Een racemonster

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Frootje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Een racemonster

Bericht door Frootje »

Knettergek is ze. :engel: Maar wel echt zo leuk, zo'n vrolijk en blij ei. :vlinder:

Ben niet gek, ben een raceauto.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vroom vroom. :cool2:
Afbeelding

Afbeelding

Aloy is dus echt belachelijk slecht in brokjes vangen (er is op deze hele foto geen brokje in zicht want zo ze zat er ver van af :engel: ).
Afbeelding

Maar wel super goed in leuke gezichten trekken als ze het probeert. :LOL:
Afbeelding

Waar issie nou? :scratch:
Afbeelding

Nou ja... ze kan ook nog wel stilstaan en lief kijken. :engel:
Afbeelding
nevache
Posts in topic: 1
Honden: 7

Re: Een racemonster

Bericht door nevache »

Ik wil ook een raceauto ;)
Afbeelding
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Bij eenden maak ik ook altijd onderscheid tussen eenden die stukjes brood kunnen vangen en eenden die dat niet kunnen. :F:
Het blijkt echt een aangeboren vaardigheid te zijn. Ze hebben het of ze hebben het niet.
pioenroos
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Frootje schreef: 12 jul 2024, 17:54 Aloy is dus echt belachelijk slecht in brokjes vangen (er is op deze hele foto geen brokje in zicht want zo ze zat er ver van af :engel: ).
Rara van wie heeft ze dat :engel:
Omdat voorheen Diem en nu ook Danu het wel kunnen zitten er dus regelmatig worstjes op Flora's kop geplakt. Ik gooi dan automatisch wat naar Flora maar ze doet vaak niet eens meer een póging om te vangen want het lukt haar toch nooit. :Q:
Afbeelding
Kimmie
Honden: 6

Bericht door Kimmie »

Racemonsters zijn leuk.... vind het ook altijd zo leuk als een hond "gekke hond" gaat zijn, echt heerlijk hoe hard ze dan gaan en hoe gek ze doen :lol1: :lol1:
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

nevache schreef: 12 jul 2024, 17:57 Ik wil ook een raceauto ;)
Ze zijn leuk, ik wil ook altijd een raceauto. :I: Maar volgens mij zit je met Chaiou ook wel goed op dat gebied. :F:

CatnDog schreef: 12 jul 2024, 18:12 Bij eenden maak ik ook altijd onderscheid tussen eenden die stukjes brood kunnen vangen en eenden die dat niet kunnen. :F:
Het blijkt echt een aangeboren vaardigheid te zijn. Ze hebben het of ze hebben het niet.
Volgens mij ook ja. :oeps: Mowin vangt ze echt vanuit de lucht en mist bijna nooit. Aloy probeert het wel maar mist eigenlijk bijna altijd (ze is er wel íéts beter in geworden, dus laten we zeggen dat ze 85 van de 100 nog steeds mist :F: ) en Froo probeert het niet eens, die zou je super boos aankijken als je een brokje naar haar gooide. Hoe durf je, gewoon aangeven graag. :LOL:

pioenroos schreef: 12 jul 2024, 19:40Rara van wie heeft ze dat :engel:
Omdat voorheen Diem en nu ook Danu het wel kunnen zitten er dus regelmatig worstjes op Flora's kop geplakt. Ik gooi dan automatisch wat naar Flora maar ze doet vaak niet eens meer een póging om te vangen want het lukt haar toch nooit. :Q:
Arme Flora, ze is helemaal ontmoedigd. :F: Het verbaast me niks dat Aloy dat ook van haar moeder heeft, samen met alle andere dingen die ze van haar moeder heeft. :LOL:

Kimmie schreef: 13 jul 2024, 09:42 Racemonsters zijn leuk.... vind het ook altijd zo leuk als een hond "gekke hond" gaat zijn, echt heerlijk hoe hard ze dan gaan en hoe gek ze doen :lol1: :lol1:
Ja, daar is Aloy echt heel goed in. Inclusief grommetjes en rare blafjes. :F: Heerlijk om te zien!
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Frootje schreef: 14 jul 2024, 22:00 Volgens mij ook ja. :oeps: Mowin vangt ze echt vanuit de lucht en mist bijna nooit. Aloy probeert het wel maar mist eigenlijk bijna altijd (ze is er wel íéts beter in geworden, dus laten we zeggen dat ze 85 van de 100 nog steeds mist :F: ) en Froo probeert het niet eens, die zou je super boos aankijken als je een brokje naar haar gooide. Hoe durf je, gewoon aangeven graag. :LOL:
:LOL: Die verschillende reacties.
Zeno is redelijk goed met dingen uit de lucht vangen. Maar in veel andere dingen stelt hij dan weer teleur. Namen/woorden uit elkaar houden is niet zijn ding. Hij gokt gewoon wat.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Heerlijk om te zien dat blije koppie 😄
Afbeelding
Susam
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

haha geweldig! Ik zou een pop of een barbie vastplakken op dat zadeltje en dan rennen maar. :D
Plaats reactie