Pup 2021
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Pup 2021
Heel veel plezier! En origineel cadeau, leuk!
- Zamunda
- Posts in topic: 29
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Gaaf hoor, kun je wel slapen vannacht?!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Goed geslapen maar de kriebels beginnen nu wel te komen op naar Friesland
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat leuk, heel veel plezier!
Veel plezier!
Heel veel plezier vandaag! Heel erg leuk die koekjestrommel
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
Dat komt allemaal vanzelf wel. Het is ook overweldigend voor zo’n dingske.
Wat vond de fokster van je leuke kado?
Wat vond de fokster van je leuke kado?
Ooh, het is begonnen hoor! Veel plezier en succes.
Zo zoet slapen.. hopelijk vannacht ook.
Veel plezier met en van hem.
Veel plezier met en van hem.
- Zamunda
Ach wat is het ook overweldigend voor zo'n hummeltje, fijn dat hij lekker geslapen en ook wat gegeten heeft.
Ja achteraf hadden we hem beter eerst goed laten slapen en dan uitgerust kennis laten maken met Heavy. Maar het gaat goed. Hij loopt heel dapper mee aan zijn riempje en katten op straat vind hij ok. Auto’s is hij ook niet van onder de indruk. Ook in het donker is hij niet bang. Net al gepoept buiten en in de bench geslapen. Toen hij wakker werd in de tuin een plas en werd er vuurwerk afgestoken Bertus reageerde er niet op dus ik heb hem beloond
Heavy heeft gesnuffeld terwijl ik Bertus op schoot had en Bertus gaf likjes terug. Komt wel goed,Heavy lag een minuut later te snurken dus ook niet echt onder de indruk. Nu ligt Bertus weer op schoot te dromen hopelijk doet hij dat vannacht ook
Heavy heeft gesnuffeld terwijl ik Bertus op schoot had en Bertus gaf likjes terug. Komt wel goed,Heavy lag een minuut later te snurken dus ook niet echt onder de indruk. Nu ligt Bertus weer op schoot te dromen hopelijk doet hij dat vannacht ook
- Zamunda
Aah, kijk hem staan dan, op zijn achterpootjes naar buiten kijken
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een droppie!
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wát een geinig dingske. Ik verheug me op alle verhalen.
Ik mag niet klagen om 23.45 lag iedereen op bed en werd Bertus wakker toen heb ik hem nog laten plassen en snuffelen in de tuin en viel hij daarna bijna op schoot in slaap . Voorzichtig in de bench gelegd en ik ernaast op de bank. Bertus sliep en ik lag wakker om 02.00 piepte hij. Ik verwachte dat hij moest poepen en dat klopte en daarna snel weer terug in de bench . Rond een uur of 04.00 weer piepen en ik dacht dat hij moest plassen en deed het deurtje open,hij draaide zich om en sliep verder . Tot half 7 omdat hij toen wakker werd van de baas die uit bed kwam. Weer buiten geplast en nu durfde hij wel te lopen,spelen en eten en drinken.
Na een tijdje werd hij baldadig en hing in mijn broekspijp.Even opgetild en in slaap gewiegd en ik zijn mandje gelegd . Even rust
Na een tijdje werd hij baldadig en hing in mijn broekspijp.Even opgetild en in slaap gewiegd en ik zijn mandje gelegd . Even rust
- Floortje
- Posts in topic: 1
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Daar is die dan!
Wat een ontzettend leuk pupje <3 wat kijkt hij lekker brutaal rond. Veel plezier met hem.
Wat een ontzettend leuk pupje <3 wat kijkt hij lekker brutaal rond. Veel plezier met hem.