Volgens mijn heeft Jan van driel ook die afzetnetten.
[/quote]
Je hebt ze in allerlei kleurtjes.
Linkje:
https://afzethekken.nl/product-categorie/afzetgaas/
Volgens mijn heeft Jan van driel ook die afzetnetten.
Je hebt ze in allerlei kleurtjes.
Camping Geversduin. Ik heb Teddy overal mee naartoe mogen nemen. Ook het sanitair en de horeca.Manuma schreef: ↑22 apr 2022, 07:46 Het is weer kampeerseizoen!
Ik ben een weekend aan het plannen om alleen met kind en de honden op pad te gaan (ik vind vriend heel gezellig maar ik hou van eigen plannen maken en ik vermoed dat hij die rust niet erg vindt ).
Maar het wordt Meeko’s eerste keer en ook die van mijn zoon. Bij veel campings mag de hond niet op bepaalde gedeeltes komen en dus ook niet bij de speeltoestellen. Voor Manu niet zo erg, die blijft wel onverstoorbaar bij de tent liggen maar Meeko wil ik wel echt meenemen. Die zou de boel weleens op stelten kunnen gaan zetten
Heeft iemand toevallig ervaring met een kleinschalige camping waar de hond gewoon overal mag komen? Het liefst ook naast een mooi natuurgebied.
In die omgeving wemelt het wel altijd van de teken, toen ik nog in Drenthe woonde ging ik daar in het teken hoogseizoen niet meer wandelen...Heleboelie schreef: ↑24 apr 2022, 10:31 Hele leuke boerencamping in Ellertshaar!
Een van de weinige zwemplassen voor mens en hond het hele jaar rond en direct losloopwandelingen naast de ‘deur’.
Ik was er in het voorseizoen en het was nog erg rustig en ik mocht zeker overal komen.
Verder is er veel leuks voor kindjes, niks voorgekauwd spelen, maar zelf ontdekken en het middenveld waar je omheen kunt kamperen staan pony’s, daar mag je ook mee wandelen.
Ik koos er zelf voor om wat rustiger direct aan de bosrand te staan, zo heet de camping dan ook.
Verder is het overal ver vandaan voor overig vermaak, maar voor een weekend mis je daar niks aan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk