Wat grappig hoe ze dit langzaam af bouwt. Feta wilde vandaag voor het eerst wat langer naar buiten en heeft heel even met me op de bank geknuffeld. Ik heb nu een stoel naast de pups gezet, daar zat ze vanochtend even in met uitzicht op de pups.pioenroos schreef: ↑21 mar 2022, 20:27 Heerlijk
Flora is vanaf dag 5 ongeveer steeds iets langer uit de bak gegaan. De eerste dag een minuutje per keer eruit blijven na verplicht poepen/plassen en nu (dag 10) gaat ze er alleen in om te voeden en poetsen. Dat is alsnog elk uur ofzo maar maar ze ligt na het voeden zeker 45 minuten op zichzelf te slapen.
Ben benieuwd hoe zich dat bij Feta ontwikkelt.
Ja, ik ben ook zo benieuwd naar de oortjes, en de staarten trouwens ook, naar alles eigenlijk De stand van de oren zie je volgens mij pas goed na het wisselen van de tanden, tenminste, dit was bij Feta zo. Dus wel later dan 8 weken in ieder geval.Persistence schreef: ↑21 mar 2022, 20:51 Nou wat een heerlijk verrassend topic dit!
Als ik een terriër zocht dan wist ik het wel! Ben erg benieuwd of ze ook zo hoog op de pootjes worden en prikoren krijgen. Weet je dat eigenlijk al binnen 8 weken vraag ik me zo hardop af?
Stel hè… die 3e zou er komen, ga je dan voor een reu of een teefje?
Stel, stel, de derde hond komt ons vergezellen dan heb ik lichte voorkeur voor een teef (want anders scheiden met loopsheid en Feta laten castreren); dan moet de teef wel zoals Feta zijn als in niet een haantje-de-voorste, want dat is Lanai al en ze zou anders een derde hond niet accepteren. Als er een reu goed past en ik word verliefd op een reu dan is dat ook prima.
Uiteindelijk vind ik beide geslachten voor- en nadelen hebben.
Bedankt voor de tip! Er draait nu een puppy wasje met azijn als wasverzachter.mijke schreef: ↑21 mar 2022, 22:25 Misschien een tip tegen de wasmiddel lucht: azijn in het bakje van de wasverzachter doen. Dat neutraliseert geurtjes zonder een nieuwe geur toe te voegen (het gaat dus niet naar azijn ruiken). Haar eigen geur zit er dan natuurlijk niet meer aan maar in ieder geval heeft ze niet zo'n synthetische parfumlucht op haar puppen.