Brok voor actieve honden
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Brok voor actieve honden
Wat voor brok voeren jullie je actieve honden? De dierenwinkel had heel veel keus en ik ben toch weer thuisgekomen met Prins Active, waar ik tevreden over ben. Maar ik wissel graag merken een beetje af (en wissel vers vlees af met brok).
Gaat om een actief hondje dat op zich geen moeilijke eter is maar zeker geen schransbak, en hij verbruikt een hoop energie. Daarom voer ik hem graag wat hoger in de calorieën
Gaat om een actief hondje dat op zich geen moeilijke eter is maar zeker geen schransbak, en hij verbruikt een hoop energie. Daarom voer ik hem graag wat hoger in de calorieën
Re: Brok voor actieve honden
Ik voer geen brok als hoofdmenu maar gebruik wel (best veel) brok als beloning en in de kong enzo. Hier zijn ze dol op Royal Canin Sporting Life. Dat is een hoge calorie brok. Het is om te voelen ook echt heel andere brok dan andere brok van RC. Die van Prins vinden ze inderdaad ook lekker.
Meestal koop ik Darf Vol Bites. Die is niet speciaal voor actieve honden denk ik maar wel een goede brok die echt iedere hond die ik ken lekker vindt.
Meestal koop ik Darf Vol Bites. Die is niet speciaal voor actieve honden denk ik maar wel een goede brok die echt iedere hond die ik ken lekker vindt.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
- Lothian
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit, stiekem ook wel om het feit dat het kleinere brokken zijn. Taro staat altijd best lang te kauwen op elke Active-brokPersistence schreef: ↑05 mar 2022, 19:29 https://www.bol.com/nl/nl/p/prins-prote ... 5940/?s2a=
Deze krijgt Bella. Bevalt goed tot op heden.
@Sirene, die van Royal Canin klinkt ook goed. Zal ik eens proberen!
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ik zou voor meer energie/calorieën gewoon extra vet/olie en/of koolhydraten toevoegen aan een brok die je sowieso al bevalt, dat zijn qua voeding namelijk de energieleveranciers voor het lichaam.
- Lothian
- Contacteer:
Hij krijgt er inderdaad al een scheut zalmolie overheen en soms schapenvetbonbons maar ik wil verder juist níet alleen de brok voeren die me al bevalt maar meerdere merken en dan lijkt het me net zo handig direct al voor een calorierijke brok te gaan.
RC sporting life energy 4800 krijgen die die extra nodig hebben hier
Ik dacht dat die van Dog Lovers Gold goed uit de voerwijzer kwam.
- Doyaquba
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Ik geef Dog Lovers gold in de ochtend. S avonds vlees.
Met die combi blijft Donner (eindelijk) goed op gewicht.
En Cato eet het ook en die lust veel brokken niet, dus dat is een pro
Met die combi blijft Donner (eindelijk) goed op gewicht.
En Cato eet het ook en die lust veel brokken niet, dus dat is een pro