Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht
Fabiola17
Posts in topic: 2
Berichten: 680 Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Groningen
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Bericht
door Fabiola17 » 15 feb 2026, 15:50
Heb 50-60 gezegd, want ik ben nog 60.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Fabiola17
Posts in topic: 2
Berichten: 680 Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Groningen
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Bericht
door Fabiola17 » 15 feb 2026, 15:50
Dubbel hoeft nou ook weer niet!
Laatst gewijzigd door
Fabiola17 op 15 feb 2026, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Mo-yi
Posts in topic: 1
Berichten: 9310 Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky
Bericht
door Mo-yi » 15 feb 2026, 15:51
48
( voor het eerst dat ik mn leeftijd opschrijf na mn verjaardag ) , december 1977
2011-2025
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917 Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48
Bericht
door ranetje » 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
blondie
Posts in topic: 4
Berichten: 4947 Lid geworden op: 18 sep 2021, 17:31
Bericht
door blondie » 15 feb 2026, 17:09
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Mooie leeftijd Ranetje, wat ben je nog fief en actief!
Crutz
Posts in topic: 3
Berichten: 5267 Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:14
Bericht
door Crutz » 15 feb 2026, 17:23
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Dan ben je nog heerlijk actief en in goede conditie.
Mijn moeder was van 1934. Al was ik wel de jongste. De oudste bij ons is van 1956
Hewi
Posts in topic: 2
Berichten: 4880 Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:17
Bericht
door Hewi » 15 feb 2026, 17:46
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Niet! Echt???????
Groetjes Heidi
Hewi
Posts in topic: 2
Berichten: 4880 Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:17
Bericht
door Hewi » 15 feb 2026, 17:46
47:)
Groetjes Heidi
Anneke
Posts in topic: 1
Berichten: 947 Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:07
Honden: 1
Welke: Havanezer
Bericht
door Anneke » 15 feb 2026, 18:15
Sinds november hoor ik bij de zestigers (1965)
Anneke en Bobbie
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917 Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48
Bericht
door ranetje » 15 feb 2026, 18:23
blondie schreef: ↑ 15 feb 2026, 17:09
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Mooie leeftijd Ranetje, wat ben je nog fief en actief!
Werken met mijn hond(en) houd me fit
En ik heb vast ook een beetje mazzel met mijn genen.
Crutz schreef: ↑ 15 feb 2026, 17:23
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Dan ben je nog heerlijk actief en in goede conditie.
Mijn moeder was van 1934. Al was ik wel de jongste. De oudste bij ons is van 1956
Kennelijk goede genen en honden om mee te werken helpt vast ook wel
Mijn ouders waren beiden van 1912.
Best een gek idee dat ze nu ruim over de 100 zouden zijn geweest
Hewi schreef: ↑ 15 feb 2026, 17:46
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Niet! Echt???????
Ik kan het zelf amper geloven
Marc
Posts in topic: 2
Berichten: 4646 Lid geworden op: 12 jan 2024, 14:23
Bericht
door Marc » 15 feb 2026, 19:57
Ik ben 51 dus 50 - 60. Wie heeft deze stappen.bedacht
EchoMira
Posts in topic: 4
Berichten: 20837 Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff
Bericht
door EchoMira » 15 feb 2026, 20:01
Marc schreef: ↑ 15 feb 2026, 19:57
Ik ben 51 dus 50 - 60. Wie heeft deze stappen bedacht
Ja, daar verslikte me ook even in.
"50-60 keer ros ik je voor je brutale bek, Heleen. Niet met mij beginnen, nou!"
Babs
Posts in topic: 1
Berichten: 503 Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24
Honden: 1
Welke: Babstaard kruising van een mix
Bericht
door Babs » 15 feb 2026, 20:05
hakunamatata schreef: ↑ 15 feb 2026, 14:08
Zo voel ik me ineens weer een jonge blom met mijn 35 jaar
Ik kom ook de gemiddelde leeftijd even wat naar beneden halen met m'n 34 lentes jong
Daan
Posts in topic: 1
Berichten: 858 Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:35
Honden: 1
Welke: Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:
Bericht
door Daan » 15 feb 2026, 20:06
Ik val met 41 in de 40-50 categorie. Au.
dre
Posts in topic: 1
Berichten: 1612 Lid geworden op: 13 sep 2021, 01:14
Bericht
door dre » 15 feb 2026, 20:33
Daan schreef: ↑ 15 feb 2026, 20:06
Ik val met 41 in de 40-50 categorie. Au.
Idem
Gonnie
Posts in topic: 1
Berichten: 2514 Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:35
Bericht
door Gonnie » 15 feb 2026, 21:14
December 1953. Ben dus 72 jaar.
Tanja en Anne
malinois
Posts in topic: 1
Berichten: 4150 Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:
Bericht
door malinois » 16 feb 2026, 09:06
Ik ben van 1975
Flamme
Posts in topic: 1
Berichten: 1456 Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:30
Bericht
door Flamme » 16 feb 2026, 09:55
Ik ben van bouwjaar 76.
Frootje
Posts in topic: 1
Berichten: 2914 Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:59
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:
Bericht
door Frootje » 16 feb 2026, 10:44
Ik ben 34.
DexSaarSophie
Posts in topic: 2
Berichten: 858 Lid geworden op: 19 apr 2025, 09:12
Bericht
door DexSaarSophie » 16 feb 2026, 11:27
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Èèn jaar jonger dan mijn moeder, wow. Je bent idd kwiek. Mijn moeder snapt niet eens hoe haar telefoon werkt. Laat staan dat ze berichten kan typen.
ingrid48
Posts in topic: 1
Berichten: 486 Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:27
Locatie: Drenthe
Honden: 2
Welke: Grieks
Bericht
door ingrid48 » 16 feb 2026, 12:01
ik ben van 1959, dus ook dit jaar voor het eerst AOW, heerlijk
katerke
Posts in topic: 1
Berichten: 1843 Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:02
Bericht
door katerke » 16 feb 2026, 12:06
Ik ben van 1972
ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917 Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48
Bericht
door ranetje » 16 feb 2026, 12:41
DexSaarSophie schreef: ↑ 16 feb 2026, 11:27
ranetje schreef: ↑ 15 feb 2026, 16:57
Zie een aantal met de leeftijd van mijn zoon (o.a.blondie, Crutz en Diana)
Ik ben van 1947
Èèn jaar jonger dan mijn moeder, wow. Je bent idd kwiek. Mijn moeder snapt niet eens hoe haar telefoon werkt. Laat staan dat ze berichten kan typen.
Nou, van mijn telefoon snap ik ook niet veel hoor
Van mijn computer ook niet trouwens, maar ik kan er wel "iets" mee.