Gatver, Willem is al twee maanden kreupel aan zijn rechter voorpoot en staat al weken op lijnrust (waarschijnlijkheidsdiagnose van de orthopeed: problemen met de bicepspees, door overbelasting of scheur). Het verbeterde wel op rust maar niet genoeg naar m'n zin en vorige week was het ineens weer heel slecht dus meteen maar weer een afspraak gemaakt bij de orthopeed want ik zie het niet meer herstellen met enkel rust (weer twee weken wachten). Het was gelukkig weer een heel stuk verbeterd binnen een paar dagen maar daarnet wil ik hem mee naar buiten nemen en kreupelt hij ineens weer enorm... en nu aan de andere voorpoot

. En hoe dan?! Hij staat verdorie op rust. Artrose dan? Maar dan zo ineens zóveel pijn? Plus hij staat ook nog op carporal.
Gelukkig heb ik die afspraak bij de orthopeed al staan (volgende week pas) maar ik maak me nu wel extra zorgen want problemen aan beide voorpoten is toch wel een dingetje zeg maar.
Ik vind het zo sneu voor 'm, er is nu al twee maanden geen zak aan voor hem en hij heeft al die tijd ook wisselend pijn en dan nu weer zo erg. En ik mis hem, hij is er natuurlijk wel maar hij mag en kan niks en ligt maar te liggen en dan vier/vijf keer per dag naar buiten aan een lijntje voor een plas en weer naar binnen. Geen Willem die lekker huppelt buiten, of lekker in het zonnetje ligt als ik buiten bezig ben. In de wei lopen we nu ook steeds met maar twee honden ipv vier. Bah.