Ja, en dan straks ook nog @pioenroos en @Frootje , kan ik die ook nog gaan blokken.
Fayah: ze is er!
- Inge O
- Posts in topic: 76
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Fayah: ze is er!
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
helemaal gemist dat je een pup zou krijgen. wat een schatje. heel veel plezier van en met Fayah.
- HillieS
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Leuke pup, mooi dat het zo goed gaat. Veel plezier met en van haar.
- Pemba
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Tibetaanse terriër
Wat een prachtige pup heel veel geluk met haar.
- Diana
- Posts in topic: 190
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik sta altijd vroeg op en dag beginnen we de dag rustig. Fayah ging eigenlijk meteen goed mee in die routine, ze zag dat de andere honden meteen na hun ochtendplasje weer naar binnen gingen om nog even verder te relaxen, dus dat deed zij dan ook maar.
Ze was nog wel echt wakker, dus we hebben nog even gespeeld, daarna heeft ze zelf nog wat verder gespeeld en toen viel ze toch ook lekker in slaap met haar nieuwe speelgoed.
Toen het licht was geworden even met z'n allen de tuin in, waar ze weer keurig een plasje en een poepje deed.
Ze is zo enorm evenwichtig, nu al - dat is echt een verademing in combinatie met mijn andere honden. Ze herstelt heel snel als ze iets even spannend vindt, vooral de uitbundige energie van Arlo, die dat alleen maar goed bedoelt, maar echt nog moet leren doseren. Een heerlijke pup, en natuurlijk ben ik ook supertrots op hoe goed de andere honden en de katten het doen met haar.
Nu ligt ze lekker te soezen op het terras in het kattenmandje waarin ze vannacht ook heeft geslapen, dat heb ik maar buiten voor haar neergezet als haar mandje.
Ze was nog wel echt wakker, dus we hebben nog even gespeeld, daarna heeft ze zelf nog wat verder gespeeld en toen viel ze toch ook lekker in slaap met haar nieuwe speelgoed.
Toen het licht was geworden even met z'n allen de tuin in, waar ze weer keurig een plasje en een poepje deed.
Ze is zo enorm evenwichtig, nu al - dat is echt een verademing in combinatie met mijn andere honden. Ze herstelt heel snel als ze iets even spannend vindt, vooral de uitbundige energie van Arlo, die dat alleen maar goed bedoelt, maar echt nog moet leren doseren. Een heerlijke pup, en natuurlijk ben ik ook supertrots op hoe goed de andere honden en de katten het doen met haar.
Nu ligt ze lekker te soezen op het terras in het kattenmandje waarin ze vannacht ook heeft geslapen, dat heb ik maar buiten voor haar neergezet als haar mandje.
- Frootje
- Posts in topic: 12
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Er blijft weinig over om te lezen inderdaad.
Wat een mooie naam heeft ze, Diana! En een heel mooi hondje hoor. Leuk, een driekleur! (Ik denk dat ik dat al gezegd had maar ik vind driekleur leuk. )
- Diana
Dankjewel! Driekleur had nooit echt mijn voorkeur, maar ik vind het niet echt belangrijk. Ik weet hoe dat gaat, uiteindelijk vind je je eigen hond toch de allermooiste. Fayah was niet populair bij de andere pupkopers vanwege het ontbreken van een echte witte kraag en omdat alleen haar voetjes wit zijn en niet haar pootjes. Ook dat maakt mij geen fluit uit. Ik heb haar echt op basis van karakter, goede afstamming en vertrouwen in de fokker gekozen.
- Frootje
- Posts in topic: 12
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Dat klopt. Ik wilde nooit een hondje dat leek op een Chihuahua of een Jack Russell. Lage poten, lange rug, krulstaart, flaporen, ik vind het allemaal echt heel lelijk. En de pootjes van Froo zijn ook nog eens krom. Ik weet dat ze gewoon echt geen mooi hondje is maar ik vind haar zo leuk dat het me niet meer uitmaakt. En ik vind haar niet eens lelijk meer.Diana schreef: ↑17 apr 2022, 11:30Dankjewel! Driekleur had nooit echt mijn voorkeur, maar ik vind het niet echt belangrijk. Ik weet hoe dat gaat, uiteindelijk vind je je eigen hond toch de allermooiste. Fayah was niet populair bij de andere pupkopers vanwege het ontbreken van een echte witte kraag en omdat alleen haar voetjes wit zijn en niet haar pootjes. Ook dat maakt mij geen fluit uit. Ik heb haar echt op basis van karakter, goede afstamming en vertrouwen in de fokker gekozen.
En er komt gewoon een tweede hond met flaporen en die wordt ook weer de leukste van de wereld.
Zo gaat dat inderdaad.
- Alex
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Hele diepe zucht, wat een schatje en wat doet ze het enorm knap Super aan het genieten van de foto's hier
Saba 23-05-24
- Kruimel
- Posts in topic: 2
- Welke: IJslandse honden
Oooooooh, wat een geweldig leuk pupsel! En wat doet ze het goed
Het duo Olie en Bol
Ze is prachtig, veel plezier met elkaar!
- Inge O
Nee, daar kan je niet mee over straat, dat begrijp ik helemaal, zonde dat je daar nu de volgende 15 jaar mee opgescheept zit .
Ah geweldig! Wat een leuk hondje. Mooie ogen ook.
Heel veel geluk en plezier met haar
Heel veel geluk en plezier met haar
- Diana
Zo kijken mensen hè. Ik snap het ergens ook wel, ik vond het hele nest (van 11 pups) best gelijkwaardig, op twee pups na geen echte uitschieters de ene kant op of de andere. Fayah was ook echt een middenmoter qua karakter, niet zo op de voorgrond en dus ook qua uiterlijk geen uitschieter (niet een van de kleinsten, niet een van de grootsten, niet zo heel uitgesproken de Amerikaanse invloed als bij sommige andere pups). Voor mij juist allemaal pluspunten, maar ik snap dat het lastig kiezen is bij zo'n gelijkmatig nest en dat dan de pup die qua uiterlijk het meest aanspreekt er voor jou dus ook uitspringt.Inge O schreef:Nee, daar kan je niet mee over straat, dat begrijp ik helemaal, zonde dat je daar nu de volgende 15 jaar mee opgescheept zit .
Wat is ze mooi
Het voordeel is dat Diana weet dat Faya altijd nog bij jou terecht kan bedoel je?
Mooie contacten met de andere honden en de katten op je filmpjes Diana
Mila houdt nog wel afstand, maar lijkt zich verder niet echt zorgen te maken
Zo lijkt het voor mij tenminste op de filmpjes.
- Vicky
- Welke: BC Markiesje Wocker
Oh, ze is er. Fijn dat het zo goed gaat, dan kan je lekker onbezorgd genieten.
Bo en de honden
- Fenneke
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Zullen we een blokkeergroepje maken ik kan het ook bijna niet aan . Al die leuke pups
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Diana
Ja, ik denk dat je dat wel goed hebt gezien. Het is duidelijk dat Amy en Arlo een stuk enthousiaster op pups reageren dan Mila Maar Mila is voor haar doen best mild. Ik denk dat dat ook wel komt omdat ik haar niet voortdurend aan Fayah blootstel (nu ligt Mila bijvoorbeeld aan mijn voeten en staat er een hekje op het terras, waardoor Fayah niet bij Mila kan komen), dan loopt de ergernis - die ze toch wel heeft of krijgt, want het is een pup en die doen nu eenmaal domme puppendingen - ook niet te hoog op.ranetje schreef: ↑17 apr 2022, 15:31Het voordeel is dat Diana weet dat Faya altijd nog bij jou terecht kan bedoel je?
Mooie contacten met de andere honden en de katten op je filmpjes Diana
Mila houdt nog wel afstand, maar lijkt zich verder niet echt zorgen te maken
Zo lijkt het voor mij tenminste op de filmpjes.
Maar zoals het nu gaat ben ik zeker niet ontevreden
- Inge O
Ja, ik denk wel dat Diana haar over een paar weken al zat is, zo gaat dat bij haar , en dan kan ze hier terecht .