Spring dogsurvivals. We kunnen het nog!
Re: Spring en dogsurvivals
Oh leuk Jen! ik kwam er net pas achter dat er maar een klasse is dit jaar. dus ook geen atletenklasse.
waarschijnlijk dus niet eens een klassement.
ik ga gewoon lekker genieten morgen en we zien het maar als een superleuke training.
waarschijnlijk dus niet eens een klassement.
ik ga gewoon lekker genieten morgen en we zien het maar als een superleuke training.
- Hondenpoot
- Posts in topic: 5
Ik ben er morgen ook. Start om kwart over 12.
Hele familie gaat mee en we maken er meteen een nachtje van. Heb er zin in!
Hele familie gaat mee en we maken er meteen een nachtje van. Heb er zin in!
Leuk! Tot morgen misschien! Alhoewel ik denk dat we dan al weg zijn.
- Hondenpoot
Hoe laat start jij?Sirene schreef:Leuk! Tot morgen misschien! Alhoewel ik denk dat we dan al weg zijn.
Iets voor 10-nen.Hondenpoot schreef: ↑23 apr 2022, 20:51Hoe laat start jij?Sirene schreef:Leuk! Tot morgen misschien! Alhoewel ik denk dat we dan al weg zijn.
- Hondenpoot
Spring en dogsurvivals
En jij bent mega snel natuurlijk wij zijn er rond 11en maar dan ben jij er wrs al lang en breed gefinished. succes in ieder geval!Sirene schreef:Iets voor 10-nen.Hondenpoot schreef: ↑23 apr 2022, 20:51Hoe laat start jij?Sirene schreef:Leuk! Tot morgen misschien! Alhoewel ik denk dat we dan al weg zijn.
-
- Posts in topic: 2
Heel veel plezier vandaag!
Ik wil met Kiitos ook eens een keer een dog survival proberen, denk wel dat zij dat leuk zou vinden.
Ik wil met Kiitos ook eens een keer een dog survival proberen, denk wel dat zij dat leuk zou vinden.
15 mei is NevelhorstKelperuaantjes schreef: ↑24 apr 2022, 07:46 Heel veel plezier vandaag!
Hoe was het bij jullie?
Ik heb genoten! Door het gedoe met mijn knie geniet ik er wel meer van
Ondanks dat het gewoon recreatief was (normaal niet helemaal mijn ding) heb ik heerlijk gelopen. Om er een goede training van te maken hebben we echt alle obstakels gedaan die we tegenkwamen. Tot Springs verbazing want we konden er toch gewoon omheen
Ik heb 28:24 min op mijn horloge. Ben benieuwd of er nog iets van tijden komen maar dat zal wel niet. En het zal misschien ook wel niet kloppen want bij de meeste hindernissen kon je er zo voorbij lopen.
Nu even aankijken hoe mijn knie dinsdag voelt (hij gaat pas later zeer doen) en dan op naar de volgende
Ik heb genoten! Door het gedoe met mijn knie geniet ik er wel meer van
Ondanks dat het gewoon recreatief was (normaal niet helemaal mijn ding) heb ik heerlijk gelopen. Om er een goede training van te maken hebben we echt alle obstakels gedaan die we tegenkwamen. Tot Springs verbazing want we konden er toch gewoon omheen
Ik heb 28:24 min op mijn horloge. Ben benieuwd of er nog iets van tijden komen maar dat zal wel niet. En het zal misschien ook wel niet kloppen want bij de meeste hindernissen kon je er zo voorbij lopen.
Nu even aankijken hoe mijn knie dinsdag voelt (hij gaat pas later zeer doen) en dan op naar de volgende
Ik denk ook dat ze dat heeeel leuk gaat vinden!Kelperuaantjes schreef: ↑24 apr 2022, 07:46 Heel veel plezier vandaag!
Heb ook al een keer met Ren meegedaan, die vond het ook heel leuk.
Klinkt als een geslaagde run Sonja. Hopelijk geen last van je knie van de week!
- Hondenpoot
Fijn dat het goed ging. Hopelijk blijft je knie het er mee eens!
Genieten, Sirene Spring vond het ook wel een feestje zeker? Ik hoop dat je knie pijnvrij blijft.
Jaaaa!!! We kunnen het nog Sprinkelientje en ik vandaag eerste bij de dogsurvival in Didam
Snelste tijd van zowel de dames als de heren dus we kunnen het echt nog. Het was zo gaaf vandaag met Spring
Echt leuk! Op naar de volgende.
Knie is nogal wisselvallig. Ik train nu in de sportschool de conditie om die meniscus te ontzien en dan loop ik alleen maar de wedstrijden. Spring train ik nu apart met fiets of step want anders heeft zij geen conditie meer.
De andere survivals waren ook leuk en gingen ook goed.
In Belgie zijn we hopeloos verdwaald bij de surival. Waarschijnlijk hebben wandelaars of mountainbikers de linten en routepijltjes weggehaald net voor ons want na ons is iedereen verkeerd gelopen. Achteraf maar goed voor mijn knie want ik heb net geen 4 km gelopen (het zou 7,5 km moeten zijn) maar het was 10,5 km.
Snelste tijd van zowel de dames als de heren dus we kunnen het echt nog. Het was zo gaaf vandaag met Spring
Echt leuk! Op naar de volgende.
Knie is nogal wisselvallig. Ik train nu in de sportschool de conditie om die meniscus te ontzien en dan loop ik alleen maar de wedstrijden. Spring train ik nu apart met fiets of step want anders heeft zij geen conditie meer.
De andere survivals waren ook leuk en gingen ook goed.
In Belgie zijn we hopeloos verdwaald bij de surival. Waarschijnlijk hebben wandelaars of mountainbikers de linten en routepijltjes weggehaald net voor ons want na ons is iedereen verkeerd gelopen. Achteraf maar goed voor mijn knie want ik heb net geen 4 km gelopen (het zou 7,5 km moeten zijn) maar het was 10,5 km.