Mo-yi

ranetje
Posts in topic: 7
Berichten: 8960
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Mo-yi

Bericht door ranetje »

:knuffel1:
Afbeelding
Gebruikersavatar
SuzanneS
Posts in topic: 5
Berichten: 1494
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:04

Re: Mo-yi

Bericht door SuzanneS »

😘
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 11
Berichten: 10303
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Mo-yi

Bericht door Kells »

:knuffel1:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Sterre
Posts in topic: 7
Berichten: 2540
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Mo-yi

Bericht door Sterre »

Wat een verdriet voor je. 😢❤️
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 8
Berichten: 5639
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Mo-yi

Bericht door CatnDog »

:knuffel1:
Gebruikersavatar
GoldenGizmo
Posts in topic: 1
Berichten: 704
Lid geworden op: 13 sep 2021, 14:33
Honden: 1
Welke: Golden retriever

Re: Mo-yi

Bericht door GoldenGizmo »

Ik kom hier de laatste tijd bijna niet meer, en had dit dus helemaal gemist. Nog heel veel sterkte met het verlies :roos:
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Vijf maanden alweer..ik besef me dat ik dat niet steeds hoef op te schrijven hier, maar ik vind dit topic nu soms even fijn om terug te lezen, al die steun hier, jullie zijn echt lief.
Het zakt allemaal wel wat meer nu, het verdriet is er nog maar meer af en toe een traan of een rotgevoel.
Wandelen zit "ineens" niet meer in mn systeem, daar baal ik wat van van mezelf want ik heb ineens veel excuses om niet de deur uit te gaan. Oh ik mis mn meissie zo.
Gisteren kwam ik iemand tegen die ik jaren geleden met haar hond tegenkwam, ze herkende me niet gelijk maar even later zei ze; ohhh die malamute toch? Ik werd soortvan trots..gek he..alsof ze er weer even is als iemand anders haar benoemd ofzo. Daarbij was het ook een wonder dat iemand malamute zegt want ik hoor al 14 jaar; oh een sledehond.Husky kennen mensen nog wel maar malamute kijken ze heel vragend..een watte?
Ik merk dat de gedacht van haar laatste jaar nu wel steeds iets meer plaats maakt voor onze mooie herinneringen, en dat ik een glimlach krijg ipv het wat verzanden in de rottige gevoelens.
Nogmaals dank aan jullie voor alle lieve woorden en steun.
Afbeelding

2011-2025
Nanna
Posts in topic: 5
Berichten: 9517
Lid geworden op: 05 feb 2024, 10:29

Re: Mo-yi

Bericht door Nanna »

Wil je geen hond meer?
Afbeelding
S.V.
Posts in topic: 2
Berichten: 1519
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:53

Re: Mo-yi

Bericht door S.V. »

sterkte met vooral de leegte denk ik, zal af en toe oorverdovend zijn..misschien ooit een andere 4 poter
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 3
Berichten: 4979
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Mo-yi

Bericht door blondie »

Ik vind het absoluut niet gek dat het je goed doet als een willekeurige passant haar benoemt.
Ze was een mooi en belangrijk deel van je leven, en dat iemand die je misschien helemaal niet zo goed kent haar noemt, en "mist" dan is dat gewoon fijn, soms moeilijk, maar ook wel fijn.
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 4
Berichten: 6392
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Mo-yi

Bericht door Smoushond »

Hier kunnen we na een half jaar eindelijk ook normaal over haar praten met andere zonder te snotteren of natte ogen 😉
Haar flex hangt nog aan de hondenkapstok en daar ligt nu stof op dat vind ik wel moeilijk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Hier hangt dr tuig en riem ook gewoon nog waar die hoort, en dr lege etensbak, toch vindt ik dat ergens nog wel fijn
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Afbeelding
Afbeelding

2011-2025
Sterre
Posts in topic: 7
Berichten: 2540
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Mo-yi

Bericht door Sterre »

Die witte wimpers :I: :I:
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 11
Berichten: 10303
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Mo-yi

Bericht door Kells »

Wat een lief koppie. 🥰
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
ranetje
Posts in topic: 7
Berichten: 8960
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Mo-yi

Bericht door ranetje »

Wat een mooie foto :I:
Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 5
Berichten: 5551
Lid geworden op: 16 okt 2022, 22:43

Re: Mo-yi

Bericht door Tineke »

Niet gek hoor dat het verdriet je niet meer verlamt maar je toch nog steeds ineens ontzettend kan aangrijpen.
Na zoveel mooie jaren samen is dat echt niet vreemd.
Wel fijn dat de mooie herinneringen nu ook weer meer terugkomen , dat is iets wat blijvend is tenslotte.
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Altijd vrolijke dame :I:
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

6 maanden alweer...6 maanden..gossamme.
Vorig weekend deed ik de gordijnen open en er ligt wat sneeuw, direct roep ik; oh Mo kijk dan!
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
Dirkje
Posts in topic: 3
Berichten: 3534
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Mo-yi

Bericht door Dirkje »

:roos:
Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 5
Berichten: 5551
Lid geworden op: 16 okt 2022, 22:43

Re: Mo-yi

Bericht door Tineke »

Mo-yi schreef: 27 nov 2025, 10:23 6 maanden alweer...6 maanden..gossamme.
Vorig weekend deed ik de gordijnen open en er ligt wat sneeuw, direct roep ik; oh Mo kijk dan!
Wat confronterend is het dan weer het gemis

:roos:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 11
Berichten: 10303
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Mo-yi

Bericht door Kells »

:knuffel1:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9315
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Vandaag mn verjaardag. Ik doe er echt niks aan maar mijn God wat mis ik mn blije appelbol.
een boswandeling alleen, voelt even extra rot

het had dit moeten zijn;


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mo-yi op 14 dec 2025, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

2011-2025
Nanna
Posts in topic: 5
Berichten: 9517
Lid geworden op: 05 feb 2024, 10:29

Re: Mo-yi

Bericht door Nanna »

Evengoed gefeliciteerd
Afbeelding
Maart
Posts in topic: 2
Berichten: 2743
Lid geworden op: 16 feb 2023, 06:11
Honden: 3
Contacteer:

Re: Mo-yi

Bericht door Maart »

Gefeliciteerd!
Hopelijk is het volgend jaar wel weer van dat als je dit gevoel zo hard mist. Niets mis met nieuwe herinneringen maken met een nieuwe hond :roos:
https://www.freshdiets4animals.com/

Voedingsadvies op maat.

https://pawesomefreshtoppers.com/

Functionele toppers voor hond & kat.
Plaats reactie