Volgens mij heeft iedereen wel routines. Ook al zijn ze nog zo klein en onbeduidend. Bijvoorbeeld wakker worden, op je telefoon kijken, opstaan, tanden poetsen. Ik vind het heel prettig om de dingen die elke dag terug komen in dezelfde volgorde te doen. Hoeft niet eens op dezelfde tijd want ik sta ook niet elke dag op dezelfde tijd op. Ik snap dat wanneer je gezondheid niet meewerkt dat je structuur in de war kan schoppen maar dan zou ik nog steeds verschillende routine hebben voor een goede dag voor een slechte dag, voor een tussenin dag. Ruimte voor spontane dingen heb ik wel maar alleen savonds van 20.00 tot 22.00. Hahahaha!Frootje schreef: ↑19 apr 2022, 10:04Ik vind het altijd grappig hoe verschillend mensen daarin zijn. Ik doe het niet slecht op routine trouwens hoor, alleen ik heb het op dit moment niet, dat kon door mijn gezondheid ook heel lang niet. Ik voel die chaos trouwens niet echt hoor, vaak weet ik echt wel wat er gepland staat voor een week en heb ik enigszins van tevoren al wel in kaart hoe een dag gaat verlopen. Maar er is gewoon nog heel veel ruimte om impulsief toch anders te besluiten. Als ik weer kan werken straks, zal het er vast heel anders uitzien. Toen had ik wel een routine, volgens mij kan dat ook bijna niet anders.
Ik heb ook een hartgrondig hekel aan op vakantie gaan want na het ontbijt kan er letterlijk vanalles gebeuren. Haha! Vreselijk!