Dat is in ieder geval erg fijn om te weten.
Van 1 naar 2 honden.. en terug naar 1
Re: Van 1 naar 2 honden.. en terug naar 1
Ik denk dat Filas een heel voorzichtige manier van doen hebben met eigen kleine hondjes. De vriend van Guus is echt super voorzichtig maar soms ineens gaat hij helemaal op in het spel en dan maaiende poten en de dolle 5 minuten. En dan.....is het altijd vorm, pats en een hoop gejank en grauwen. Doodeng. Die hond is denk ik net zo groot als een Fila en 99% van de tijd super voorzichtig. Maar het is wel een blij ei en tijdens doldwaas samen racen gaat het dus toch soms even mis. Guus jut hem ook op en speelt zo graag met die grote hond. Dus het mag. Op hoop van zegen.Tineke schreef: ↑19 mar 2022, 07:26 Ik dacht dat ik al gereageerd had in dit topic maar zag het hele topic niet meer ,dacht dat het weg was.
Ik herken het niet van onze honden , Luus speelt graag met Jimi en Simba maar dat ziet er echt anders uit dan dat ze met Abra speelt.
Jimi doet ook mee op zijn manier als de beide dames aan het spelen zijn , maar meer dan er joelend omheen rennen voor spek en bonen is het niet.
Ook Orson ,Rio en Tash hadden geen problemen met kleine opvangers en de eigen honden.
Misschien zit het verschil erin dat zij in een roedel kwamen waar de kleintjes er al waren , van meet af aan moesten ze daar dus rekening mee houden.
Jammer dat het niet gelukt is BM , gelukkig snel een goede oplossing gevonden
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Dat zal het wel niet alleen zijn, mijn eerste Hovawart kwam als pup bij mijn (volwassen) Cairn, dus de eerste paar maand waren ze fysiek min of meer elkaars gelijke, en later uiteraard niet meer.
Maar toch is dat nooit een probleem geweest.
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat jammer, sneu voor Lexi. Maar met zo'n grootteverschil moet het inderdaad wel veilig blijven.
Ik denk dat het daarom ook geen probleem is tussen Semmy en Maya. Die 2 zijn praktisch opgegroeid met elkaar. En wonen niet in 1 huis.
Maar Lexi was/werd veel lomper (blijer, enthousiaster, wilder) en daar reageerde Maya dan ook weer op en dat ging de hele dag zo door.
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Helemaal te begrijpen van Maya's kant .