Echte liefde
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Echte liefde
tussen deze 2.
Dave (zoon) is mee geweest toen ik Tux op ging halen. Het was best een lange rit en Tux heeft de hele tijd gezellig bij hem op schoot gezeten. Knuffelen, spelen met een leeg waterflesje, enz...
Sinds die tijd is Dave extra speciaal voor haar, ze is dolgelukkig als hij langs komt.
Kijk dat smoeltje
Helaas voor haar duren dit soort momenten nooit zo lang, want dan komt er nog eentje aandacht vragen.
Die kop van Tux
Dave (zoon) is mee geweest toen ik Tux op ging halen. Het was best een lange rit en Tux heeft de hele tijd gezellig bij hem op schoot gezeten. Knuffelen, spelen met een leeg waterflesje, enz...
Sinds die tijd is Dave extra speciaal voor haar, ze is dolgelukkig als hij langs komt.
Kijk dat smoeltje
Helaas voor haar duren dit soort momenten nooit zo lang, want dan komt er nog eentje aandacht vragen.
Die kop van Tux
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Echte liefde
Hahaha die laatste foto Het arme kind. Ze kijkt inderdaad wel zwaar in love.
Haha, wat een leuke foto’s. Dat hoofd van Tux.
Tux is inderdaad helemaal in love, wat schattig
Die kop op de tweede foto spreekt boekdelen
Die kop op de tweede foto spreekt boekdelen
Die eerste foto ze is echt verliefd.
En die tweede foto is geweldig en vooral Tux haar smoeleke.
En die tweede foto is geweldig en vooral Tux haar smoeleke.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Het is maar goed dat honden geen mensentaal spreken. Is eigenlijk ook niet nodig op die tweede foto. Overduidelijk ::gvd:
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ach, die adorerende blik op die eerste foto
-
Ahh , die eerste foto, helemaal in love, en die 2de foto... hahaha, zo niet er mee eens
Zo lief!
Die kop van Tux op beide foto’s en
Die kop van Tux op beide foto’s en
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Ik vind het zo schattig die sterke band tussen die 2.
Ze vindt iedereen in het gezin leuk hoor, maar als Dave uit de auto stapt weet ze niet waar ze het moet zoeken van blijdschap
Ze vindt iedereen in het gezin leuk hoor, maar als Dave uit de auto stapt weet ze niet waar ze het moet zoeken van blijdschap
Prachtig!
Voor mijn gevoel hebben veel honden op een of andere manier sterke associatie met mensen die indruk hebben gemaakt op jonge leeftijd.
Aki als pup had door omstandigheden een weekend een oppas in huis toen we hem net een paar dagen pas hadden.
Als hij haar ziet of buiten "ruikt of hoort" is hij helemaal door het dolle, zijn grote vriendin
Bij mezelf was dat een mechelpup die mijn ouders te logeren hadden om te zien of ze een hond in huis ok vonden. Ik was toen een jaar of vijf geloof ik. Die hond reageerde altijd toen hij ouder was geworden als hij mij hoorde of ook rook. Los op strand en ik was ergens als tiener, whoppa daar kwam Tarzan weer aanzetten tot schrik van velen, want het was geen kleine jongen.
Aki als pup had door omstandigheden een weekend een oppas in huis toen we hem net een paar dagen pas hadden.
Als hij haar ziet of buiten "ruikt of hoort" is hij helemaal door het dolle, zijn grote vriendin
Bij mezelf was dat een mechelpup die mijn ouders te logeren hadden om te zien of ze een hond in huis ok vonden. Ik was toen een jaar of vijf geloof ik. Die hond reageerde altijd toen hij ouder was geworden als hij mij hoorde of ook rook. Los op strand en ik was ergens als tiener, whoppa daar kwam Tarzan weer aanzetten tot schrik van velen, want het was geen kleine jongen.
kan heel goed blondie.
ik heb hier een aantal jaar geleden een opvanger in huis gehad, toen net 6 maandjes oud. moest weg wegens bijtincident. overduidelijk niet goed behandeld, mager vies etc. hij is hier iets meer als 2 weken geweest voor hij, hier in de wijk, geplaatst werd. ik zie hem maar zelden, maar nog altijd als ik hem tegenkom is hij helemaal door het dolle.
zo ook de pups van 2 nesten die ik heb helpen opvoeden in de eerste weken. ze vergeten je nooit meer, heel bijzonder is dat.
ik heb hier een aantal jaar geleden een opvanger in huis gehad, toen net 6 maandjes oud. moest weg wegens bijtincident. overduidelijk niet goed behandeld, mager vies etc. hij is hier iets meer als 2 weken geweest voor hij, hier in de wijk, geplaatst werd. ik zie hem maar zelden, maar nog altijd als ik hem tegenkom is hij helemaal door het dolle.
zo ook de pups van 2 nesten die ik heb helpen opvoeden in de eerste weken. ze vergeten je nooit meer, heel bijzonder is dat.
- Cooper
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
die kop op de tweede foto.
Maar die eerste foto is ook geweldig .
Maar die eerste foto is ook geweldig .