Feta's Foxjes: uitgevlogen!

Hier kun je fokgerelateerde zaken bespreken
Johnny Jones
Posts in topic: 1
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Re: Feta spam: Feta's Foxjes

Bericht door Johnny Jones »

Dit had ik helemaal gemist, hoe leuk!!!
Wat een schatjes zeg, hartstikke gefeliciteerd! Dat zullen leuke actieve hondjes worden.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 20
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

billy schreef: 01 apr 2022, 22:56 Haha ik denk dat ik wel kan wennen aan Willen, Raaf en Murf, dus wanneer gaan we ruilen. :LOL:
Shit. Ik ben toevallig net verhuisd dus je kunt ons niet meer vinden :Q: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Tamara
Posts in topic: 90

Bericht door Tamara »

:LOL: Ik vind het een goed plan hoor, even ruilen en dan de vermoeide verslagen van Zamunda lezen :LOL:
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Inge O schreef: 30 mar 2022, 15:35
Tamara schreef: 30 mar 2022, 15:20 Feta deed er niks tegen maar begon in de hal wel te borstelen dus we laten Lanai nog maar even in het aparte gedeelte van de kamer.
Hier is dat überbeschermende van de teef naar de andere honden meestal over met 3 weken, da's ook het moment dat pups (ook in het wild) stilaan het nest gaan verlaten dus die timing is niet zo raar.
Okay, benieuwd of dat hier ook zo gaat. Ik merk al wel dat Lanai gewoon mag kijken naar de pups vanaf een afstand, dit mocht voorheen ook niet.
Sirene schreef: 30 mar 2022, 15:39 Wat zijn ze schattig en mooi zeg :I:
Dankje Sirene. Ik ben ook zo trots op het nestje en op Feta :I:
Diana schreef: 30 mar 2022, 16:15 Ik zit iedere dag echt te smelten bij de foto's :I: :hartjes: :I: :hartjes:
Wat een prachtig nestje is het! Geniet er nog maar lekker van dat ze nu vooral heel zoet zijn allemaal :lol1:
Haha, ja, dit is nog de rustige tijd :lol1: Straks gaat het circus pas echt beginnen hier met 6 van die kleine pupjes :I:
mijke schreef: 30 mar 2022, 16:19 Zuuuucchhtttt :I: :I:

Nu al de oogjes open, dat is wel snel toch?
Rond de 10 dagen kunnen de oogjes al open gaan. Ik vind überhaupt heel die ontwikkeling snel gaan; het lijken net van die plantjes die je op de basisschool op een watje ging planten... je knippert met je ogen en het is weer gegroeid! Wat waren dat voor zaadjes trouwens.. waterkers? Het was lekker op brood in ieder geval.
Omega schreef: 30 mar 2022, 20:34 Wat zijn ze schattig!
Dankjewel!
billy schreef: 30 mar 2022, 20:45 Nee 3 is teveel :gvd: :euh: , maar wat zijn ze mooi en schattig :I: dat worden keileuke hondjes :cheer: :cheer:
Drie is ook veel hoor, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk er nog elke dag over na om er zelf een aan te houden. Deze kans om een zelf gefokte hond aan te houden komt nooit meer, dus ik ga de komende weken heel goed kijken of er een gaat passen hier en of ik er dan meer voordelen dan nadelen van ga inzien. Doorslag gaat ook zijn dat ik verliefd ga worden op een van de pups.
pioenroos schreef: 30 mar 2022, 21:14 Wat een heerlijke zoete pups :I:
Dankjewel Pioenroos!
Johnny Jones schreef: 01 apr 2022, 22:50 Dit had ik helemaal gemist, hoe leuk!!!
Wat een schatjes zeg, hartstikke gefeliciteerd! Dat zullen leuke actieve hondjes worden.
Bedankt Johnny Jones!
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Het gaat nog steeds goed met de pups en Feta. De pups hebben nu allemaal de ogen open; ik ga het eens proberen vast te leggen op de foto de komende dagen. Ze beginnen interesse te tonen in hun omgeving en de knuffels in de werpkist, en ze beginnen voorzichtig wat te spelen met elkaar.

Vanaf eind week drie mogen ze de werpkist verlaten en ga ik alles uitbreiden met puppyren en een plashoekje. Het warmtematje in de werpkist staat nog aan en de verwarming staat hier nog steeds op 20 graden. Ik denk dat wanneer de koude dagen voorbij zijn ik de verwarming wat lager gaat zetten want het kost ook een fortuin tegenwoordig aan stookkosten.

Het is genieten van de pups; zo mooi om ze te zien groeien en om de verschillende karakters te ontdekken. Feta doet het fantastisch als moeder! Ze neemt weinig tijd voor zichzelf, maar gaat wel steeds vaker bij Lanaitje op de bank liggen. Gisteravond kwam ze na het verzorgen van haar puppies eindelijk heerlijk bij mij op de bank knuffelen; helemaal gesetteld, ze slaakte een diepe zucht...begon er een pup te piepen :LOL: . Arme Feta meteen weer overeind en naar haar pups toe.

Hieronder wat foto's, met een hele reeks van twee pups die leunend tegen elkaar aan het slapen waren; kon het niet laten om daar een reeks van te maken :I:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Jay
Posts in topic: 3

Bericht door Jay »

De meest schattige puppy foto’s die ik ooit gezien heb ! :I: :hartjes:
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

En nog van mijn telefoon, puppyknuffelen met het buurmeisje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Alfilillo
Posts in topic: 18
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Ohhh, te zoet gewoon! Je maakt zulke prachtige foto's :I: . Ik denk dat dit heerlijke gezinshondjes gaan worden. Hoe is Feta met kinderen?
Afbeelding
mijke
Posts in topic: 16

Bericht door mijke »

Oh jeetje dit zijn wel echt de schattigste puppyfoto's ooit zeg :I: Wat hebben jouw pupkopers een mazzel met zulke mooie nestfoto's straks! Het zijn wel echt hele aansprekende pups zeg. Ik zou bijna overwegen er twee te nemen :lol:
Lin-C
Posts in topic: 7

Bericht door Lin-C »

:jank: Ik ga mijn account deactiveren denk ik
Lothian
Posts in topic: 13
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Lin-C schreef: 02 apr 2022, 13:09 :jank: Ik ga mijn account deactiveren denk ik
*fluistert* doe het doe het doe het
Afbeelding
Lin-C

Bericht door Lin-C »

Lothian schreef: 02 apr 2022, 13:25
*fluistert* doe het doe het doe het
Het deactiveren van mijn account of toegeven aan de verleiding van een pup? :Q:
Lothian
Contacteer:

Bericht door Lothian »

:proest: oh wat erg, ik bedoel inderdaad toegeven aan de verleiding van de pupjes! Niet je account opzeggen! :vlinder:
Afbeelding
_Tiny_
Posts in topic: 2
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Superzoet :I:
Afbeelding
Lin-C

Bericht door Lin-C »

Lothian schreef: 02 apr 2022, 13:38 :proest: oh wat erg, ik bedoel inderdaad toegeven aan de verleiding van de pupjes! Niet je account opzeggen! :vlinder:
Hahaha! Ja? Je kan het zeker aanraden 3 honden?
Lothian
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Jaaa, dan wordt het echt een roedeltje, zo leuk :hartjes:
Afbeelding
ellen en de birmanen
Posts in topic: 4

Bericht door ellen en de birmanen »

die zijn ook al zo mooi. ben je ze allemaal al kwijt?
Smoushond

Bericht door Smoushond »

🥰🥰🥰🥰🥰 dat witje met zwarte vlek rond oog
Afbeelding
katerke
Posts in topic: 5

Bericht door katerke »

:I: :I: :I:

Ze zijn zo mooi. Wat een relaxte puppies.
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Dank jullie wel voor de leuke reacties weer!
katerke schreef: 03 apr 2022, 11:52 :I: :I: :I:

Ze zijn zo mooi. Wat een relaxte puppies.
Dat hebben ze van moeder, Feta kan heel geduldig en relaxed zijn (maar ze heeft ook weer een totaal andere, niet zo relaxte kant :lol1: ).
Smoushond schreef: 03 apr 2022, 11:38 🥰🥰🥰🥰🥰 dat witje met zwarte vlek rond oog
Zo leuk hé, die vlek rond haar oog :I:
ellen en de birmanen schreef: 03 apr 2022, 11:12 die zijn ook al zo mooi. ben je ze allemaal al kwijt?
Dankjewel Ellen! Nee, ik ben ze nog niet kwijt. De reacties beginnen binnen te stromen, en daarvan heeft een stel gereageerd die me perfect lijken voor een pup van Feta, een erg leuke reactie van enthousiaste mensen. We hebben een afspraak gemaakt voor puppybezoek en een orientatie gesprek.
Er heeft ook een gezin gereageerd, en zij komen binnenkort ook naar de pups kijken, en van dit gezin moet ik nog even kijken of het wel goed gaat matchen.
Verder veel onzin reacties of reacties van mensen die me niet geschikt lijken. Ik heb gelukkig nog even tijd om baasjes te vinden, dat komt wel goed.
_Tiny_ schreef: 02 apr 2022, 13:54Superzoet :I:
Tineke schreef: 02 apr 2022, 13:39 Te schattig :I: :I:
Bedankt Tiny en Tineke! Mooi die namen bij elkaar :)
Hahaha
mijke schreef: 02 apr 2022, 11:47 Oh jeetje dit zijn wel echt de schattigste puppyfoto's ooit zeg :I: Wat hebben jouw pupkopers een mazzel met zulke mooie nestfoto's straks! Het zijn wel echt hele aansprekende pups zeg. Ik zou bijna overwegen er twee te nemen :lol:
Dank Mijke! En wat grappig, ik zie het al voor me, een herderpup en een terrierpup samen in een huishouden. :LOL: :schrik:
Alfilillo schreef: 02 apr 2022, 11:44 Ohhh, te zoet gewoon! Je maakt zulke prachtige foto's :I: . Ik denk dat dit heerlijke gezinshondjes gaan worden. Hoe is Feta met kinderen?
Dankjewel Alfil! Ja, ze zijn zo zoet, die pupjes :I: Als gezinshondje zijn ze wel geschikt voor bij oudere kinderen, maar ik plaats ze niet bij kleine kinderen, daar vind ik Feta te onstuimig voor. Ze is erg leuk samen met mijn kleine nichtjes, en gedraagt zich dan netjes en rustig, dus het zou kunnen, maar liever niet. Ik heb Lanai bijvoorbeeld als pup opgehaald bij een gezin met jonge kinderen omdat ze te wild was: volgens mij wordt het wel eens onderschat hoe energiek deze kleine hondjes kunnen zijn, dus ik kijk er mee uit als er mensen met kleine kinderen reageren.
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Jay schreef: 02 apr 2022, 11:25 De meest schattige puppy foto’s die ik ooit gezien heb ! :I: :hartjes:
Bedankt Jay!
Afbeelding
Lieske_1977

Bericht door Lieske_1977 »

Ik had dit helemaal gemist! Wat een schattige pups heb je daar, zeg. Ik vind Slinger met z’n hartjes zo leuk :I: Geniet ervan!
Jetski
Posts in topic: 2
Welke: Portugese waterhond

Bericht door Jetski »

Ik geniet stil mee van je superzoete foto's elke keer. :hartjes:
Afbeelding
HillieS
Posts in topic: 5
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Mooie pupjes zeg!
Dat pupje op schoot bij je buurmeisje is echt mooi qua kleur op de kop :I:
Afbeelding
Zamunda
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Tamara schreef: 02 apr 2022, 11:23Het is genieten van de pups; zo mooi om ze te zien groeien en om de verschillende karakters te ontdekken. Feta doet het fantastisch als moeder! Ze neemt weinig tijd voor zichzelf, maar gaat wel steeds vaker bij Lanaitje op de bank liggen. Gisteravond kwam ze na het verzorgen van haar puppies eindelijk heerlijk bij mij op de bank knuffelen; helemaal gesetteld, ze slaakte een diepe zucht...begon er een pup te piepen :LOL: . Arme Feta meteen weer overeind en naar haar pups toe.
Aaah, arme Fet :LOL: . Fijn dat het zo goed gaat en je zo relaxed het hele proces kunt aanschouwen.

Tamara schreef: 02 apr 2022, 08:47 :LOL: Ik vind het een goed plan hoor, even ruilen en dan de vermoeide verslagen van Zamunda lezen :LOL:
Haha nou ik denk dat er dan niets meer uit m'n toetsenbord komt, ze combineren ook zo lekker met mijn katten :') .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Plaats reactie