Feta's Foxjes: uitgevlogen!
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Re: Feta spam: Feta's Foxjes
Wat een heerlijk nest is dit!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Ontzettend leuk
-
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ahh die sproetjes op de neusjes
Nageltjes knippen hier ook al gedaan, ze zijn gemeen scherp.
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Ooh die roze buikjes die onbelopen voetkussentjes Wat genieten zeg.
- kayleigh*
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Late reactie, maar gefeliciteerd met de pups! Zien er mooi uit.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een zoete foto's weer . Fijn dat het zo goed gaat met Feta en haar kroost!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ik probeer dus niet te vaak in dit topic te kijken want ik ben dan heel bang dat ik ineens drie honden heb ofzo
Ze zijn echt niet normaal leuk en schattig!
Ze zijn echt niet normaal leuk en schattig!
Ooo wat zijn ze enig Het is dat er hier al drie rondlopen maar wat een heerlijke pupjes zijn dit!
meer kan ik niet zeggen
Ze zijn zo mooi
Ah, dankje! Ja, ze zijn echt mooi, vind ik zelf ook Niet bevooroordeeld verder
Dankjewel!
Ja hé. Misschien gaat het wel vervormen tijdens de groei, maar het zal wel een beetje een hartjesvorm blijven denk ik, hoop ik.
Drie honden kan best hoor (Zeg ik ook dag in dag uit tegen mezelf).
Ja, dat vond ik zo schattig, ik moest daar even foto's van maken.
Ja, gelukkig maar. Feta is ook van de diarree af en ze begint echt wat bij te komen nu. Ze geniet ook zo van dit weer als we even uit gaan; maar op een gegeven moment draait ze toch echt wel om en moeten we regelrecht terug naar de pups.
Haha, maagdelijke kussentjes zijn het nog
Dankjewel Kayleigh!
Van die weerhaakjes zijn het. De voorpoten heb ik gedaan, nu de achterpoten nog. Het is eigenlijk zo gedaan, maar je moet er niet bij stil staan hoeveel nagels je aan het knippen bent Een van de pups heeft hubertusklauwtjes, dacht dat het er meer zouden zijn; Feta heeft het ook en het is volgens mij erfelijk. Deze knip ik ook maar meteen bij vandaag.Mizzsylver schreef: ↑28 mar 2022, 18:55 Ahh die sproetjes op de neusjes
Ja, die witjes zijn zo leuk, vooral wanneer ze bij elkaar liggen te dutten
Dank jullie wel!
Elsa begint wel een beetje mijn favo te worden; samen met Slinger en Tippie Elsa is gewoon heel zoet en rustig, net zoals Tippie. Tippie kruipt telkens naar mij toe als ik bezig ben met de pups. Slinger is leuk omdat hij zo luidrugtig is en een knorrepot; heeft altijd de achterste tepel en heeft altijd wat te zeggen. Anna vind ik trouwens ook knap... weet je, ik hou al op
Dank Mosquito!
Feta viel net de stofzuiger aan toen ik ging stofzuigen, doet ze nooit! Lanai en Feta hebben allebei een hekel aan de stofzuiger sinds dat ik een nieuwe heb; ze moeten van mij op de bank blijven als ik ga stofzuigen en dat doen ze netjes.
Feta wilde vandaag niet op de bank blijven en vloog zo keffend naar de mond van de stofzuiger. Ik heb haar geblockt en haar achter de puppyren gezet zodat ze toch toezicht had op de pups en kon zien dat ik er geen op zou zuigen. Begrijpelijk dat ze nu beschermend is, maar ik ga niet stofzuigen met een gillende keukenmeid achter me aan. Achter de puppyren bleef ze rustig terwijl ze het haarscherp in de gaten hield.
Lanaitje liep vanochtend naar de werpkist om naar de pups te kijken toen ik haar mee naar buiten wilde nemen. Feta deed er niks tegen maar begon in de hal wel te borstelen dus we laten Lanai nog maar even in het aparte gedeelte van de kamer.
De puppies groeien en groeien. Drie van de pups hebben hun ogen al open Hieronder wat foto's:
Feta wilde vandaag niet op de bank blijven en vloog zo keffend naar de mond van de stofzuiger. Ik heb haar geblockt en haar achter de puppyren gezet zodat ze toch toezicht had op de pups en kon zien dat ik er geen op zou zuigen. Begrijpelijk dat ze nu beschermend is, maar ik ga niet stofzuigen met een gillende keukenmeid achter me aan. Achter de puppyren bleef ze rustig terwijl ze het haarscherp in de gaten hield.
Lanaitje liep vanochtend naar de werpkist om naar de pups te kijken toen ik haar mee naar buiten wilde nemen. Feta deed er niks tegen maar begon in de hal wel te borstelen dus we laten Lanai nog maar even in het aparte gedeelte van de kamer.
De puppies groeien en groeien. Drie van de pups hebben hun ogen al open Hieronder wat foto's:
- Inge O
- Posts in topic: 19
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Hier is dat überbeschermende van de teef naar de andere honden meestal over met 3 weken, da's ook het moment dat pups (ook in het wild) stilaan het nest gaan verlaten dus die timing is niet zo raar.
Wat zijn ze schattig en mooi zeg
- Diana
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik zit iedere dag echt te smelten bij de foto's
Wat een prachtig nestje is het! Geniet er nog maar lekker van dat ze nu vooral heel zoet zijn allemaal
Wat een prachtig nestje is het! Geniet er nog maar lekker van dat ze nu vooral heel zoet zijn allemaal
Zuuuucchhtttt
Nu al de oogjes open, dat is wel snel toch?
Nu al de oogjes open, dat is wel snel toch?
- Omega
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Wat zijn ze schattig!
- Zamunda
Als je naar de kilo's kijkt zijn die drie bij elkaar amper één echte hond .
- Zamunda
Nee joh, drie van die boomertjes, dat stelt toch niet veel voor ?
Die driekleur oortjes zijn heel bijzonder inderdaad maar de rest is ook schattig
- Zamunda
Haha neeeeeeee . Ik denk niet eens dat ik het een hele dag volhoud .