Een herder past nu echt niet in mijn leven. Maar wie weet ooit, als het wel kan, dan echt wel een grauwe langhaar fluffy teefjeMizzsylver schreef: ↑07 apr 2022, 11:26Het grauwe teefje is weer beschikbaar , omdat ze langhaar wordt. Die mensen wilden perse een stockhaar.hakunamatata schreef: ↑07 apr 2022, 02:45 Dit topic krijgt echt veel te weinig aandacht. Jemig
Wat een leuke fluffy beertjes zijn het. En dat grauwe teefje is juist wel mooi, langhaar nog extra mooi vind ik dan
Duitse herder pups - Uitgevlogen
- hakunamatata
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Re: Duitse herder pups *18 dagen oud*
Die nieuwe foto's, deze leeftijd. Jemig zo snoezig
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Duitse herder pups *3 weken*
Leuke pups om te zien!
-
- Posts in topic: 19
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Duitse herder pups *18 dagen oud*
Ik zeg doen!hakunamatata schreef: ↑10 apr 2022, 15:53 Die nieuwe foto's, deze leeftijd. Jemig zo snoezig
Een herder past nu echt niet in mijn leven. Maar wie weet ooit, als het wel kan, dan echt wel een grauwe langhaar fluffy teefjeMizzsylver schreef: ↑07 apr 2022, 11:26Het grauwe teefje is weer beschikbaar , omdat ze langhaar wordt. Die mensen wilden perse een stockhaar.hakunamatata schreef: ↑07 apr 2022, 02:45 Dit topic krijgt echt veel te weinig aandacht. Jemig
Wat een leuke fluffy beertjes zijn het. En dat grauwe teefje is juist wel mooi, langhaar nog extra mooi vind ik dan
-
- Posts in topic: 19
- Welke: Oud Duitse herder
Heerlijke fluff ballen. Wat fijn dat die mensen dan toch nog het hondje van hun voorkeur mogelijk krijgen. Wel totaal wat anders dan hun eerste insteek. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om lekker kennis te maken met de pups en er een gevoel bij te krijgen.
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Helemaal tevreden .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Gudrun
- Posts in topic: 2
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Die fluffy puppy is zo leuk!
-
- Posts in topic: 41
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Welke van de 4 Van de 8 worden er 4 langhaar, dat is best veel als je weet dat er maar 25% kans was op langhaar. En 50% kans op grauw en dat werd er maar 1.
Ze beginnen nu met hun streken, alles wordt met hun bekje verkend. De werpkist is er uit, de ren is vergroot en ze kunnen ook naar buiten. De tunnel en kubus weer van zolder gehaald.
Dali wil graag met ze spelen maar dat snappen ze nog niet helemaal.
-
- Posts in topic: 5
- Welke: DH
Dat groeit goed, nu worden het echte hondjes
Hoeveel wegen ze nu?
Hoeveel wegen ze nu?
-
- Contacteer:
Rond de 2,5 kilo. Normaal begin ik met 4 weken met bijvoeren maar ben nu wat eerder begonnen omdat ik vond dat ze niet goed door groeiden. Ze hebben nog een beetje in te halen, maar ze eten uitstekend en de groei zit er weer goed in.mosquito1980 schreef: ↑18 apr 2022, 11:46 Dat groeit goed, nu worden het echte hondjes
Hoeveel wegen ze nu?
Of ze beginnen nu echt peak cute te bereiken zie ik
De onderste foto, is dat reutje groen?
Wat een heerlijkheid toch allemaal
Wat een heerlijkheid toch allemaal
-
- Contacteer:
- Gudrun
- Posts in topic: 2
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Oh 4 fluffy's hahaha, die goed gekeken/gelezen dus.
Ik bedoelde op de vorige fotoreeks die voorlaatste foto die zo vastberaden en doelbewust over de rand van dat kussen stapt, zo lijkt het toch.
Ik bedoelde op de vorige fotoreeks die voorlaatste foto die zo vastberaden en doelbewust over de rand van dat kussen stapt, zo lijkt het toch.
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Duitse herder pups *4 weken*
Heerlijk zo buiten, die geluidjes op het filmpje zijn ook zo leuk.
OS met dank aan Hakunamatata
Oh Petra, wat ontzettend leuk vond ik het om jou na al die jaren weer eens te zien!
Wat is Dali een enorme mooie, lieve dame (prachtige blik en open dame die graag haar kroost liet zien! Maar ook graag zelf nog de knuffel wilde en verdiende!) en haar nakomelingen
Een van de prachtige pups..
Genot om ze te hebben gezien! Vrije blije pups met een vrije mama, genoeg vertier binnen en buiten.. mooi hoor!
Wat is Dali een enorme mooie, lieve dame (prachtige blik en open dame die graag haar kroost liet zien! Maar ook graag zelf nog de knuffel wilde en verdiende!) en haar nakomelingen
Een van de prachtige pups..
Genot om ze te hebben gezien! Vrije blije pups met een vrije mama, genoeg vertier binnen en buiten.. mooi hoor!
-
- Contacteer:
Ja echt leuk om jou ook weer te zien! Niks veranderd
Ahh meisje Geel, wat een schatje hè
Ahh meisje Geel, wat een schatje hè
-
Toen ik Vusi kreeg, 8 weken oud, woog ze 2 KgMizzsylver schreef: ↑18 apr 2022, 14:35Rond de 2,5 kilo. Normaal begin ik met 4 weken met bijvoeren maar ben nu wat eerder begonnen omdat ik vond dat ze niet goed door groeiden. Ze hebben nog een beetje in te halen, maar ze eten uitstekend en de groei zit er weer goed in.mosquito1980 schreef: ↑18 apr 2022, 11:46 Dat groeit goed, nu worden het echte hondjes
Hoeveel wegen ze nu?
Ze is nu een 30+ Kg dame
-
- Contacteer:
Oh wow was ze echt 8 weken? Dat is echt wel heel licht zeg. Gelukkig goed gekomen dus, Dali is ook rond de 30kg. Normaal gewicht voor een volwassen dh teef.mosquito1980 schreef: ↑24 apr 2022, 17:26Toen ik Vusi kreeg, 8 weken oud, woog ze 2 KgMizzsylver schreef: ↑18 apr 2022, 14:35Rond de 2,5 kilo. Normaal begin ik met 4 weken met bijvoeren maar ben nu wat eerder begonnen omdat ik vond dat ze niet goed door groeiden. Ze hebben nog een beetje in te halen, maar ze eten uitstekend en de groei zit er weer goed in.mosquito1980 schreef: ↑18 apr 2022, 11:46 Dat groeit goed, nu worden het echte hondjes
Hoeveel wegen ze nu?
Ze is nu een 30+ Kg dame
-
Ja, ze was echt 8 weken.
Ik heb haar sinds de geboorte gevolgd
Met 6 weken kreeg ze parvo, ze kreeg bloed van Alex (m´n oude Lab) toe gediend en kwam er weer bovenop samen met een zusje, 2 andere nestgenootjes zijn overleden.
Nadat ze weer beter was heeft de fokker haar helaas niet meer bij de moeder gezet maar bij een andere hond, hij was bang dat de moeder ziek zou worden..... Geen kwaadwil van de fokker, hij wist te weinig van Parvo.
Dat Vusi de laatste 2 weken van het nest gemist heeft kan ik wel merken, ze is niet de meest sociale gemakkelijke hond
Als ik nu terug kijk had ik haar nooit moeten nemen. Maar goed, nu is ze hier al 7 jaar, ik nog wel 7 jaar met haar leven
Ik heb haar sinds de geboorte gevolgd
Met 6 weken kreeg ze parvo, ze kreeg bloed van Alex (m´n oude Lab) toe gediend en kwam er weer bovenop samen met een zusje, 2 andere nestgenootjes zijn overleden.
Nadat ze weer beter was heeft de fokker haar helaas niet meer bij de moeder gezet maar bij een andere hond, hij was bang dat de moeder ziek zou worden..... Geen kwaadwil van de fokker, hij wist te weinig van Parvo.
Dat Vusi de laatste 2 weken van het nest gemist heeft kan ik wel merken, ze is niet de meest sociale gemakkelijke hond
Als ik nu terug kijk had ik haar nooit moeten nemen. Maar goed, nu is ze hier al 7 jaar, ik nog wel 7 jaar met haar leven
-
- Contacteer:
Oh heftig zeg, gelukkig heeft ze het overleefd.
Die tijd bij de moeder is zo belangrijk, ik geniet er zo van om via de camera te kijken hoe Dali met haar pups speelt en hoe ze streng maar rechtvaardig de grenzen aangeeft. Ze kan er gewoon bijliggen en geen pup haalt het in het hoofd om te gaan drinken.
Die tijd bij de moeder is zo belangrijk, ik geniet er zo van om via de camera te kijken hoe Dali met haar pups speelt en hoe ze streng maar rechtvaardig de grenzen aangeeft. Ze kan er gewoon bijliggen en geen pup haalt het in het hoofd om te gaan drinken.
-
- Contacteer:
Re: Duitse herder pups - er is een pupje overleden
Helaas is afgelopen vrijdag meneer groen overleden , sectie wees uit darminvaginaties. Hij was al de pechvogel, er had iemand op z’n voorpootje gestaan. Röntgenfoto gemaakt en niks gebroken maar wel teentjes zwaar gekneusd. Daar kreeg hij pijnstilling voor.
De aanstaande baasjes zijn er ook kapot van, ze hadden alles al klaarstaan voor hun nieuwe pup.
Ook al was hij nog maar zo jong, hij had al een heel eigen karakter en wist je helemaal in te pakken met z’n bruine wenkbrauwen
R.I.P Handsome Harvey von Haus Gaea
De aanstaande baasjes zijn er ook kapot van, ze hadden alles al klaarstaan voor hun nieuwe pup.
Ook al was hij nog maar zo jong, hij had al een heel eigen karakter en wist je helemaal in te pakken met z’n bruine wenkbrauwen
R.I.P Handsome Harvey von Haus Gaea
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Oh nee, wat erg. Ik kan me goed voorstellen dat dat nieuws bij zijn nieuwe baasjes ook inslaat als een bom. Dat verwacht je toch ook totaal niet.
- hakunamatata
- Posts in topic: 3
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Wat heftig zeg. Sowieso een pupje verliezen, maar als ze al zo 'groot' zijn dan verwacht je het al helemaal niet meer.
Sterkte voor jullie allemaal
Hopelijk gaat het met de rest wel goed allemaal en kun je toch nog wat genieten van het groeiende nestje.
Sterkte voor jullie allemaal
Hopelijk gaat het met de rest wel goed allemaal en kun je toch nog wat genieten van het groeiende nestje.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Yvette
- Posts in topic: 1
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Ach jeetje wat een verdrietige wending. Zo sneu ook voor de mensen waar hij heen zou gaan. Sterkte voor jullie allemaal.
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)