Re: Praktijkspeuren
Geplaatst: 29 apr 2026, 12:04
Leuk dat jullie er zoveel plezier in hebben!
Bij Amy hetzelfde, die speurde het liefst in volle galop als het aan haar lag. Dat kon natuurlijk niet, omdat ik niet zo hard door het bos kon sjezen een uur lang, maar alsnog moest ik er in een flink tempo erachteraan over lastige bospaadjes, heuvel op heuvel af, doodmoe was ik na die speurlessen!