Mo-yi
- GoldenGizmo
- Posts in topic: 1
- Berichten: 704
- Lid geworden op: 13 sep 2021, 14:33
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
Re: Mo-yi
Ik kom hier de laatste tijd bijna niet meer, en had dit dus helemaal gemist. Nog heel veel sterkte met het verlies 
- Mo-yi
- Posts in topic: 35
- Berichten: 9315
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Mo-yi
Vijf maanden alweer..ik besef me dat ik dat niet steeds hoef op te schrijven hier, maar ik vind dit topic nu soms even fijn om terug te lezen, al die steun hier, jullie zijn echt lief.
Het zakt allemaal wel wat meer nu, het verdriet is er nog maar meer af en toe een traan of een rotgevoel.
Wandelen zit "ineens" niet meer in mn systeem, daar baal ik wat van van mezelf want ik heb ineens veel excuses om niet de deur uit te gaan. Oh ik mis mn meissie zo.
Gisteren kwam ik iemand tegen die ik jaren geleden met haar hond tegenkwam, ze herkende me niet gelijk maar even later zei ze; ohhh die malamute toch? Ik werd soortvan trots..gek he..alsof ze er weer even is als iemand anders haar benoemd ofzo. Daarbij was het ook een wonder dat iemand malamute zegt want ik hoor al 14 jaar; oh een sledehond.Husky kennen mensen nog wel maar malamute kijken ze heel vragend..een watte?
Ik merk dat de gedacht van haar laatste jaar nu wel steeds iets meer plaats maakt voor onze mooie herinneringen, en dat ik een glimlach krijg ipv het wat verzanden in de rottige gevoelens.
Nogmaals dank aan jullie voor alle lieve woorden en steun.
Het zakt allemaal wel wat meer nu, het verdriet is er nog maar meer af en toe een traan of een rotgevoel.
Wandelen zit "ineens" niet meer in mn systeem, daar baal ik wat van van mezelf want ik heb ineens veel excuses om niet de deur uit te gaan. Oh ik mis mn meissie zo.
Gisteren kwam ik iemand tegen die ik jaren geleden met haar hond tegenkwam, ze herkende me niet gelijk maar even later zei ze; ohhh die malamute toch? Ik werd soortvan trots..gek he..alsof ze er weer even is als iemand anders haar benoemd ofzo. Daarbij was het ook een wonder dat iemand malamute zegt want ik hoor al 14 jaar; oh een sledehond.Husky kennen mensen nog wel maar malamute kijken ze heel vragend..een watte?
Ik merk dat de gedacht van haar laatste jaar nu wel steeds iets meer plaats maakt voor onze mooie herinneringen, en dat ik een glimlach krijg ipv het wat verzanden in de rottige gevoelens.
Nogmaals dank aan jullie voor alle lieve woorden en steun.
2011-2025
Re: Mo-yi
Ik vind het absoluut niet gek dat het je goed doet als een willekeurige passant haar benoemt.
Ze was een mooi en belangrijk deel van je leven, en dat iemand die je misschien helemaal niet zo goed kent haar noemt, en "mist" dan is dat gewoon fijn, soms moeilijk, maar ook wel fijn.
Ze was een mooi en belangrijk deel van je leven, en dat iemand die je misschien helemaal niet zo goed kent haar noemt, en "mist" dan is dat gewoon fijn, soms moeilijk, maar ook wel fijn.
Re: Mo-yi
Hier kunnen we na een half jaar eindelijk ook normaal over haar praten met andere zonder te snotteren of natte ogen 
Haar flex hangt nog aan de hondenkapstok en daar ligt nu stof op dat vind ik wel moeilijk
Haar flex hangt nog aan de hondenkapstok en daar ligt nu stof op dat vind ik wel moeilijk

Re: Mo-yi
Niet gek hoor dat het verdriet je niet meer verlamt maar je toch nog steeds ineens ontzettend kan aangrijpen.
Na zoveel mooie jaren samen is dat echt niet vreemd.
Wel fijn dat de mooie herinneringen nu ook weer meer terugkomen , dat is iets wat blijvend is tenslotte.
Na zoveel mooie jaren samen is dat echt niet vreemd.
Wel fijn dat de mooie herinneringen nu ook weer meer terugkomen , dat is iets wat blijvend is tenslotte.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Re: Mo-yi
Wat confronterend is het dan weer het gemis

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Re: Mo-yi
Gefeliciteerd!
Hopelijk is het volgend jaar wel weer van dat als je dit gevoel zo hard mist. Niets mis met nieuwe herinneringen maken met een nieuwe hond
Hopelijk is het volgend jaar wel weer van dat als je dit gevoel zo hard mist. Niets mis met nieuwe herinneringen maken met een nieuwe hond
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.















