Ja de aanleg is er zeker maar de eigenaren zien het niet. En de gedragstherapeut komt meestal pas in beeld als er flinke gaten gebeten zijnGoldie schreef: ↑14 apr 2022, 22:12 Het is wel iets wat vaker voorkomt bij goldens bezitsagressie. Maar ik hoor het eigenlijk niet zo vaak meer. Rowan had het in lichte mate bij kluiven. Maar dat was prima in banen te leiden. Ik vermoed dat het bij veel goldens uit de hand loopt als er niet gelijk op geacteerd wordt.
Gouden knolletje
- Kruimel
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: Gouden knolletje
Het duo Olie en Bol
“Haha kijk dan! Goldy verdedigt zijn bak met vreten! Zo klein als ie is. Stoer hè? Zie, als ik mijn hand er naar toe beweeg laat ie die kleine haaientandjes zien! Hahahahaha!”
- HillieS
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Of de bezem/stofzuiger variant. Ook zo 'schattig '.
Ja, tot ze volwassen zijn en je bijna niet fatsoenlijk je huis kan stofzuigen/vegen. Ik heb t met Jamie gehad, gelukkig is het er grotendeels uit, maar daar heb ik toen hij pup was heel veel tijd in moeten stoppen om hem niet de bezem/stofzuiger aan te laten vallen.
Mijnnnn niet van jou hummeltje.
Goldens hebben zeer zeker vaker bezitsagressie dan veel andere rassen. Daar worden de eigenaren, in mijn ogen vaak onterecht, heel vaak op aangewezen.
Ik geloof dat Lina het qua pootlengte wint van de foto op de eerste pagina.
Alleen foto's plaatsen lukt mij maar niet.
Ik geloof dat Lina het qua pootlengte wint van de foto op de eerste pagina.
Alleen foto's plaatsen lukt mij maar niet.