Dakar en dogsurvivals
Dakar en dogsurvivals
Vandaag was onze eerste dogsurvival en voor herhaling vatbaar! Ik was nieuwsgierig of we allebeide dit leuk zouden vinden dus eerst even 1 ingeschreven maar na deze survival nu al weer 2 ingeschreven
Ik was vrij op tijd al aanwezig zodat ik eerst even kon kijken hoe het ‘aanmelden’ ging en even bekijken waar de start was. Daarna dakar gehaald even ingelopen en lekker heel even op een bankje gewacht tot we naar de start mochten lopen. Gehele run heb ik ongeveer 3/4 hardgelopen en een kwart snel gewandeld (mijn conditie was nog niet super ) ook bij sommige opdrachten een aantal minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren.
Dakar heeft duidelijk zijn survival genen van zijn moeder geërfd super gewacht op mij als we ergens onderdoor moesten kruipen of ergens overheen en vertrouwde mij volledig bij opdrachten waar hij ergens op moest staan/zitten en ik hem voort moest trekken, alleen de opdracht waar ik hem in een bakje aan een paal moest optillen had hij zoiets van dit vind ik niet tof dus die opdracht overgeslagen.
Na de finish had ik ook echt zoiets van wauw wat onwijs leuk om te doen! Honden inhalen geen probleem op mij vertrouwen tijdens gekke opdrachten geen probleem en voor mij een mooie stok achter de deur om wat harder te gaan werken aan een langduur conditie!
Onze volgende survival is in de Achterhoek.
Ik was vrij op tijd al aanwezig zodat ik eerst even kon kijken hoe het ‘aanmelden’ ging en even bekijken waar de start was. Daarna dakar gehaald even ingelopen en lekker heel even op een bankje gewacht tot we naar de start mochten lopen. Gehele run heb ik ongeveer 3/4 hardgelopen en een kwart snel gewandeld (mijn conditie was nog niet super ) ook bij sommige opdrachten een aantal minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren.
Dakar heeft duidelijk zijn survival genen van zijn moeder geërfd super gewacht op mij als we ergens onderdoor moesten kruipen of ergens overheen en vertrouwde mij volledig bij opdrachten waar hij ergens op moest staan/zitten en ik hem voort moest trekken, alleen de opdracht waar ik hem in een bakje aan een paal moest optillen had hij zoiets van dit vind ik niet tof dus die opdracht overgeslagen.
Na de finish had ik ook echt zoiets van wauw wat onwijs leuk om te doen! Honden inhalen geen probleem op mij vertrouwen tijdens gekke opdrachten geen probleem en voor mij een mooie stok achter de deur om wat harder te gaan werken aan een langduur conditie!
Onze volgende survival is in de Achterhoek.
Re: Dakar en dogsurvivals
Zo jammer dat ik jullie gemist heb!
Gaaf hè? Het is zo leuk om met je hond te doen, wat een team ben je dan. Bij mij begon de hele hardloopverslaving met de survivals. Zeewolde is ook echt heel erg leuk!
Gaaf hè? Het is zo leuk om met je hond te doen, wat een team ben je dan. Bij mij begon de hele hardloopverslaving met de survivals. Zeewolde is ook echt heel erg leuk!
Liep je in de middag? Zeewolde ga ik niet lopen ivm de weil enting wel erg jammer omdat het zo dichtbij is voor ons
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik wilde net zeggen. Er ontbreekt wat.
11:26u dus net weg toen jij terug kwam denk ik. Ik had je op de startlijst zien staan. Ik zag @Soof net terugkomen toen ik gestart was en die heeft waarschijnlijk weer retesnel gelopen
Ja, dat eist Zeewolde normaal wel. Ik zet die bij Manu wel altijd. Ik weet nog niet of wij die mee gaan doen, even de uitslagen afwachten.
Ik wilde net zeggen. Er ontbreekt wat.
[/quote]
Hahaha die zal ik braaf plaatsen als er wat online komt
- Soof
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Zwitserse herder
Ja, wat leuk, ik zag jullie nog! Ik was voor jullie, maar ik was te druk met mijn bangerikje rustig houden om even gedag te komen zeggen, hij was nogal onder de indruk van de harde muziek uit de box.
Fijn zeg, dat het zo goed ging en dat Dakar het zo leuk vond! Kan ook niet anders met die genen.
Fijn zeg, dat het zo goed ging en dat Dakar het zo leuk vond! Kan ook niet anders met die genen.
Het lópen wel ja...
Wat leuk om te lezen! Weer een nieuwe verslaving erbij
Soof schreef: ↑28 mar 2022, 08:39 Ja, wat leuk, ik zag jullie nog! Ik was voor jullie, maar ik was te druk met mijn bangerikje rustig houden om even gedag te komen zeggen, hij was nogal onder de indruk van de harde muziek uit de box.
Het lópen wel ja...
O jaa dan heb ik je inderdaad gezien