Oh wat heerlijk dat je gewoon gegaan bent en dat het zo'n succes was! Fijn voor jullie allebeiManuma schreef: ↑27 mar 2022, 21:56 Manu is niet echt zichzelf laatste tijd maar ik ben toch gegaan vandaag. Zus was ziek dus ik liep alleen in de koppelklasse. Manu geeft het heel goed aan als hij niet lekker loopt dus ik heb volledig op zijn inbreng gelopen. Hij vond het zó leuk Hij kende alle hindernissen nog en deed ze zonder mokken of aarzelen. Hij was intens gelukkig en daarmee ik ook.
De organisatie was nu trouwens veel beter! Niet meer zoveel wachthindernissen aan de start en weer aan de finish. Daar had je elke keer gedoe met honden die met een vol emmertje uit gingen vallen. Nu liep het veel beter door.
Ik blijf me wel verbazen om mensen die zo gefrustreerd raken en hun hond volschelden of rondsleuren
Ik heb niemand herkend sorry
Manu is de hele dag al vrolijk
@Hondenpoot ik herken wel de mensen bij jou op de foto! Daar heb ik een tijdje achter gelopen. Dan heb ik jou vast ook gezien maar ik heb eerlijk gezegd vooral op Manu gelet en niet zo om me heen gekeken tenzij ik stil moest staan
Dogsurvivals & biatlons etc. 2022
Re: Dogsurvivals & biatlons etc. 2022
Ik was er met Andor en liep samen met het zusje van Vik. Was weer erg leuk. Ook zulk lekker weer dat maakt het toch allemaal stuk fijner. Vorige keer vond Andor het best spannend allemaal. Nu zag ik dat hij bepaalde onderdelen al herkende en zelf aanbod om bijvoorbeeld op de kar te gaan zitten. Ik heb alleen Hondenpoot gezien en even gesproken. Verder niet ook te druk met Andor en de border die mee was die het heel spannend vond allemaal.
Was inderdaad goed geregeld allemaal en nergens wachttijden dit keer. Vond de sfeer ook heel relaxed. Scheelt toch echt wel dat er geen wedstrijdelement is.
Was inderdaad goed geregeld allemaal en nergens wachttijden dit keer. Vond de sfeer ook heel relaxed. Scheelt toch echt wel dat er geen wedstrijdelement is.
Is Andor een heel donkere slanke Golden?
Liep je met een man met felgeel shirt met ranke border collie?
Sirene, ja het was zo fijn hem weer zo blij te zien
Liep je met een man met felgeel shirt met ranke border collie?
Sirene, ja het was zo fijn hem weer zo blij te zien
Wat leuk! En gaaf dat je al foto's hebt!Hondenpoot schreef: ↑27 mar 2022, 20:57 Ik vond het week super leuk! Geweldig weer ook. Vik heeft zijn zusje ook weer gezien (al vond hij dat leuker dan zij :-P).
Merk dat hij er steeds beter in wordt. Het is zo’n toffe hond om dit mee te doen. In het begin even lijp maar dan begint hij aan zijn Taak en is hij super serieus.
Mijn conditie viel me ook nog niet eens zo tegen.
Niet zo snel dit keer maar wel foto’s
Zoon is nu ook enthousiast en wil meedoen aan de ouder-kids run. Dus die gaan we in juli in Eersel doen
Volgens mij heb ik Manuma nog voorbij zien komen. En Goldie met Andor. Maar verder weinig bekenden.
Wat super dat Vik het ook zo leuk vindt.
Dan heb ik achter jullie gestaan bij het tennisballen gooien en de spijker slaan. Wat een prachtige hond is Andor, ik heb hem echt even staan bewonderen
En die man met de border collie was zo lief en geduldig met zijn hond.
En die man met de border collie was zo lief en geduldig met zijn hond.
- Hondenpoot
- Posts in topic: 7
Ik heb jou ook pas bij het zagen gezien.
Manu is wel een indrukwekkende en mooie hond zeg.
Degene waar ik samen mee liep had de telefoon mee dus veel foto’s gemaakt en ik had het geluk dat het baasje van Viks zusje nog foto’s heeft gemaakt.
We gingen wat minder hard maar ach
Ben heel blij dat Vik het leuk vindt en dat we nu weer iets voor samen hebben. Hij vindt alles wel leuk maar hiervan is hij ook echt voldaan.
- Hondenpoot
Leuk! Ik zal hem er bij zetten.Hondenpoot schreef: ↑30 mar 2022, 22:05
Ik kwam deze ook nog tegen. Volgens mij tegelijk met Animal Event? Maar ik kan van beiden maar weinig vinden.
Dit is inderdaad samen met animal event, beetje jammer. Wel een leuke prijs om het eens voor te proberen.
Ik heb de kalender weer voor een eind aangevuld.
Ja hoor! Achterhoek is leuk!
- Hondenpoot
Doen er nog mensen mee in de Achterhoek? Ik heb me net nog ingeschreven. Bedacht me ineens dat het dan mei vakantie is dus dat iedereen mee kan dus we blijven dan daarna nog op de camping. Meteen een mooie kans om Vie te laten wennen aan de drukte.
Hoe vonden jullie DS Achterhoek vandaag?!
Ik vond het erg leuk, vooral de wateractiviteiten maar dat vind Dakar dan ook echt wel super leuk om te doen. Jammer dat er geen tijdsregistratie was ook al hadden we geen winnende tijd ik vond het toch wel super leuk na ede merk ik om mijn eigen tijd te weten.
Zijn er nog meer die zich hebben ingeschreven voor de dogsurvival in Zeewolde? Ik doe mee met een groepje van 4.
- Hondenpoot
Ik vond het heel leuk. Erg afwisselend. Zwemmen in het begin was wel frisjes maar je bent er toch snel doorheen.
Zo trots op Vik ook. In de kruiwagen, het suppen, hij deed het allemaal.
Goede supporters.
Vie vond het wel mega spannend als die blaffende honden maar na heel veel koekjes ging dat ook een stuk beter. Ook meteen een goede training voor haar dus.
Zo trots op Vik ook. In de kruiwagen, het suppen, hij deed het allemaal.
Goede supporters.
Vie vond het wel mega spannend als die blaffende honden maar na heel veel koekjes ging dat ook een stuk beter. Ook meteen een goede training voor haar dus.
Ziet er leuk uit zeg! Heel anders dan Ede zo te horen. Goede training voor Vie zo met al die blaffende honden daar.
- Hondenpoot
Heel anders ja! Veel met water. Leuke afwisseling!Goldie schreef:Ziet er leuk uit zeg! Heel anders dan Ede zo te horen. Goede training voor Vie zo met al die blaffende honden daar.
Mijn volgende wordt Eersel. Lekker dichtbij
Is er iemand die DS Animal Event heeft ingeschreven? Ik vind het zo raar. Er is blijkbaar alleen een recreantenklasse (zelfde verhaal als in Achterhoek).
Ik zou zweren dat dat niet zo was toen de inschrijving in maart open ging. Heeft iemand dat wel al in het begin gezien?
Ik zou zweren dat dat niet zo was toen de inschrijving in maart open ging. Heeft iemand dat wel al in het begin gezien?
Topic weer ge-update. Het lijkt erop dat survivals met een atletenklasse steeds schaarser worden.
- Hondenpoot
Nog iemand aan het survivallen geweest? Wij waren in Eersel. Een vriendin was ook mee voor het eerst. Ging super goed. En vriendin heeft de smaak ook te pakken :-P