Röntgenfoto

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Célie
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Röntgenfoto

Bericht door Célie »

Zinodo schreef: 05 apr 2022, 21:45
Noor schreef: 05 apr 2022, 21:41
Zinodo schreef: 05 apr 2022, 21:35

Ja, te benauwd om hard genoeg te lopen en om een volledig verminkte achterpoot op te merken. Het verhaal wordt niet beter :schrik:
Oh sorry, ik wist niet dat het om mijn hond ging.... oh wacht....

Weet ik veel wat de eigenaren wel of niet gezien hebben, ik zeg alleen dat het kan dat een hond geen pijn of ongemak aangeeft als hij/zij zo geboren is en niet beter weet. Ik heb geen info over de neus van deze hond.
Ik had het ook niet over jouw hond. Ik probeerde me hooguit in te leven hoe het mogelijk zou moeten zijn om een macaroni-beentje te missen :Q: ik weet er verder ook niks van, maar er wordt hier beweerd dat het heus bijzonder makkelijk te missen is. Hoe dan. :schrik:
Als die hond doordat hij al zo'n korte snuit heeft ook weinig echt rent en die mensen verder alleen andere mopsen hebben om te vergelijken dan zie je zoiets misschien sneller over het hoofd omdat je geen vergelijk hebt met een goede gezonde hond.
ZorroMax
Posts in topic: 1

Bericht door ZorroMax »

Maar een dierenarts moet zo iets toch gevoeld moeten hebben? Of is die poot zo gespierd dat je het niet meer voelt?
Crutz
Posts in topic: 2

Bericht door Crutz »

ZorroMax schreef:Maar een dierenarts moet zo iets toch gevoeld moeten hebben? Of is die poot zo gespierd dat je het niet meer voelt?
Bij Kiara (zie geplaatste foto, kromme femur en patella volledig aan de binnenzijde van het been) hebben zowel dierenarts als fysio niks gezien of gevoeld. Zelfs niet na mijn aanwijzingen dat ik dacht dat er met de femur/knie iets niet in orde was maar dat ik haar zelf (lees alleen) niet goed kon onderzoeken (en dat ik nog kennis miste voor goed onderzoek zelf op dat moment)
Plaats reactie