Leeftijd

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Hoe oud ben je?

Nul tot twintig
0
Geen stemmen
Twintig tot dertig
2
2%
Dertig tot veertig
21
22%
Veertig tot vijftig
28
29%
Vijftig tot zestig
23
24%
Ouder
23
24%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Nanna
Posts in topic: 5
Berichten: 9462
Lid geworden op: 05 feb 2024, 10:29

Leeftijd

Bericht door Nanna »

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Afbeelding
Nanna
Posts in topic: 5
Berichten: 9462
Lid geworden op: 05 feb 2024, 10:29

Re: Leeftijd

Bericht door Nanna »

Zal aftrappen. Ik krijg vanaf volgende week mn AOW😉
Februari 1959
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 3
Berichten: 10268
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Leeftijd

Bericht door Kells »

Ik ben van 1964.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gebruikersavatar
Loraine
Posts in topic: 1
Berichten: 4317
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:52
Locatie: Almelo
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Re: Leeftijd

Bericht door Loraine »

Ik ben van augustus 1984, wat me 41 jaar maakt. :lol1:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Maart
Posts in topic: 1
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 feb 2023, 06:11
Honden: 3
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door Maart »

Van april ‘85, dus bijna 41.
https://www.freshdiets4animals.com/

Voedingsadvies op maat.

https://pawesomefreshtoppers.com/

Functionele toppers voor hond & kat.
Gebruikersavatar
Meta
Posts in topic: 1
Berichten: 702
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:10
Honden: 3

Re: Leeftijd

Bericht door Meta »

60
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Gebruikersavatar
Hakkene
Posts in topic: 1
Berichten: 1548
Lid geworden op: 14 sep 2021, 10:09
Honden: 2
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door Hakkene »

45 jaar en ik snap er nog niets van
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 3
Berichten: 5267
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Leeftijd

Bericht door Crutz »

Ik zie Sarah dit jaar
S.V.
Posts in topic: 1
Berichten: 1519
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:53

Re: Leeftijd

Bericht door S.V. »

Ik ben van 1967, dus generatie X
Afbeelding
Irma
Posts in topic: 1
Berichten: 517
Lid geworden op: 01 sep 2022, 10:53
Locatie: gem. Westerkwartier

Re: Leeftijd

Bericht door Irma »

1956. Trek al een paar jaar van Drees.
blondie
Posts in topic: 4
Berichten: 4947
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Leeftijd

Bericht door blondie »

Nog 6 nachtjes slapen en dan tik ik de 50 aan.
Gebruikersavatar
twinkeltje
Posts in topic: 6
Berichten: 2124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03

Re: Leeftijd

Bericht door twinkeltje »

1969 ik ben 56
Afbeelding
Gebruikersavatar
Omega
Posts in topic: 1
Berichten: 1631
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:51
Locatie: Achterhoek
Honden: 2
Welke: Nu twee echte tollers

Re: Leeftijd

Bericht door Omega »

Ik ben nog een hele week van de jaren 60.
Afbeelding
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 2
Berichten: 8117
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Leeftijd

Bericht door thom »

Ik ben nog 1.5 maand 63 jaar.
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 4
Berichten: 3909
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Leeftijd

Bericht door Diana »

Van 1976.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 2
Berichten: 6376
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Leeftijd

Bericht door Smoushond »

Van 1968
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 1
Berichten: 1185
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door hakunamatata »

Zo voel ik me ineens weer een jonge blom met mijn 35 jaar :mann:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dirkje
Posts in topic: 1
Berichten: 3523
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Leeftijd

Bericht door Dirkje »

Geboren in 1967. Ik word 59 dit jaar maar ik ben niet leeftijdsadequaat.
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 4
Berichten: 4947
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Leeftijd

Bericht door blondie »

Oh echt Diana, jij ook 1976. Grappig.

Ik heb overigens in de poll tot 50 geschaard.. :engel:
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 3
Berichten: 5267
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Leeftijd

Bericht door Crutz »

blondie schreef: 15 feb 2026, 14:31 Oh echt Diana, jij ook 1976. Grappig.

Ik heb overigens in de poll tot 50 geschaard.. :engel:
Diverse bj 1976 zo te lezen.
Idd hier ook tot 50. Duurt nog tot eind augustus
blondie
Posts in topic: 4
Berichten: 4947
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Leeftijd

Bericht door blondie »

Crutz schreef: 15 feb 2026, 14:35
blondie schreef: 15 feb 2026, 14:31 Oh echt Diana, jij ook 1976. Grappig.

Ik heb overigens in de poll tot 50 geschaard.. :engel:
Diverse bj 1976 zo te lezen.
Idd hier ook tot 50. Duurt nog tot eind augustus
Noemde jou niet omdat ik het al eerder had gelezen elders, maar wist niet dat Diana ook "onze" leeftijd was ;)
Gebruikersavatar
Cendy
Posts in topic: 1
Berichten: 2351
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Leeftijd

Bericht door Cendy »

40 tot 50 heb ik op geklikt.
Ben nog net 49 :mrgreen:
In mei word ik 50
Afbeelding
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 4
Berichten: 3909
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Leeftijd

Bericht door Diana »

blondie schreef: 15 feb 2026, 14:31 Oh echt Diana, jij ook 1976. Grappig.

Ik heb overigens in de poll tot 50 geschaard.. :engel:
Yep, in mei ook 50 :F: :80:
Afbeelding
Sterre
Posts in topic: 1
Berichten: 2520
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Leeftijd

Bericht door Sterre »

Ik ben 76. Daarom geen eigen hond meer genomen. Ik ben nog fit en wandel en fiets en heb twee oppashondjes waar ik erg van geniet.
Kelperuaantjes
Posts in topic: 1
Berichten: 1805
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:18
Honden: 3

Re: Leeftijd

Bericht door Kelperuaantjes »

Ik ben van mei 1970.
Plaats reactie