Nog meer puppies!
- Alfilillo
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Re: Nog meer puppies!
Oh, wat suf, ik zag de foto´s al op facebook, maar had echt geen idee dat er één voor jou bij zat. Gefelicteerd! Wat een heerlijk voorjaarscadeautje
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Echt helemaal het type collie waar ik zou voor vallen .
- alinelaila
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Ooh, wat ontzettend leuk!! En wat een knapperds allemaal zeg (het gaat hier stiekem een beetje kriebelen)
Hoe lang moet je nog wachten?
Hoe lang moet je nog wachten?
Gefeliciteerd met je pupje.
Kan al niet wachten op de leuke foto s
- Diana
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, dit is natuurlijk helemaal niet het scenario dat ik voor ogen had. Mijn perfecte opvoeder en de allerliefste puppypapa ineens weg
Hoe wreed het leven kan zijn soms, de ene dag verheug je je op een nieuwe pup en een dag later moet je onverwacht afscheid nemen van onze rots in de branding.
Dat maakt het nóg meer een rollercoaster.
Maar natuurlijk blijft het kleine meisje welkom en gewenst. Ik zal dus gewoon zelf nog wat harder aan de bak moeten.
Ai. Wat een trieste wending. Maar Mila is er nog en zal je puppemeisje vast warm welkom heten.
Probeer er ondanks alles nog steeds naar uit te zien, moeilijk, maar jij kunt dat.
Probeer er ondanks alles nog steeds naar uit te zien, moeilijk, maar jij kunt dat.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Vreugde en verdriet in zo'n korte tijd. Hopelijk kun je straks toch genieten van je nieuwe meisje.
Amoz er niet meer. Zo plotseling?
Gevonden.. wat sneu.
Gevonden.. wat sneu.
Gefeliciteerd, ze is prachtig !
Zijn al Mila en Amoz 11 en 14???? (Ondertussen denk jij “Ken ik haar.” Nee, hoor. Ik ben al een tijd aangemeld bij dit en het vorige forum,geloof 2013, vandaar mijn reactie en verbazing)
Zijn al Mila en Amoz 11 en 14???? (Ondertussen denk jij “Ken ik haar.” Nee, hoor. Ik ben al een tijd aangemeld bij dit en het vorige forum,geloof 2013, vandaar mijn reactie en verbazing)
- Diana
Ik ken jouw gebruikersnaam en avatar wel hoor, die waren op het vorige forum denk ik hetzelfde?
Ja, Mila is al 11 en Amoz was al 14. Zelfs Arlo en Amy zijn al ouder dan ik zelf steeds denk: 4 en 8. De leeftijden liggen dus mooi uit elkaar, maar zeker Arlo is nog echt in alles een heel jonge hond en ook Amy is nog heel jong van geest, speels en erg actief. Aan speelmaatjes zal het de pup dus niet ontbreken
- Vicky
- Welke: BC Markiesje Wocker
Wat een leuk pupje! Wanneer komt ze? Hoe gaat zij heten? (heb ik misschien overheen gelezen) Het zal misschien wel aanpoten worden maar volgens mij beleef jij ook veel plezier aan het "trainen/ opvoeden" van een hondje dus het wordt vast ook erg genieten.
Bo en de honden
- Diana
Ja, dat is ook zo, ik vind pups ook superleuk Juist dat samen de wereld ontdekken, elkaar leren kennen, samen bezig zijn en spelenderwijs leren vind ik zo'n heerlijke fase. Dat komt dus ook wel goed, maar hulp van je andere honden bij de opvoeding vind ik ook van onschatbare waarde om zelf af en toe even je handen vrij te hebben. Mila heeft die rol in het verleden ook met verve vervuld hoor, dus ik sta er zeker niet alleen voor. En qua vertier zijn er Amy en Arlo die de pup wel zullen bezighouden, wat er ook weer voor zorgt dat ze weinig gelegenheid heeft om zelf ongewenst gedrag te bedenken
In principe ga ik haar de 15de ophalen, maar de fokker liet al weten dat het prima zou zijn als dat wat later wordt vanwege het plotselinge overlijden van Amoz.
Ik heb nog twee namen op mijn lijstje staan en moet nog even 'voelen' welke het beste bij haar past.
Gisteren is ze naar de oogarts geweest voor haar CEA-test, die gelukkig goed was:
(Helemaal rechts op de foto, herkenbaar aan de alleen witte voetjes, geen witte pootjes zoals de rest).
En daarna natuurlijk allemaal doodmoe
Wat een leukerds ik vind dat je de mooiste krijgt . Prachtig die witte voetjes
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Oh wat een mooierd!
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik lees dit bericht nu pas, maar wat leuk! Ze is prachtig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Diana
Zaterdag ga ik haar ophalen!
Eigenlijk zou ik haar begin deze week opgehaald hebben, maar de fokker stuurde me meteen al een berichtje na het overlijden van Amoz dat ze mocht blijven zolang als nodig was. Hij houdt zelf twee pups uit het nest en een ander teefje blijft langer omdat ze naar Noorwegen gaat, dus ze vermaakt zich nog prima met de andere pups
Het is een beetje dubbel, ik kijk er echt naar uit en ik denk dat we hier allemaal wel wat positieve afleiding en nieuwe energie kunnen gebruiken, maar ik voel me bijna schuldig om er blij mee te zijn (ik weet natuurlijk dat dat nergens voor nodig is, maar toch).
Ik heb puppybrokken en een puppyspeeltje, het hek bij het zwembad is puppyproof gemaakt, dus ik ben denk ik helemaal voorbereid
Eigenlijk zou ik haar begin deze week opgehaald hebben, maar de fokker stuurde me meteen al een berichtje na het overlijden van Amoz dat ze mocht blijven zolang als nodig was. Hij houdt zelf twee pups uit het nest en een ander teefje blijft langer omdat ze naar Noorwegen gaat, dus ze vermaakt zich nog prima met de andere pups
Het is een beetje dubbel, ik kijk er echt naar uit en ik denk dat we hier allemaal wel wat positieve afleiding en nieuwe energie kunnen gebruiken, maar ik voel me bijna schuldig om er blij mee te zijn (ik weet natuurlijk dat dat nergens voor nodig is, maar toch).
Ik heb puppybrokken en een puppyspeeltje, het hek bij het zwembad is puppyproof gemaakt, dus ik ben denk ik helemaal voorbereid
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat fijn dat de fokker zo meedenkt!
En geniet van de voorpret, hoe dubbel het ook is
En geniet van de voorpret, hoe dubbel het ook is
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Wat fijn Diana! Een heerlijk vooruitzicht. De lente is nu ook definitief begonnen, de tijd van het nieuwe leven. Ik weet zeker dat Amoz met zijn mooie glimlach jullie vanaf zijn wolkje tevreden gadeslaat. Heel veel geluk gewenst met de uitbreiding van jullie roedel
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ook al heb je zo'n dubbel gevoel hoop dat je toch kan genieten van de kleine hummel!
Och wat een mooiere heel veel plezier met haar.
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Diempie is nu al 5 maanden geleden overleden en nog moet ik soms hardop zeggen dat ik mag genieten van de puppen zónder schuldgevoel
De baby fase had hij heel stom gevonden maar wat ga ik hem missen straks als de puppen buitenshuis de wereld gaan ontdekken. Net als jouw Amoz was hij daar zo vreselijk goed in.
Maar we gaan gewoon samen genieten van het nieuwe leven, het mag en kan