Feta's Foxjes: uitgevlogen!
Re: Feta spam: Feta's Foxjes
Wat zoet weer gefeliciteerd met Anna ze lijkt uiterlijk het meest op Feta denk ik .
Heel fijn om zo zonder druk en stress te gaan proberen of ze in jullie leven past
Heel fijn om zo zonder druk en stress te gaan proberen of ze in jullie leven past
Ach, wat een heerlijk stel
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ah, allemaal jonge koetjes in het gras . Het klinkt als een heel mooi en fijn proces, de baasjes lijken goed geschikt en fijne matches en straks in rust kijken hoe het gaat met Anna erbij. En voor die lange wandelingen neem je natuurlijk een draagzak!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
De pups zijn alweer 6 weken oud! Gisteren hebben ze hun chip en vaccins gekregen en de dierenarts heeft geen bijzonderheden kunnen ontdekken, gelukkig. Eén van de pupjes, Koetje, bleef maar kwispelen op de tafel van de dierenarts, zelfs tijdens het chippen; hij vind mensen echt geweldig, zelfs de dierenarts die een chip in je lijf zet.
Het is zo leuk om al dat leven in huis te hebben, zeker die levendige terriers die overal een feest van maken zijn een genot om naar te kijken. Feta speelt heel lief met haar kroost en bemoeit zich met de opvoeding: niet te lomp spelen graag, elkaar geen pijn doen
Nog twee weken met de pups spelen en we gaan weer terug naar het normale leven, waar ik best wel naar verlang eigenlijk. Het pupje dat hier blijft heb ik Celie genoemd (ik vind Anna en mooie naam, maar Feta en Lanai hebben ook al zoveel A's). Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan straks met Fet en Lanai en Celie.
Maar eerst nog de pups een mooie laatste twee weken bezorgen in het nest; zo'n groepje pups in huis met al de dynamiek maak ik nooit meer mee, dus ik ga ze tussendoor nog even flink knuffelen
Hier wat foto's... en ik zal nog even kijken of ik de filmpjes kan plaatsen van de trekspelletjes die ze samen doen. Mijn telefoon camera is trouwens stuk, dus de foto's zijn wazig. En buiten neem ik de spiegelreflex eigenlijk niet mee (maar één keer gedaan); omdat ik dan liever met de puppies ren of in het gras zit... maar ik wil eigenlijk nog wel een keer mooie foto's gaan maken voordat ze uitvliegen. Komt nog wel.
Het is zo leuk om al dat leven in huis te hebben, zeker die levendige terriers die overal een feest van maken zijn een genot om naar te kijken. Feta speelt heel lief met haar kroost en bemoeit zich met de opvoeding: niet te lomp spelen graag, elkaar geen pijn doen
Nog twee weken met de pups spelen en we gaan weer terug naar het normale leven, waar ik best wel naar verlang eigenlijk. Het pupje dat hier blijft heb ik Celie genoemd (ik vind Anna en mooie naam, maar Feta en Lanai hebben ook al zoveel A's). Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan straks met Fet en Lanai en Celie.
Maar eerst nog de pups een mooie laatste twee weken bezorgen in het nest; zo'n groepje pups in huis met al de dynamiek maak ik nooit meer mee, dus ik ga ze tussendoor nog even flink knuffelen
Hier wat foto's... en ik zal nog even kijken of ik de filmpjes kan plaatsen van de trekspelletjes die ze samen doen. Mijn telefoon camera is trouwens stuk, dus de foto's zijn wazig. En buiten neem ik de spiegelreflex eigenlijk niet mee (maar één keer gedaan); omdat ik dan liever met de puppies ren of in het gras zit... maar ik wil eigenlijk nog wel een keer mooie foto's gaan maken voordat ze uitvliegen. Komt nog wel.
Och, nou heb ik dubbele foto's geplaatst. Nou ja, maakt niks uit. Even kijken hoe ik die filmpjes kan plaatsen.
Oh wat een heerlijk zooitje
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Wat een heerlijkheid tussen die bloemetjes in het gras
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Fenneke
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat leuk hebben ze nu allemaal een baasje ?
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Célie
- Posts in topic: 4
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Wat een leuke naamTamara schreef: ↑29 apr 2022, 15:17
En geweldig die filmpjes
-
- Posts in topic: 3
- Welke: DH
Leuke actieve dreumesen
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Die brutale snoetjes .
OS met dank aan Hakunamatata
- HillieS
- Posts in topic: 5
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een leuke pups!
Wat een heerlijke leeftijd nu he ❤
Welke blijft nu bij jou? Ja anna(celie) maar ik weet niet zo goed welke dat is
Leuk dat er 1 blijft, maar blijf opletten op karaktertjes hoor, ik heb zelf veel ervaring met terriers en dus ook teven bij elkaar, kan leuk zijn, maar zeker met 3 kan het ook lastig zijn. Ook bij deze typjes gaat het vaak de eerste jaren goed en dan kan er iets omslaan, soms hormonaal, soms puur echt volwassen worden en eenmaal vlam in de pan is dat niet altijd simpel op te lossen.
Niet om vervelend te doen of je bang te maken, maar blijf alert
Leuk dat er 1 blijft, maar blijf opletten op karaktertjes hoor, ik heb zelf veel ervaring met terriers en dus ook teven bij elkaar, kan leuk zijn, maar zeker met 3 kan het ook lastig zijn. Ook bij deze typjes gaat het vaak de eerste jaren goed en dan kan er iets omslaan, soms hormonaal, soms puur echt volwassen worden en eenmaal vlam in de pan is dat niet altijd simpel op te lossen.
- Ipanema
- Posts in topic: 5
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een heerlijke bende is het toch
- Inge O
- Posts in topic: 19
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Hahaha, die witte in het eerste filmpje, was met het verkeerde speeltje bezig en snapte niet zo goed waarom er geen weerstand kwam .
Ja, ze zijn allen van een baasje voorzien inmiddels. Iedereen is komen kijken, en morgen komt er een stel voor de tweede keer hun pup bezichtigen.
Hahaha, ik wist dat je dit ging zeggen Het is echt een mooie en leuke naam, sierlijk ook, dat past haar wel.Célie schreef: ↑29 apr 2022, 16:25Wat een leuke naamTamara schreef: ↑29 apr 2022, 15:17
En geweldig die filmpjes
Zo leuk! Ze hebben nu al energie voor 10, daar hou ik van
Het zijn bengeltjes hoor, je ziet het inderdaad goed aan die snoetjes
Dankjewel Hillie!
Het is iets om heel goed naar te kijken de komende weken. Ik zie het snel genoeg aan Lanai en haar interactie met pup Celie straks. Als het niet gaat dan zit Celie gewoon ergens anders beter. Rust en balans in huis is voor mij prioriteit en voor de honden ook natuurlijk. Wat je zegt, terriers zijn niet de allermakkelijkste honden om in een roedel te houden, en dan ook zeker niet drie teefjes, dus ik blijf er zeker alert op.Noor schreef: ↑29 apr 2022, 18:34 Wat een heerlijke leeftijd nu he ❤
Het moet voor mij ook echt iets toevoegen dus ik ga rustig de tijd nemen om te zien hoe het straks gaat.
Hier een foto van Anna/Celie:
Dank jullie wel! Ja, het is een gezellige leuke en grappige bende pups.
Was mooi om te zien, de pups in hun puppygalop door de madeliefjes.
Het is me er een hoor, dat witje. Vliegt overal tussendoor als een malle en likt heel je gezicht af als je haar op schoot neemt
Prachtig meisje ❤
En het gaat ook heus wel (vaak) goed hoor, maar het kan zo snel omslaan bij die takketerriers en eenmaal mis is het vaak ook echt mis en praktisch niet meer op te lossen. Vandaar mijn blijft alert
Heel benieuwd hoe ze opgroeien en het gaan doen straks, je hebt ze iig een prachtige start gegeven en ze zien er super uit. Mooi nest! Mag je trots op zijn
En het gaat ook heus wel (vaak) goed hoor, maar het kan zo snel omslaan bij die takketerriers en eenmaal mis is het vaak ook echt mis en praktisch niet meer op te lossen. Vandaar mijn blijft alert
Heel benieuwd hoe ze opgroeien en het gaan doen straks, je hebt ze iig een prachtige start gegeven en ze zien er super uit. Mooi nest! Mag je trots op zijn
Dankjewel Noor!Noor schreef: ↑29 apr 2022, 19:15 Prachtig meisje ❤
Ik ga alert blijven, als ik ook maar enigszins denk of voel dat het niet goed zit tussen de drie hier dan ga ik op zoek naar een goed huis voor haar. En als ze hier blijft, dan ga ik sowieso alert blijven.
- Alfilillo
- Posts in topic: 18
- Welke: Podenco en kruising
Haha, wat een gespuis.
Je ziet wel dat het terriërs zijn met dat woeste geschud .
Je ziet wel dat het terriërs zijn met dat woeste geschud .
Je weet het inderdaad nooit, en ze gaan van 0 naar 100% in een milliseconde, dus ik ga goed waken en observeren. De kans dat het gaat botsen met Lanai is reëel, dus daar hou ik ook echt rekening mee. Sowieso is het wel leuk dat er tenminste nog een pup nog hier blijft, in ieder geval een aantal weken, en hopelijk klikt het gewoon.billy schreef: ↑29 apr 2022, 19:42 Wat zijn ze leuk Geweldig die filmpjes
En Gefeliciteerd met Celie
En ook eens met Noor, maar je kent je eigen hondjes het beste en ook wat het beste erbij past, maar met takketerriers weet je het nooit.
Dirk en Truus zitten ook apart als ik weg ben, hoe goed het ook gaat, je weet het nooit.
Haha, ja, echt hé... dat geschud zag ik al vrij vroeg, ook kruipen ze graag in tunnels of holletjes, tussen de bank of achter de mand, dat is wel mooi om te zien.