Natuurlijk heb je die nodig, je 500 Ha straks moeten wel wat gevuld raken .
Ik heb een nieuwe hond nodig
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Ik heb een nieuwe hond nodig
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Och Noomster toch! Moeilijk om haar zo te zien. Gelukkig weet je uit Nederland dat ze zich ook wel weer aan kan passen, en kan wennen, maar echt niet leuk dat dat nu nog niet is
- hakunamatata
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Arme Nomi. Hopelijk komt ze toch snel tot rust.
En zo'n Tesspup klinkt wel echt heel erg bij jullie passend én moet dat glutensnuffelen vast te leren zijn. Tess is inderdaad geweldig en ik wil me wel opofferen om de pup dan naar jullie te brengen hoor
En zo'n Tesspup klinkt wel echt heel erg bij jullie passend én moet dat glutensnuffelen vast te leren zijn. Tess is inderdaad geweldig en ik wil me wel opofferen om de pup dan naar jullie te brengen hoor
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- HillieS
- Posts in topic: 9
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Knuffel voor Nomi of beter toch die pup
- hakunamatata
- Posts in topic: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Dat was ik niet
Degene die ik een hond aangesmeerd heb (Imp, Spriet, Djinn, Dosey, Sinne*) zijn er allemaal heel blij mee
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- HillieS
Ik was ook blij met Skittles hoor minus de giardia dan dat hij tijdelijk was was ook gewoon de opzet.hakunamatata schreef: ↑14 apr 2022, 14:49Dat was ik niet
Degene die ik een hond aangesmeerd heb (Imp, Spriet, Djinn, Dosey, Sinne*) zijn er allemaal heel blij mee
- HillieS
En... weet Jeff inmiddels al van het Tesspupplan?
- HillieS
Ah, de deur is dus niet helemaal dichtZinodo schreef: ↑15 apr 2022, 22:02Hahaha. Ja, en hij heeft er geen zin in. Maar toen ik zei eind van het jaar kwam er zo'n ooooooh uit, wat dat dan ook mag betekenen
Hij gaf wel toe dat een herder kruising retriever wel een verstandig idee is als we toch voor een vierde zouden gaan. Nog een podenco en je kan ons wel opsluiten
- Diana
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat sneu voor Nomi dat ze het zo moeilijk heeft Hopelijk vindt ze toch enigszins snel haar draai weer
Ik zou ook eigenlijk best wel weer een echte podenco erbij willen, maar drie van die jagende malloten mee op wandeling zie ik niet zo zitten, het is nu nog meer dan genoeg werk met alleen Amy en Arlo.
Ja, ik vind dat echt een perfecte combinatie, de windhondjes met de herdertypes (hier dan zonder de retriever erbij). Ze vullen elkaar zo perfect aan, hebben echt wat aan elkaar, en voor mij is het een ideale combinatie van honden die op het ene vlak wat bewerkelijker zijn door hun achtergrond en/of instincten maar in andere situaties weer de makkelijkste honden ooit zijn, met honden die een goede basis hebben, op wandelingen supermakkelijke honden zijn, maar juist weer op andere vlakken wat veeleisender zijn.Zinodo schreef: ↑15 apr 2022, 22:02Hahaha. Ja, en hij heeft er geen zin in. Maar toen ik zei eind van het jaar kwam er zo'n ooooooh uit, wat dat dan ook mag betekenen
Hij gaf wel toe dat een herder kruising retriever wel een verstandig idee is als we toch voor een vierde zouden gaan. Nog een podenco en je kan ons wel opsluiten
Ik zou ook eigenlijk best wel weer een echte podenco erbij willen, maar drie van die jagende malloten mee op wandeling zie ik niet zo zitten, het is nu nog meer dan genoeg werk met alleen Amy en Arlo.
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Bij een beetje normale man is die 'oohhhh' vast de verkorte versie van 'oohhh, gelukkig, ben ik toch nog een half jaar van het gezeur af' .
Ik denk dat je best kan oefenen op geur