Ja dan heb je het niet echt naar je zin hahahmalinois schreef: ↑17 mar 2022, 13:22Snap ik en dat is ook logisch. Als je er vanuit gaat dat t niet kan en t valt mee en gaat wel, helemaal prima. Maar ik zou de gok niet durven nemen ook al ken ik persoonlijk mensen die ze gewoon los kunnen laten. Zul je net zien dat die ik heb t niet kan. En ik heb er echt een hekel aan aangelijnd lopen.Tiny schreef:Ja ben ik ook vanuit gegaan maar weet ook dat het wel kan.
Shadow is een hond die niets heeft geleerd, nooit mee is gewandeld en nooit in een huis heeft gewoond.
Dat waren onze eerste prioriteiten, hem vertrouwd te maken met alles in het dagelijks leven maar vooral aan ons.
En moet gezegd, die hond is retemakkelijk, past zich aan en ligt als een koning op de bank.
Het vertrouwd maken met het verkeer, tram, auto's en dergelijke is ook gelukt. Nu de combinatie los en en weten dat hij komt, en dat hoeft echt niet binnen een minuut, nog.
Het kost misschien tijd maar we hebben geen haast, veiligheid komt eerst.
Maar we doen ook speuren en graven onderweg dus we proberen het geen saaie wandeling te maken. Maar wel met een lijntje eraan, dat wel.