Kussentje
Re: Kussentje
Oh dat is wel heel zoet
Oor sliep altijd met haar knuffel als kussen.
Oor sliep altijd met haar knuffel als kussen.
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Ja, hier gebruiken ze hun bedden als hoofdsteun. Voor de rest liggen ze ernaast.
Het duo Olie en Bol
Die tevreden foto's allemaal. Tosca zoekt ook heel vaak een been op om haar kop op te leggen. Maar die kan gek genoeg ook op een gevallen theedoek gaan liggen slapen.
Ja! Ik vind dat toch altijd zo zoet
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Zo zoet. Lais wilde altijd graag met haar hoofd op een kussen (en uiteraard onder een stel dekens), Murf vindt het ook wel lekker maar hij zoekt het nog niet echt duidelijk op.
Ravi doet niet aan kussens, die moet een deken hebben die hij precies tot een nestje kan frotten om daar dan in te liggen. Willem ligt graag ergens tegenaan met zijn rug maar vrijwel nooit met z'n kop op een kussen.
Ravi doet niet aan kussens, die moet een deken hebben die hij precies tot een nestje kan frotten om daar dan in te liggen. Willem ligt graag ergens tegenaan met zijn rug maar vrijwel nooit met z'n kop op een kussen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Saschesfloor
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- annnie
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Heerlijk Ik vind het zo leuk hoe Annie en Nelson dat gedrag van haar accepteren. Zelf zijn ze helemaal niet van het klef samen liggen. Maar dat Ronja hen als kussen gebruikt ondergaan ze als vanzelfsprekend
- Pemba
- Honden: 1
- Welke: Tibetaanse terriër
Hout is ook prima
We komen net terug van vakantie.. en ja.. kussentjes.. hoe meer hoe liever.
Was het maar zo . Bertus doet heel andere dingen met kussentjes
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
OS met dank aan Hakunamatata