Dametje wit

Dame blauw

Reu geel

Reu rood was een beetje moe toen we begonnen met foto’s maken

En reu groen

Kan ik me voorstellen, wat een leukerd.Frootje schreef: 18 apr 2022, 20:42 Om deze kopfoto van Geel hebben wij laatst zo zitten zwijmelen dus. Wat een charismatisch hondje!![]()

Ohhh die is echtpioenroos schreef: 18 apr 2022, 21:04 Mevrouw de Wit gaat overigens bij ons blijven![]()
Ze lijkt me voor mij de perfecte combi van zacht knuffelmeisje en zelfstandig draakje met stoute plannen![]()
Ik heb haar Danu genoemd.
Wat leukpioenroos schreef: 18 apr 2022, 21:04 Mevrouw de Wit gaat overigens bij ons blijven![]()
Ze lijkt me voor mij de perfecte combi van zacht knuffelmeisje en zelfstandig draakje met stoute plannen![]()

pioenroos schreef: 18 apr 2022, 21:04 Mevrouw de Wit gaat overigens bij ons blijven![]()
Ik ben benieuwd!Pallas schreef: 18 apr 2022, 22:21 Wij mochten vandaag ook op audiëntie komenwat een leuk nest van lieve, zachte, mooie, enthousiaste pups. Daar kan je toch niet uit kiezen!! Gelukkig kan Pioenroos goed adviseren en lieten een paar pups zich van hun beste/slaperigste kant zien
.
Meer tekst en uitleg en foto's in ons eigen topic, als ik er van de week even voor kan zitten.
Mijn zoontje vond het wel jammer dat pupje Wit al een plekje had, maar eerlijk is eerlijk: ze past wel echt megagoed in je roedel Pioenroos!

Leuke naam!pioenroos schreef: 18 apr 2022, 21:04 Mevrouw de Wit gaat overigens bij ons blijven![]()

Bedoel je dat ze wat lager staan? Dat komt vooral omdat hij dus wat moeite had met wakker worden en reageren op JenniferSmoushond schreef: 19 apr 2022, 07:40 Wat zijn ze leukreutje rood heeft als enige doezenoren lijkt het ? Gefeliciteerd met mevrouw de wit
![]()
Danoe, het is 1 van de naamvarianten van een Ierse moedergodin.
Ja denk je? Oogjes van geel zijn ook nog een stuk lichterkloesje schreef: 19 apr 2022, 08:51 Oh... zo te zien gaat puppy blauw felle Bindi oogjes krijgenBindi had als pup ook zulke oogjes
![]()
Pallas is verstandig en wacht rustig af hoe ze zich verder ontwikkelenZinodo schreef: 19 apr 2022, 09:07 Ben benieuwd welke pup bij Pallas terecht komt, of heb ik dat al ergens gemist?
Jij weet lekker niet waar ik woon
Dat is me er eentje! Ik had mijn zinnen heel erg op een teefje gezet en Danu is ook fantastisch maar anders had ik Geel gehouden

Wat een hartendiefjepioenroos schreef: 19 apr 2022, 23:19Dat is me er eentje! Ik had mijn zinnen heel erg op een teefje gezet en Danu is ook fantastisch maar anders had ik Geel gehouden![]()
Hij is zelfbewust, aanwezig en speels maar nooit vervelend druk of drammerig. Zoekt rustig oogcontact en pas als dat er is stort hij zich naar voren voor spel of knuffels. Mét kwispelstaartjeHet is wel de enige tot nu toe die opgewekt de grenzen van Mies opzoekt
![]()

Haha, nee dat doen ze hier niet. Ze zijn altijd eensgezind dat het speelgoed veiliggesteld moet worden op hun slaapplek/hol. Herdertjes ipv terriërsTamara schreef: 20 apr 2022, 08:05 Doen ze bij jou ook aan trekspelletjes samen? Daar zijn ze hier groot fan van, samen aan een lapje of knuffel trekken.