blondie schreef: ↑27 sep 2021, 17:43
Er was een forumlid die toen een pup van jou had, ben de naam even kwijt. Die moest toen erg wennen en leren omgaan met het vocale. En als je dan jou zag lopen op een forumdag met al die honden in het gareel.. Toegeven, ik dacht toen ook wat een heerlijke makkelijke en mooie honden!
Dat zal waarschijnlijk Tamara geweest zijn - die heeft er nu 4
(waarvan ze er al jaren twee moet gescheiden houden) .
En ja, ik begrijp ook wel dat mensen dat in eerste instantie denken hoor, maar dat ze het niet van me aannemen dat dat niét zo is dan weer niet.
Zo is er - ook op die hondenschool - een Tervuerenmevrouw die als puntje bij paaltje komt bitter weinig over haar honden te zeggen heeft en dan telkens als ze het erover had dat dat allemaal niet zo simpel was tegen mij zei 'dat ik makkelijk spreken had, met zo'n makkelijke honden'.
Tot één van haar honden tijdens agility eens out of the blue het veld overvloog naar 'brave Plezantje'. Dikke misrekening, want die is toevallig écht hondagressief en dat ze er eindelijk eens eentje mócht aanvliegen vond ze het cadeau van het jaar.
Er zijn geen gewonden gevallen, maar nu zegt die mevrouw niks meer over mijn 'brave honden'
.
Maar, als ik pupgeïnteresseerden heb is het soms wel wat vechten tegen de bierkaai om mensen ervan te overtuigen dat ze meestal écht niet makkelijk zijn (als je de juiste knopjes niet vindt dus), ik dis daarom dus echt waar 90% van de tijd alleen maar verhalen op van moeilijke toestanden.