Help, medisch, teken
- Alfilillo
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Re: Help, medisch, teken
Oh, wat een opluchting, weg stomme beesten. Nu ff bijkomen.
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een bizarre hoeveelheid (en ook nog zo mini) en dan net terwijl je een nest hebt, ik kan me je schrik en in eerste instantie paniek wel voorstellen. Ik zou inderdaad de pups niet plots gaan afspenen nu.
Gelukkig dat de teken eraf beginnen te vallen.
Gelukkig dat de teken eraf beginnen te vallen.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Wat fijn dat ze eraf beginnen te vallen! Kan me heel goed voorstellen dat je hier even van bij moet komen.
Hoe is Feta er zelf onder, alleen 'last' van jouw gepulk of heeft ze ook echt last van de teken? Kan me goed voorstellen dat ze van sommige plekken echt last had/heeft.
Hoe is Feta er zelf onder, alleen 'last' van jouw gepulk of heeft ze ook echt last van de teken? Kan me goed voorstellen dat ze van sommige plekken echt last had/heeft.
Ja, gelukkig maar. Ik heb haar net weer gekamd en er kwam niks meer uit; ik zie ook geen witte puntjes meer (al zijn deze nauwelijks te zien); en ook geen kleine zwarte puntjes meer. Straks ga ik haar wassen en dan is het achter de rug (nog even goed stofzuigen en de manden in de was).
Feta had wel de kriebels en was veel met haar kop aan het schudden, en ze was wat teruggetrokken. Ze is sinds vanochtend weer de oude en speelt weer gezellig met de pups en ze rende weer beukend met Lanai mee tijdens de wandeling vanochtend.Rebble schreef: ↑26 apr 2022, 20:30 Wat fijn dat ze eraf beginnen te vallen! Kan me heel goed voorstellen dat je hier even van bij moet komen.
- Inge O
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Gelukkig .
Wat kan een portie 'gif' dan welkom zijn, als er een echt probleem is.
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Goed gehandeld! Nu weer lekker genieten.
- Kruimel
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Nou zeker, soms is gif gewoon een uitkomst. Fijn dat ze weer opgeknapt is!
Het duo Olie en Bol
In dit geval was ik ook blij met een portie gif.
Gisteren heb ik Fet weer uitgebreid in bad gedaan en ze is weer helemaal fris. Hop, en weer door.
Gisteren heb ik Fet weer uitgebreid in bad gedaan en ze is weer helemaal fris. Hop, en weer door.
Ik ben zelf een keer in een tekennest gaan zitten. Dat was snel op te lossen met plakband en douchen maar met een hondenvacht is plakband natuurlijk niet te doen. Wat sneu zeg