Fetita op een onbedoeld hilarische foto!

Musta

Prince

Milo

Was leuk om te doen. Woensdag ga ik weer op stap om er vier op de foto te zetten.

Ik hoop dat het wat scheelt, want de klad zit er goed in. Maar met waardeloze foto's gaat het dan natuurlijk helemaal niet lukken.hakunamatata schreef: 27 feb 2022, 16:27 Fetitaze heeft dezelfde blik als Lynne
Wat super dat je dit doet. Goede foto's zijn zoveel waard![]()
Wat een super mooie gekke spannende foto. Echt een kunstwerk kwa licht, sfeer en die twee gekke honden.
Nou dit dus. Geweldige fotoMarc schreef: 27 feb 2022, 17:02Wat een super mooie gekke spannende foto. Echt een kunstwerk kwa licht, sfeer en die twee gekke honden.

Uiteraard zijn dit niet de enige foto's die ik heb gemaakt, ik kwam met ruim 200 foto's thuis waarvan ik een selectie heb gemaakt. Het is ook een beetje afwachten hoe de omstandigheden zijn om een beetje foto's te maken. Met Milo en Musta was het hartstikke fijn dat ze buiten los konden lopen.blondie schreef: 28 feb 2022, 13:54 Ben benieuwd naar de karakteromschrijvingen van deze honden.
Mooie foto's zijn altijd een plus, maar ik zit me nu af te vragen of de manier hoe je ze nu op de foto hebt gezet een beetje kloptmet wat ik bijvoorbeeld zelf als invulling geef bij het zien van de oogopslag en houdingen van de gekiekte honden.
Foto 1 sla ik over want krijg het idee dat ze daar op jou af komen omdat ze je kennen en érg blij zijn om je te zien,![]()
Of camera betekent koekjes, kan ook nog natuurlijk
![]()

Dankjewel! Het loopt niet erg met de plaatsingen, dus hopelijk helpt het een beetje!Sirene schreef: 05 mar 2022, 18:39 Oh Elena is prachtig![]()
Wat een mooie foto's maak je. Dat is echt heel waardevol voor een goede (snelle) plaatsing.