Ik vermoed dat ze die regel alleen bij Mila van toepassing vindt
Ze was naderhand wel uiterst beleefd en voorzichtig rondom Mila, dus het heeft wel indruk gemaakt.
Ik vermoed dat ze die regel alleen bij Mila van toepassing vindt

Ja dat is goed te zien, Amy ontploft bijna van enthousiasmeDiana schreef: 20 apr 2022, 23:17Ja, ze doen goed hun best allebei om zich aan te passen aan elkaars spelZamunda schreef: 20 apr 2022, 20:24 Oh wat een genot die twee. Wat een vrij ding is Fayah en wat doet Amy het geweldig, het spel ziet er heel gelijkwaardig uit zo.
Ik zie dat Fayah echt nog aan het aftasten is hoe dat moet met een hond die zó anders speelt dan wat ze gewend is en Amy doet haar uiterste best zich in te houden (wat ze best moeilijk vindt).

Helpt alleen maar mee aan dat perfect zijnLothian schreef: 21 apr 2022, 22:07 Ik wou net zeggen dat je volgens mij de perfecte pup hebt uitgekozen maar toen zag ik haar met die bezem![]()
Ja, je kunt echt niets door de vingers zien, een paar dagen later heb je er alweer spijt van

Ja, zou ook kunnen, maar dan zou je denken dat de eerste paar nachten spannender waren.Noor schreef: 22 apr 2022, 14:22 Nou ja, is ook spannend zo op bed en dan niet helemaal weten wat je moet doen, kan me voorstellen dat dat een plas kan geven.
Wat een heerlijk kind zo op het nachtkastje
Ik heb ooit met vele collies en ook puppen gewoond, altijd genoten van ze.

Let op hoor, ik denk dat het nooit meer goedkomtDiana schreef: 22 apr 2022, 14:24 Nou ja, maakt ook helemaal niet uit, wat is nou één plas binnen in 6 nachtenIk klaag zeker niet
![]()

Ze doet dat vaker met spelen, zeker met honden die wat onder de indruk zijn van haar. Ik denk om Fayah niet te intimideren, dus als een soort geruststelling en teken van vertrouwen.K@ren schreef: 22 apr 2022, 22:38 Ooo, wat een mooi, leuk, lief meisje is Fayah![]()
Dat indraaien van Mila met haar achterhand naar Fayah, is dat iets collie-achtigs of iets typisch van Mila? Wat bedoelt ze ermee?