Zinodo schreef: 25 mar 2022, 15:36
Wauw, groter dan ik had verwacht, zo in je handen! Wat een beertjes
Die foto vertekend wel een beetje hoor en ik heb kleine handen
Zelfde pup:
Zinodo schreef: 25 mar 2022, 15:38
Wat wegen ze inmiddels?
Célie schreef: 25 mar 2022, 16:51
Wat een knoert joh!
Ja, meneer rood houdt van eten en slapen en zich niet druk maken

Vaak als laatste wakker en eerste klaar met drinken en toch het hardst groeien

Geen gedoe met hysterisch de verkeerde kant oplopen als mama komt of driftig de laatste tepel met nog een druppel melk zoeken. Nee, aansluiten, voltappen en verder slapen
(En je kleinere broers of zussen wegduwen als ze in de weg liggen van de beste tepel, daar steekt hij wel energie in

)
Inge O schreef: 25 mar 2022, 17:05
Ligt eraan wat je met temperament bedoelt : werktemperament, gewoon actief en haantje de voorste, rustig maar met veel zelfvertrouwen? Valt voor mij allemaal onder 'temperament', maar is toch wat anders.
Ja, absoluut. En de interpretatie van het gedrag wat ze nu met 2 weken laten zien kan je, of dan ikzelf in ieder geval, toch ook niks van zeggen. Neem meneer Rood: is hij relatief de rustigste? Of juist doelgericht, slim een doorzetter? Een baasje of toch alleen vooral een vreetzak?
Ik ben zo benieuwd en ongeduldig hoe ze zich verder gaan ontwikkelen
HillieS schreef: 25 mar 2022, 19:08
Frootje schreef: 25 mar 2022, 19:05
Oooo wat schattig! Ik kan niet wachten op de portretjes.
Daar moet
@pioenroos nog 'even' wat van selectiewerk op uitvoeren. Ik heb voor de zekerheid per pup best wat foto's gemaakt
Jammer dat Hillie jullie lekker heeft gemaakt. Morgen pas hoor, misschien
EchoMira schreef: 25 mar 2022, 20:09
Wat glanzen ze mooi! Bevalt het zwembadje goed?
Ik heb geen vergelijk met een traditionele werpkist natuurlijk maar ik vind het tot nu toe fijn werken. Groot genoeg om er gezellig bij te zitten en Flora kan altijd een plek vinden om languit te liggen.
Makkelijk schoon te maken en het staat stevig maar ik kan het eenvoudig verplaatsen. Het grote vetbed om de bodemplaat vouwen kost wel een zweetdruppel maar dan kan het ook absoluut niet meer schuiven. Bodemplaat is nu in 2 delen. Ik overweeg het in 4 stukken te zagen voor een volgende keer zodat het wat makkelijker te hanteren is.