Gezocht: Agility set

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Daan
Posts in topic: 3
Honden: 1
Welke: Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Gezocht: Agility set

Bericht door Daan »

Voor Teddy ben ik op zoek naar een agilityset, zoals hoepels (om op de grond neer te leggen), laagdrempelige (want corgi) hordes, paaltjes en/of een tunnel. Dat soort dingen.

We volgen nu een hele leuke combinatietraining waar een beetje behendigheid, speuren, en ook gehoorzaamheid in zit, en we vonden het allebei echt leuk.

Achter ons huis heb ik een fijn rustig stuk met garages, waar ik een parcourtje zou kunnen neerzetten. Gewoon voor de leut.

Het hoeven niet die enorme zware/professionele tunnels te zijn zoals bij de hondenschool (die kan ik toch niet zelf handelen denk ik) maar het moet ook niet zo crappy zijn dat het al uit elkaar valt als je er naar kijkt.

Iemand nog tips, aanbevelingen, of toevallig iets te koop?
Laatst gewijzigd door Daan op 13 nov 2022, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ybbihs
Posts in topic: 1

Re: Gezocht: Agility set

Bericht door Ybbihs »

Alprovi heeft een leuke combi set met hoepels, stokken en pionnen met gaten waar je vanalles mee kan doen en de tunnels van Trixie zijn vrij licht en betaalbaar zonder dat het slechte kwaliteit is.
Afbeelding
alinelaila
Posts in topic: 1
Welke: Friese Stabij

Bericht door alinelaila »

Ze hadden laatst ook diverse dingen bij de Aldi. Qua kwaliteit geen idee of het wat is.
Daan
Contacteer:

Bericht door Daan »

Ybbihs schreef: 02 mar 2022, 12:32 Alprovi heeft een leuke combi set met hoepels, stokken en pionnen met gaten waar je vanalles mee kan doen en de tunnels van Trixie zijn vrij licht en betaalbaar zonder dat het slechte kwaliteit is.

Wat een leuke website, dankjewel ik ga kijken!
Daan
Contacteer:

Bericht door Daan »

alinelaila schreef: 02 mar 2022, 13:15 Ze hadden laatst ook diverse dingen bij de Aldi. Qua kwaliteit geen idee of het wat is.

Ja daar hoorde ik ook van inderdaad. Was supersnel uitverkocht hier.
Plaats reactie