Om mezelf maar even weer te quoten. Dan kunnen we namelijk ook gewoon de betaalgegevens vastzetten in dat topic. Lekker overzichtelijk. Echt best wel een goed idee al zeg ik het zelfmijke schreef: ↑13 apr 2022, 13:41 Ik snap het niet meer. EM zegt dat we moeten betalen en Kells zegt van niet. Wat is het nou?
Kunnen we niet gewoon een topic vastzetten met een pinnetje. Als er een nieuwe factuur komt van 60 euro ofzo dan zet iemand een tikkie van max 60 euro in dat topic en als het vol is is het vol. En dat het dan naar de rekening van Kells gaat, dat andere mensen ook niet hoeven te roepen dat er betaald moet worden als dat niet zo is
Aanpassingen en updates [update 13-11]
Re: Aanpassingen en updates [update 12-4]
- Célie
- Posts in topic: 13
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Goed ideemijke schreef: ↑13 apr 2022, 17:14Om mezelf maar even weer te quoten. Dan kunnen we namelijk ook gewoon de betaalgegevens vastzetten in dat topic. Lekker overzichtelijk. Echt best wel een goed idee al zeg ik het zelfmijke schreef: ↑13 apr 2022, 13:41 Ik snap het niet meer. EM zegt dat we moeten betalen en Kells zegt van niet. Wat is het nou?
Kunnen we niet gewoon een topic vastzetten met een pinnetje. Als er een nieuwe factuur komt van 60 euro ofzo dan zet iemand een tikkie van max 60 euro in dat topic en als het vol is is het vol. En dat het dan naar de rekening van Kells gaat, dat andere mensen ook niet hoeven te roepen dat er betaald moet worden als dat niet zo is
- Loraine
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Of een doneerknop instellen, bijvoorbeeld een kopje in het menu waarbij je naar een informatiepagina geleidt wordt (kort verhaal waarvoor het ingezamelde geld gebruikt wordt etc) met een betaallink (al dan niet met zelf te bepalen bedrag) of de bankgegevens vh forum.
Dan kan iedereen door het hele jaar doneren en wanneer er een rekening aankomt en er staat niet genoeg op de betreffende rekening kun je altijd nog een oproep doen.
Dan kan iedereen door het hele jaar doneren en wanneer er een rekening aankomt en er staat niet genoeg op de betreffende rekening kun je altijd nog een oproep doen.
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Waarom zou je een afgepaste hoeveelheid geld ophalen om 1 rekening mee te betalen en voor de volgende rekening weer opnieuw precies genoeg geld ophalen? Wat is daar het voordeel van?
Ik vind het prima om elk half jaar een tientje te lappen, of 5 euro, of 2,50 zodat er altijd een reservepotje is voor als er iets betaald of gekocht moet worden. Dan kunnen we daar uit putten wanneer we iets nodig zijn. En mensen kunnen dan iets geven wanneer het hun zelf goed uitkomt.
Ik vind het prima om elk half jaar een tientje te lappen, of 5 euro, of 2,50 zodat er altijd een reservepotje is voor als er iets betaald of gekocht moet worden. Dan kunnen we daar uit putten wanneer we iets nodig zijn. En mensen kunnen dan iets geven wanneer het hun zelf goed uitkomt.
- Kells
- Posts in topic: 21
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dat sticky topic was er al. Klikkerdeklik! Ik zal het rekeningnummer toevoegen aan de openingspost. Tikkies zijn slechts 2 weken geldig, dus niet echt handig om het jaar rond te gebruiken. Ik vind het wel nuttig voor een inzamelingsactie wanneer dat echt nodig is.Célie schreef: ↑13 apr 2022, 17:19Goed ideemijke schreef: ↑13 apr 2022, 17:14Om mezelf maar even weer te quoten. Dan kunnen we namelijk ook gewoon de betaalgegevens vastzetten in dat topic. Lekker overzichtelijk. Echt best wel een goed idee al zeg ik het zelfmijke schreef: ↑13 apr 2022, 13:41 Ik snap het niet meer. EM zegt dat we moeten betalen en Kells zegt van niet. Wat is het nou?
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ja dat hoeft ook niet per elke euro precies nee. Maar ik neem aan dat de rekeningen over het algemeen gewoon 1x per jaar komen en ook allemaal ongeveer tegelijk omdat we op een bepaald punt alles tegelijk hebben opgestart. En dan kun je dat totaalbedrag gewoon ongeveer vragen. Dan hebben de leden ook een beetje inzicht in hoeveel het eigenlijk kost._Tiny_ schreef: ↑13 apr 2022, 19:25 Waarom zou je een afgepaste hoeveelheid geld ophalen om 1 rekening mee te betalen en voor de volgende rekening weer opnieuw precies genoeg geld ophalen? Wat is daar het voordeel van?
Of je zet het zonder maximum open, en dat de beheerder van die rekening af en toe even post hoe het er voor staat qua reserve ofzo.
Oh kijk aan! Ff sticky doen en dan gewoon een nieuwe link posten als het weer nodig is dusKells schreef: ↑13 apr 2022, 21:54Dat sticky topic was er al. Klikkerdeklik! Ik zal het rekeningnummer toevoegen aan de openingspost. Tikkies zijn slechts 2 weken geldig, dus niet echt handig om het jaar rond te gebruiken. Ik vind het wel nuttig voor een inzamelingsactie wanneer dat echt nodig is.
Maar even voor mijn beeldvorming: waar is dat geld dan nu heengegaan dat mensen nu hebben overgemaakt?
-
- Posts in topic: 28
- Welke: Whippet en Lurcher
Naar mijn rekening want ik had het tikkie gemaakt.
92 euro vanmiddag.
Dat stuur ik naar de rekening die astrid heeft zodra ik weer dat soort dingen ga doen. En dat is niet morgen.
Ik wil daarvan best hier bewijs posten als je dat nodig hebt om de avond door te komen.
92 euro vanmiddag.
Dat stuur ik naar de rekening die astrid heeft zodra ik weer dat soort dingen ga doen. En dat is niet morgen.
Ik wil daarvan best hier bewijs posten als je dat nodig hebt om de avond door te komen.
- Kells
Euhm bewijs is niet nodig. Ik geloof je op je woord.EchoMira schreef: ↑13 apr 2022, 22:12 Naar mijn rekening want ik had het tikkie gemaakt.
92 euro vanmiddag.
Als je wil wil ik daarvan best hier bewijs posten als je dat nodig hebt om de avond door te komen.
- Kells
Weet ik veel. Dat moet je aan Sabine en Alex vragen.
-
@sabine mogen we nieuwe kleurtjes?
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 46
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Van mij wel maar wel alle mods krijgen dezelfde round 1: fight
Haha nee ik hoef geen bewijs, het was me gewoon ff niet helder hoe het nou zat. En ik hou van helderEchoMira schreef: ↑13 apr 2022, 22:12 Naar mijn rekening want ik had het tikkie gemaakt.
92 euro vanmiddag.
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ik stem ook roze
Ook hier rolt het muntje.Célie schreef: ↑13 apr 2022, 14:34EchoMira schreef: ↑12 apr 2022, 23:31 Werkt dit?
Hoi, wil je mij betalen voor Kleine kas hondenleven? Het bedrag mag je zelf kiezen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaa ... 7wTMZf25Dw
Gelukt
- Alex
- Posts in topic: 22
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Maar vecht het vooral nog even uit en dan horen we wel welke het moet worden, ik zal even zo vriendelijk zijn het weer op iets minder retina brandend groen te zetten
Saba 23-05-24
-
Hahahaha! Ik zie het net ineens!
Geweldig
Geweldig