Ik wist dat niet, heb wel eens gehoord dat creme van alles kan verbergen (masker en bont) dus dacht misschien is er hier ook zoiets aan de hand
Feta's Foxjes: uitgevlogen!
- Célie
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: Feta spam: Feta's Foxjes
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa die vind ik ook zo leuk, net spekjes haha (alleen niet roze/geel)
-
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- Floortje
- Posts in topic: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Wilde ik ook zeggen
Wat ontzettend schattig
Dankjewel voor de felicitaties!
Die met die hartjesvlek vind ik zo leuk; aan de andere zijde van zijn lijfje heeft hij ook een hartjesvlek. Slinger, de grootste reu, heel relaxed. Zijn broers en zusjes kruipen graag tegen zijn bolle lijfje aan.
Wat grappig, de pups beginnen zich meer te laten horen en worden steeds sneller. Tippie, een kleiner reutje, schreeuwt heel de tent bij elkaar wanneer hij honger heeft, en als hij dan een tepel zoekt stoot hij zijn broers en zusjes gewoon weg, net een bulldozer.
Met Feta gaat het beter. De diarree is er nog steeds maar lijkt vaster te worden. Het belangrijkste is dat haar eetlust weer terug is, daar ben ik zo blij mee! Ze heeft net uitstekend en gulzig haar bak leeg gegeten en wat puppybrokjes op als toetje. ze sprong vanochtend heel even uit de werpkist om met mij op het luchtbed te knuffelen
De werpkist verschonen vind Feta echt helemaal niks. Ze raakt er een beetje door van slag als ik met haar puppen aan de haal ben en een vetbed met wasmiddel lucht erin leg. maar het is niet anders, het moet gebeuren. Ik doe het zo snel mogelijk... de pupjes leg ik op een kleed buiten de werpkist met een kruik erbij want in een kratje zetten vond Fet al helemaal niks.
Ik wil ze elke dag wegen de eerste periode; gisteren weer gewogen en alle pups zijn aangekomen.
Verder is het genieten en wegsmelten. Soms ligt er een pup in de hals van Feta te slapen, dit vind ik zo aandoenlijk
Ik krijg nu al de neiging om er eentje te houden, wat erg Eerst maar eens zien dat alles goed blijft gaan en kijken hoe de karakters uitpakken.
Die met die hartjesvlek vind ik zo leuk; aan de andere zijde van zijn lijfje heeft hij ook een hartjesvlek. Slinger, de grootste reu, heel relaxed. Zijn broers en zusjes kruipen graag tegen zijn bolle lijfje aan.
Wat grappig, de pups beginnen zich meer te laten horen en worden steeds sneller. Tippie, een kleiner reutje, schreeuwt heel de tent bij elkaar wanneer hij honger heeft, en als hij dan een tepel zoekt stoot hij zijn broers en zusjes gewoon weg, net een bulldozer.
Met Feta gaat het beter. De diarree is er nog steeds maar lijkt vaster te worden. Het belangrijkste is dat haar eetlust weer terug is, daar ben ik zo blij mee! Ze heeft net uitstekend en gulzig haar bak leeg gegeten en wat puppybrokjes op als toetje. ze sprong vanochtend heel even uit de werpkist om met mij op het luchtbed te knuffelen
De werpkist verschonen vind Feta echt helemaal niks. Ze raakt er een beetje door van slag als ik met haar puppen aan de haal ben en een vetbed met wasmiddel lucht erin leg. maar het is niet anders, het moet gebeuren. Ik doe het zo snel mogelijk... de pupjes leg ik op een kleed buiten de werpkist met een kruik erbij want in een kratje zetten vond Fet al helemaal niks.
Ik wil ze elke dag wegen de eerste periode; gisteren weer gewogen en alle pups zijn aangekomen.
Verder is het genieten en wegsmelten. Soms ligt er een pup in de hals van Feta te slapen, dit vind ik zo aandoenlijk
Ik krijg nu al de neiging om er eentje te houden, wat erg Eerst maar eens zien dat alles goed blijft gaan en kijken hoe de karakters uitpakken.
Ontzettend leuk, wat een leuke combinatie en de pups zijn zo mooi
- Lothian
- Posts in topic: 13
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
We hebben er natuurlijk niks mee te bemoeien met z'n allen, maar als dit echt je enige nestje ooit gaat worden kán je toch niet anders dan er eentje houden die kans krijg je nooit weer.
Precies!
Maar ik snap ook dat je 3 honden (als je alleen bent) veel vindt. Ik heb ook 2 hondjes en ben alleen maar vind een 3e dan ook (denk ik nu) teveel. Heb je al belangstellende? Kan me haast niet voorstellen dat je ze überhaupt op mp hoeft te zetten
- Gudrun
- Posts in topic: 2
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ja ben ik even een weekend amper online, zie ik ineens een hele dekking, dracht, bevalling en 6 super forumpupjes er bij!
Van harte gefeliciteerd en geniet er van, laat je wel weten welke blijft?
Van harte gefeliciteerd en geniet er van, laat je wel weten welke blijft?
- Alfilillo
- Posts in topic: 18
- Welke: Podenco en kruising
Dat bolle buikje van die witte die op zijn rug ligt
-
- Posts in topic: 6
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee, dan kan ik straks zelf geen pup meer houden maar ik vind ze wel echt enig!!
Gefeliciteerd wat een mooie ouders, en wat een trotse mama zeg!
Dat is zo; dit nestje is helemaal naar mijn smaak gefokt en deze kans krijg ik nooit meer. Gelukkig heb ik nog een aantal weken om erover na te denken en om te zien hoe de pups zich gaan ontwikkelen qua karakter.
Haha, zal ik doen Bedankt voor de felicitaties!
Dank voor je enthousiaste reactie Dueros, haha, leuk.
Ik ga nog heel veel en goed nadenken over een derde hond. Als een van de pups hier echt heel goed past dan wordt de stap naar een derde hond denk ik makkelijker.
De pups gaan vandaag of morgen op Marktplaats geadverteerd worden. Het lijkt me wel leuk als nieuwe baasjes de pups vanaf het begin af aan kunnen volgen, en zo heb ik ook nog even de tijd om een goede match te vinden tussen pup en toekomstige eigenaar.
Er stonden drie mensen op de wachtlijst, waarvan er twee hebben afgezegd en van de overgebleven kandidaat is ook nog niet zeker of ze uiteindelijk echt voor een pup uit Fet's nestje gaat, ze zit nog in de overwegingsfase.
Collage gemaakt van de pupjes. Ik begin nu al ontwikkeling te zien van karakter. Tippie gilt de tent bij elkaar wanneer hij honger heeft en stoot vervolgens iedereen van de tepels als hij bij Fet is aangekomen na een lange zeurtocht.
Anna valt bijna niet op, is erg op de achtergrond. Elsa ligt altijd heerlijk te slapen met een tevreden glimlach.
Slinger is de pup waar iedereen tegenaan kruipt en hij ligt ook graag bij zijn moeder in de hals.
Jager is een aparte, ze is heel snel en ook kleiner dan de rest. Ze doet alles een beetje tegendraads.
Koetje is een flinke reu met een grote kop en vindt alles wel best.
-
- Posts in topic: 9
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Te zoet!
- Frootje
- Posts in topic: 6
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Leuk hoor! Ik ben echt heel benieuwd hoe ze er allemaal uit gaan zien straks als ze groter zijn!
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Heerlijk
Flora is vanaf dag 5 ongeveer steeds iets langer uit de bak gegaan. De eerste dag een minuutje per keer eruit blijven na verplicht poepen/plassen en nu (dag 10) gaat ze er alleen in om te voeden en poetsen. Dat is alsnog elk uur ofzo maar maar ze ligt na het voeden zeker 45 minuten op zichzelf te slapen.
Ben benieuwd hoe zich dat bij Feta ontwikkelt.
Flora is vanaf dag 5 ongeveer steeds iets langer uit de bak gegaan. De eerste dag een minuutje per keer eruit blijven na verplicht poepen/plassen en nu (dag 10) gaat ze er alleen in om te voeden en poetsen. Dat is alsnog elk uur ofzo maar maar ze ligt na het voeden zeker 45 minuten op zichzelf te slapen.
Ben benieuwd hoe zich dat bij Feta ontwikkelt.
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Nou wat een heerlijk verrassend topic dit!
Als ik een terriër zocht dan wist ik het wel! Ben erg benieuwd of ze ook zo hoog op de pootjes worden en prikoren krijgen. Weet je dat eigenlijk al binnen 8 weken vraag ik me zo hardop af?
Stel hè… die 3e zou er komen, ga je dan voor een reu of een teefje?
Als ik een terriër zocht dan wist ik het wel! Ben erg benieuwd of ze ook zo hoog op de pootjes worden en prikoren krijgen. Weet je dat eigenlijk al binnen 8 weken vraag ik me zo hardop af?
Stel hè… die 3e zou er komen, ga je dan voor een reu of een teefje?
Misschien een tip tegen de wasmiddel lucht: azijn in het bakje van de wasverzachter doen. Dat neutraliseert geurtjes zonder een nieuwe geur toe te voegen (het gaat dus niet naar azijn ruiken). Haar eigen geur zit er dan natuurlijk niet meer aan maar in ieder geval heeft ze niet zo'n synthetische parfumlucht op haar puppen.Tamara schreef: ↑21 mar 2022, 08:07 Dankjewel voor de felicitaties!