Rebble schreef: ↑17 apr 2022, 17:34
Ik zie geen correctie van die man? Hij lijkt 'm op zijn schouder te kloppen, een beetje 'kom op jongen', terwijl hij al door wilde lopen naar de volgende hindernis
Ja, dat zie ik hem doen vóór de eerste hindernis, maar na die tweede (die de hond dus weigerde) pakt hij hem toch fors bij de halsband ?
Nee, volgens mij tikt hij 'm bemoedigend op z'n schouder en maakt daarin gelijk aanstalten om verder te lopen.
Ik denk dat het gewoon een extreme versie van redirectie is.
Edit, nou ja, ik weet t ook niet zeker meer. Heb dat stukje eerst wel 10 keer gekeken en zag een klopje op de schouder en nu nog een paar keer bekeken en nu kan t ook t pakken van de halsband zijn.
Rebble schreef: ↑17 apr 2022, 18:47
Edit, nou ja, ik weet t ook niet zeker meer. Heb dat stukje eerst wel 10 keer gekeken en zag een klopje op de schouder en nu nog een paar keer bekeken en nu kan t ook t pakken van de halsband zijn.
In slomo (komt het geluid ook ten goede, ) denk ik dat hij weer aan die halsband pakt, terwijl die hond het al zat was en daarom bewust weigerde. Maar ik denk dat hij iedere aanraking had aangegrepen hoor, die hele lichaamshouding in de seconden voor het bijten zegt genoeg.
Hij pakt hem aan de halsband.
Niet dat dat zo vreselijk is maar die hond weet natuurlijk waarom hij dat doet. Om hem te dwingen over het volgende sprongetje te gaan en dat is is Kingkong een brug te ver.
Er zijn best veel rottweilers waar je er niet mee aan hoeft te komen schijten, hoor.
EchoMira schreef: ↑18 apr 2022, 12:38
Hij pakt hem aan de halsband.
Niet dat dat zo vreselijk is maar die hond weet natuurlijk waarom hij dat doet. Om hem te dwingen over het volgende sprongetje te gaan en dat is is Kingkong een brug te ver.
Er zijn best veel rottweilers waar je er niet mee aan hoeft te komen schijten, hoor.
Nou. Bij mij zou je dat ook niet hoeven te doen. Dus ik geef dat beest gelijk.
Flikkert heen met je domme parkoersje.