Sneaky Snickers Snuck p8 jarig!
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Re: Sneaky Snickers Snuck
Wat een schatje!
Dat zandsnoetje is om te smelten!
Veel voorpret en geduld met aftellen.
Dat zandsnoetje is om te smelten!
Veel voorpret en geduld met aftellen.
- Fenneke
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat leuk gefeliciteerd
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Frootje
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Wat lief. Gefeliciteerd en sterkte met wachten.
Wat een droppie Heel veel plezier met Snuck. Nu echt aftellen!
Gefeliciteerd! Erg leuke naam ook
Waaaaauw wat een koppie Hij lacht!
Ik ben zo benieuwd wat je ervan gaat vinden en wat jullie avonturen worden. En wat Lou vindt
Meeko is ook zo vreselijk leuk en zou zo blij worden van jouw wandelingen en spelletjes dus Snuck is alvast met z’n zwarte billen in de boter gevallen.
Ik ben zo benieuwd wat je ervan gaat vinden en wat jullie avonturen worden. En wat Lou vindt
Meeko is ook zo vreselijk leuk en zou zo blij worden van jouw wandelingen en spelletjes dus Snuck is alvast met z’n zwarte billen in de boter gevallen.
- HillieS
- Posts in topic: 12
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Gefeliciteerd
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Leuk!! Gefeliciteerd!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gefeliciteerd met Snuck
Wat een heerlijk manneke
Wat een heerlijk manneke
Super leuk!! Sterkte met aftellen vooral de laatste week is zwaar (tenminste vond ik)
Ohh, hou op schei uit. Ik vind het echt superspannend zo'n kleine frummel. En ook hoe het met Lou gaat, want die zit al niet al te best in haar vel. Maargoed, uiteindelijk komt het allemaal wel goed, daar twijfel ik niks aan. Maar voor nu, nu d'n Snucker er nog niet is, zie ik vooral horror-scenario's Gelukkig heeft @kloesje genoeg vertrouwen in me om hem aan me toe te vertrouwenManuma schreef: ↑04 mar 2022, 11:36 Waaaaauw wat een koppie Hij lacht!
Wat een leukertje Nog even geduld en dan begint de pret
- kloesje
- Posts in topic: 9
- Welke: Australian kelpies
Tuurlijk heb ik er vertrouwen in
Je hebt ruime honden ervaring, we hebben met zorg Snuck voor je gematched en ik sta altijd klaar voor jullie voor tips, trics en een virtuele uithuilschouder.
Met veel rust en samen de wereld ontdekken, worden jullie echt een team
En daarna... blijft het niet bij 1 kelpie... gok ik zo
Je hebt ruime honden ervaring, we hebben met zorg Snuck voor je gematched en ik sta altijd klaar voor jullie voor tips, trics en een virtuele uithuilschouder.
- Heleboelie
Ach, wat een mopje!
Gefeliciteerd met je keuze en nu… aftellen maar!
Heerlijk vooruitzicht
Gefeliciteerd met je keuze en nu… aftellen maar!
Heerlijk vooruitzicht
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ah, een knuffelpup, heerlijk . Héél veel plezier met Snuck straks maar ik weet zeker dat dat gaat lukken!
En die pup ga jij zo leuk vinden! Lekker samen bezig, onderzoeken en leren!
Wat is er met Lou, dat ze niet goed in haar vel zit?
Oh ik vond het ook zo spannend, een pup! Vooral met Raaf die behoorlijk heftig kan reageren als hij moe is en ligt. Maar die kleine reageert super op aangegeven grenzen dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. En inmiddels zijn ze zijn de grootste maatjes geworden, dat overtreft al mijn verwachtingen.Ybbihs schreef: ↑04 mar 2022, 20:05Ohh, hou op schei uit. Ik vind het echt superspannend zo'n kleine frummel. En ook hoe het met Lou gaat, want die zit al niet al te best in haar vel. Maargoed, uiteindelijk komt het allemaal wel goed, daar twijfel ik niks aan. Maar voor nu, nu d'n Snucker er nog niet is, zie ik vooral horror-scenario's Gelukkig heeft @kloesje genoeg vertrouwen in me om hem aan me toe te vertrouwen
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Dat team worden we zeker, daar twijfel ik niet aan.kloesje schreef: ↑04 mar 2022, 20:50 Tuurlijk heb ik er vertrouwen in
De weg er naartoe wordt hooguit een uitdaging
Ze reageert steeds feller op mensen. Paar weken terug ook voor het eerst echt schade gemaakt bij iemand. Vermoeden toch dat ze ondanks pijnstilling pijn heeft of op z'n minst heeft gehad waardoor er ook een soort conditioneringsprincipe is ontstaan (als ik bij voorbaat uitval, treedt de pijn niet op). Maar doordat zij meer spanning heeft naar mensen, ben ik in die context het vertrouwen in haar (wat) kwijt terwijl Lou dat vertrouwen van mij juist zo hard nodig heeft. Dus meer spanning dus sneller uitvalgedrag van Lou. En zo is de cirkel weer rond.Zamunda schreef: ↑05 mar 2022, 07:39 Ah, een knuffelpup, heerlijk . Héél veel plezier met Snuck straks maar ik weet zeker dat dat gaat lukken!
Oh ik vond het ook zo spannend, een pup! Vooral met Raaf die behoorlijk heftig kan reageren als hij moe is en ligt. Maar die kleine reageert super op aangegeven grenzen dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. En inmiddels zijn ze zijn de grootste maatjes geworden, dat overtreft al mijn verwachtingen.Ybbihs schreef: ↑04 mar 2022, 20:05Ohh, hou op schei uit. Ik vind het echt superspannend zo'n kleine frummel. En ook hoe het met Lou gaat, want die zit al niet al te best in haar vel. Maargoed, uiteindelijk komt het allemaal wel goed, daar twijfel ik niks aan. Maar voor nu, nu d'n Snucker er nog niet is, zie ik vooral horror-scenario's Gelukkig heeft @kloesje genoeg vertrouwen in me om hem aan me toe te vertrouwen
Ben haar nu wel zeer regelmatig aan het behandelen met massages en dat lijkt wel wat te helpen en daarbij gister van een goede vriendin, tevens gt, een aantal goede tips gekregen voor management en acceptatie waar we mee aan de slag kunnen en vrienden die dolgraag willen helpen dus het komt ook wel goed. Ook tips gehad voor als Snuck er is hoe dat het beste te managen zodat het voor beiden leuk is en blijft.
We komen er wel en het komt ook wel goed, maar het is allemaal wat minder onbezorgd dan ik had gehoopt
Gefeliciteerd met dit prachtige pupje
En sterkte met Lou
En sterkte met Lou
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ach wat naar dat ze misschien toch meer pijn heeft. Fijn dat de massages wat lijken te doen en hopelijk gaan de adviezen van de GT nog verder helpen. Sterkte met/voor Lou.Ybbihs schreef: ↑05 mar 2022, 13:26Ze reageert steeds feller op mensen. Paar weken terug ook voor het eerst echt schade gemaakt bij iemand. Vermoeden toch dat ze ondanks pijnstilling pijn heeft of op z'n minst heeft gehad waardoor er ook een soort conditioneringsprincipe is ontstaan (als ik bij voorbaat uitval, treedt de pijn niet op). Maar doordat zij meer spanning heeft naar mensen, ben ik in die context het vertrouwen in haar (wat) kwijt terwijl Lou dat vertrouwen van mij juist zo hard nodig heeft. Dus meer spanning dus sneller uitvalgedrag van Lou. En zo is de cirkel weer rond.
Ben haar nu wel zeer regelmatig aan het behandelen met massages en dat lijkt wel wat te helpen en daarbij gister van een goede vriendin, tevens gt, een aantal goede tips gekregen voor management en acceptatie waar we mee aan de slag kunnen en vrienden die dolgraag willen helpen dus het komt ook wel goed. Ook tips gehad voor als Snuck er is hoe dat het beste te managen zodat het voor beiden leuk is en blijft.
We komen er wel en het komt ook wel goed, maar het is allemaal wat minder onbezorgd dan ik had gehoopt
OS met dank aan Hakunamatata
De ren is nu ook binnen. Die gaat straks voor zowel Snuckeroni als voor Lou gebruikt worden om de boel goed te kunnen managen. Ik denk dat ik 'm nog wel iets ga verplaatsen en dat de benchombouw (zwart, achter de ren) eruit gaat en de bench dan ook in de ren (en Lou's mand er weer uit, want die blijft anders echt niet leven als de pup erin zit )
Ik had een foto naar vriend gestuurd en was een beetje bang dat ie het niks zou vinden, zo'n groot gevaarte in de woonkamer. Maar nee, zijn heerlijk droge reactie 'past prima toch, genoeg ruimte over in de woonkamer'
Nog 3,5 week voordat we de kleine zwarte idioot op kunnen halen
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Staat prima toch!
Oh wat een dotje komt allemaal goed .Veel plezier