Leeftijd

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Hoe oud ben je?

Nul tot twintig
0
Geen stemmen
Twintig tot dertig
2
2%
Dertig tot veertig
21
22%
Veertig tot vijftig
28
29%
Vijftig tot zestig
23
24%
Ouder
23
24%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Fabiola17
Posts in topic: 2
Berichten: 680
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Groningen
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]

Re: Leeftijd

Bericht door Fabiola17 »

Heb 50-60 gezegd, want ik ben nog 60.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Fabiola17
Posts in topic: 2
Berichten: 680
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Groningen
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]

Re: Leeftijd

Bericht door Fabiola17 »

Dubbel hoeft nou ook weer niet!
Laatst gewijzigd door Fabiola17 op 15 feb 2026, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 1
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Leeftijd

Bericht door Mo-yi »

48 :80: ( voor het eerst dat ik mn leeftijd opschrijf na mn verjaardag ) , december 1977
Afbeelding

2011-2025
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Leeftijd

Bericht door ranetje »

Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 4
Berichten: 4947
Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31

Re: Leeftijd

Bericht door blondie »

ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Mooie leeftijd Ranetje, wat ben je nog fief en actief!
Gebruikersavatar
Crutz
Posts in topic: 3
Berichten: 5267
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14

Re: Leeftijd

Bericht door Crutz »

ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Dan ben je nog heerlijk actief en in goede conditie.

Mijn moeder was van 1934. Al was ik wel de jongste. De oudste bij ons is van 1956
Gebruikersavatar
Hewi
Posts in topic: 2
Berichten: 4880
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:17

Re: Leeftijd

Bericht door Hewi »

ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Niet! Echt???????
Groetjes Heidi

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hewi
Posts in topic: 2
Berichten: 4880
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:17

Re: Leeftijd

Bericht door Hewi »

47:)
Groetjes Heidi

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anneke
Posts in topic: 1
Berichten: 947
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:07
Honden: 1
Welke: Havanezer

Re: Leeftijd

Bericht door Anneke »

Sinds november hoor ik bij de zestigers (1965)
Afbeelding
Anneke en Bobbie
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Leeftijd

Bericht door ranetje »

blondie schreef: 15 feb 2026, 17:09
ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Mooie leeftijd Ranetje, wat ben je nog fief en actief!
Werken met mijn hond(en) houd me fit ;)
En ik heb vast ook een beetje mazzel met mijn genen.
Crutz schreef: 15 feb 2026, 17:23
ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Dan ben je nog heerlijk actief en in goede conditie.

Mijn moeder was van 1934. Al was ik wel de jongste. De oudste bij ons is van 1956
Kennelijk goede genen en honden om mee te werken helpt vast ook wel :D
Mijn ouders waren beiden van 1912.
Best een gek idee dat ze nu ruim over de 100 zouden zijn geweest :lol1:
Hewi schreef: 15 feb 2026, 17:46
ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947
Niet! Echt???????
Ik kan het zelf amper geloven ;) :lol1:
Afbeelding
Marc
Posts in topic: 2
Berichten: 4646
Lid geworden op: 12 jan 2024, 14:23

Re: Leeftijd

Bericht door Marc »

Ik ben 51 dus 50 - 60. Wie heeft deze stappen.bedacht :S:
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 4
Berichten: 20837
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Leeftijd

Bericht door EchoMira »

Marc schreef: 15 feb 2026, 19:57 Ik ben 51 dus 50 - 60. Wie heeft deze stappen bedacht :S:
Ja, daar verslikte me ook even in.
"50-60 keer ros ik je voor je brutale bek, Heleen. Niet met mij beginnen, nou!"
Gebruikersavatar
Babs
Posts in topic: 1
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24
Honden: 1
Welke: Babstaard kruising van een mix

Re: Leeftijd

Bericht door Babs »

hakunamatata schreef: 15 feb 2026, 14:08 Zo voel ik me ineens weer een jonge blom met mijn 35 jaar :mann:
Ik kom ook de gemiddelde leeftijd even wat naar beneden halen met m'n 34 lentes jong :engel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daan
Posts in topic: 1
Berichten: 858
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:35
Honden: 1
Welke: Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door Daan »

Ik val met 41 in de 40-50 categorie. Au.
Gebruikersavatar
dre
Posts in topic: 1
Berichten: 1612
Lid geworden op: 13 sep 2021, 01:14

Re: Leeftijd

Bericht door dre »

Daan schreef: 15 feb 2026, 20:06 Ik val met 41 in de 40-50 categorie. Au.
Idem :nocheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gonnie
Posts in topic: 1
Berichten: 2514
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:35

Re: Leeftijd

Bericht door Gonnie »

December 1953. Ben dus 72 jaar.
Afbeelding

Tanja en Anne
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 1
Berichten: 4150
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door malinois »

Ik ben van 1975
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Flamme
Posts in topic: 1
Berichten: 1456
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:30

Re: Leeftijd

Bericht door Flamme »

Ik ben van bouwjaar 76.
Gebruikersavatar
Frootje
Posts in topic: 1
Berichten: 2914
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:59
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door Frootje »

Ik ben 34.
Afbeelding
DexSaarSophie
Posts in topic: 2
Berichten: 858
Lid geworden op: 19 apr 2025, 09:12

Re: Leeftijd

Bericht door DexSaarSophie »

Van 83 dus bijna 43 in deze maand.
DexSaarSophie
Posts in topic: 2
Berichten: 858
Lid geworden op: 19 apr 2025, 09:12

Re: Leeftijd

Bericht door DexSaarSophie »

ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947

Èèn jaar jonger dan mijn moeder, wow. Je bent idd kwiek. Mijn moeder snapt niet eens hoe haar telefoon werkt. Laat staan dat ze berichten kan typen.
De5muzketierz
Posts in topic: 1
Berichten: 124
Lid geworden op: 28 mar 2023, 09:47

Re: Leeftijd

Bericht door De5muzketierz »

11 augustus 51
Afbeelding
ingrid48
Posts in topic: 1
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Drenthe
Honden: 2
Welke: Grieks

Re: Leeftijd

Bericht door ingrid48 »

ik ben van 1959, dus ook dit jaar voor het eerst AOW, heerlijk :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
katerke
Posts in topic: 1
Berichten: 1843
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:02

Re: Leeftijd

Bericht door katerke »

Ik ben van 1972
Afbeelding
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Leeftijd

Bericht door ranetje »

DexSaarSophie schreef: 16 feb 2026, 11:27
ranetje schreef: 15 feb 2026, 16:57 Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana) :F:
Ik ben van 1947

Èèn jaar jonger dan mijn moeder, wow. Je bent idd kwiek. Mijn moeder snapt niet eens hoe haar telefoon werkt. Laat staan dat ze berichten kan typen.
Nou, van mijn telefoon snap ik ook niet veel hoor :engel:
Van mijn computer ook niet trouwens, maar ik kan er wel "iets" mee. :P
Afbeelding
Plaats reactie