Vanochtend stond Cato haar hoofd al op onweer dus ik kon er op wachten dat de vlam weer in de pan zou slaan vandaag. Ik kan er echt van balen want Donner heeft best een rotweek qua pijn zijn rug en een buikgriepje dus hij taalde niet eens naar het eten vanochtend maar toch greep ze hem omdat hij te dicht langs een brokje liep dat ze op de grond had gelegd. Echt ongelooflijke bitch dat het is
Ze bijt niet overigens, het is alleen veel lawaai en gegrom maar goed Donner pikt dat natuurlijk niet echt zomaar, bovendien vind ik het onnodig en onbeschoft.
Kan ik die hormonen de baas zijn of is het maar uitzitten en zorgen dat er 0 kruimels liggen
Chagrijn tijdens schijnzwangerschap
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Re: Chagrijn tijdens schijnzwangerschap
Herkenbaar. Geef hier druppels van Puur Pseudo Pregnancy, maar al vanaf de loopsheid. Het doel was om haar wat makkelijker door de schijnzwangerschap te laten gaan. Ze zit nu in de fase van geen eetlust…
Vrees dat er niks anders op zit dan uitzitten, het is wel echt een hormonaal ding als ze normaal niet zo bitcherig is.
En inderdaad ff niks laten liggen.
Vrees dat er niks anders op zit dan uitzitten, het is wel echt een hormonaal ding als ze normaal niet zo bitcherig is.
- Doyaquba
- Posts in topic: 3
- Welke: Boxers
Persistence schreef: ↑13 mar 2022, 17:07 Herkenbaar. Geef hier druppels van Puur Pseudo Pregnancy, maar al vanaf de loopsheid. Het doel was om haar wat makkelijker door de schijnzwangerschap te laten gaan. Ze zit nu in de fase van geen eetlust…
Ja die geef ik ook, maar ja...of het echt wat doet...
Cato zit nu ook in het niet eten. Donner wilde vanochtend ook niet eten (en hij eet altijd, maak me zorgen) dus ja er stond nog eten. Normaal geen probleem maar nu ging ze het dus bewaken. Gelijk wegzetten dus met niet eten weer...
Ze kan zo lief zijn maar die ene megahormonale maand...
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Volgens mij zijn ze ook ongeveer tegelijk loops geworden, grappig (of niet eigenlijk) dat het zo gelijk opgaat. Ik kan ook niet zeggen dat die druppels een wereld van verschil maken. Het verschilt ook per loopsheid.
Afspraak voor sterilisatie staat, heb stille hoop dat haar humeur dan iets gelijkmatiger wordt.
Afspraak voor sterilisatie staat, heb stille hoop dat haar humeur dan iets gelijkmatiger wordt.
- Doyaquba
- Posts in topic: 3
- Welke: Boxers
Haha ja, weten we in ieder geval zeker dat het de hormonen zijnPersistence schreef: ↑13 mar 2022, 17:15 Volgens mij zijn ze ook ongeveer tegelijk loops geworden, grappig (of niet eigenlijk) dat het zo gelijk opgaat. Ik kan ook niet zeggen dat die druppels een wereld van verschil maken. Het verschilt ook per loopsheid.
Ik belde m'n moeder al op met 'ik laat haar castreren hoor' mag niet, weet ik ook wel, maar soms
Nouja 1 nestje (heel misschien 2) en dan gaat het kippenhok er wel uit, want om Donner nu elke 8 maanden op z'n sodemieter te laten krijgen van madam vind ik ook niet eerlijk
Quira (Cato haar moeder) was trouwens precies zo, en dat is na de castratie helemaal weggegaan. Dus heb goede hoop voor Bella
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ha, hier gelukkig niet, Kika was met de loopsheid een regelrecht kreng maar niks schijnzwanger gelukkig.
Oef, dat kon ik er echt niet ook nog bij (ja, als het zo is dan moet het he, maar toch...).
Sterkte met uitzitten!
Oef, dat kon ik er echt niet ook nog bij (ja, als het zo is dan moet het he, maar toch...).
Sterkte met uitzitten!
- Alfilillo
- Posts in topic: 1
- Welke: Podenco en kruising
Nee, ik herken het helemaal niet. Lily is wat minder uitnodigend naar andere honden (anders is ze eerlijk gezegd gewoon een del), maar niet chagrijnig.
Weet je trouwens zeker dat je een nestje met haar wil? Cato heeft toch nogal wat gedragsissues?
Weet je trouwens zeker dat je een nestje met haar wil? Cato heeft toch nogal wat gedragsissues?