Feta's Foxjes: uitgevlogen!
- Alfilillo
- Posts in topic: 18
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Re: Feta spam: Feta's Foxjes
Wat een vrolijkheid . Die reutjes met die grote stoere donkere koppen zijn ook zo leuk.
- Diana
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ah, heerlijk, die hupsende mollige puppies
- Lothian
- Posts in topic: 13
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ze zijn wel echt onmiskenbaar terriërtjes he
Is er nou verschil in pootlengte of zie ik dat verkeerd?
Is er nou verschil in pootlengte of zie ik dat verkeerd?
- Inge O
- Posts in topic: 19
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Hahaha, dat eerste filmpje, allemaal zo netjes één na één , als het had gemoeten in een filmscenario was het nooit zo gelukt .
Die donkere koppen vind ik ook zo gaaf
Ze hupsen wat af met die puppylijfjes, zo schattig
Onmiskenbaar inderdaad, precies zoals ik het voor ogen had qua terrier karakter, zo zijn ze uitgepakt.
Je hebt het goed gezien: drie van de pups hebben korte pootlengte, en drie hebben langere pootlengte.
Je begrijpt wel, Inge, dat ik ze vanaf drie weken leeftijd getraind heb hierop; één voor één hierkomen, eerst op het roepen van hun nestnaam, daarna op de naam die ze van hun baasjes hebben gekregen.
En ze zijn alweer bijna 7 weken oud! Wat gaat dat snel!
We hebben maar geluk met het weer want we kunnen lekker lang buitenspelen en tussendoor heerlijk slapen. Lanai is uit logeren op het platteland bij mijn zus en zwager en de kinderen, daar blijft ze tot de pups zijn uitgevlogen. Ze vond het te druk met de hele terrier bende om haar heen en ik kan haar natuurlijk ook niet de aandacht geven die ze gewend is, dus ze geniet nu mooi van extra aandacht en over de akkers scharrelen.
De pups zijn zó leuk: als de kleine terriërs die ze zijn graven ze; kruipen ze in 'tunnels' aka tussen meubels, vooral tussen de banken en achter de poef, waar ze vervolgens elkaar uit gaan blaffen of achterna gaan jagen; ze zijn overal tegelijk, voor de duvel niet bang, en het is nooit een moment saai met die bende.
Mijn buurmeisje mocht ze gisteren eten geven en dit vond ze heel leuk om te doen, en ik vond het leuk om te zien hoe een kind zo leuk bezig kan zijn met een nest puppies. Ze mocht buiten ook de doggyride duwen, mooi gezicht was dat.
Morgen komt er een vriendin met haar twee kinderen op bezoek en dan laat ik hen even op de puppies passen terwijl ik met Fet iets leuks ga doen.
Aankomend weekend het laatste volle weekend met de pups, dan ga ik het er maar van nemen met veel knuffelen en TV avonden met de pups op schoot.
Hieronder nog wat telefoon foto's. Let niet op de lichtflitsen of vage beelden, mijn telefoon is stuk. Ik moet echt nog eens goede portretten met de camera maken voordat ze uitvliegen (zeg ik telkens tegen mezelf).
We hebben maar geluk met het weer want we kunnen lekker lang buitenspelen en tussendoor heerlijk slapen. Lanai is uit logeren op het platteland bij mijn zus en zwager en de kinderen, daar blijft ze tot de pups zijn uitgevlogen. Ze vond het te druk met de hele terrier bende om haar heen en ik kan haar natuurlijk ook niet de aandacht geven die ze gewend is, dus ze geniet nu mooi van extra aandacht en over de akkers scharrelen.
De pups zijn zó leuk: als de kleine terriërs die ze zijn graven ze; kruipen ze in 'tunnels' aka tussen meubels, vooral tussen de banken en achter de poef, waar ze vervolgens elkaar uit gaan blaffen of achterna gaan jagen; ze zijn overal tegelijk, voor de duvel niet bang, en het is nooit een moment saai met die bende.
Mijn buurmeisje mocht ze gisteren eten geven en dit vond ze heel leuk om te doen, en ik vond het leuk om te zien hoe een kind zo leuk bezig kan zijn met een nest puppies. Ze mocht buiten ook de doggyride duwen, mooi gezicht was dat.
Morgen komt er een vriendin met haar twee kinderen op bezoek en dan laat ik hen even op de puppies passen terwijl ik met Fet iets leuks ga doen.
Aankomend weekend het laatste volle weekend met de pups, dan ga ik het er maar van nemen met veel knuffelen en TV avonden met de pups op schoot.
Hieronder nog wat telefoon foto's. Let niet op de lichtflitsen of vage beelden, mijn telefoon is stuk. Ik moet echt nog eens goede portretten met de camera maken voordat ze uitvliegen (zeg ik telkens tegen mezelf).
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Prachtige, leuke en stoere hondjes zijn het geworden
Geniet er nog maar even lekker van!
Geniet er nog maar even lekker van!
- Inge O
- Posts in topic: 19
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ja, dat dacht ik al .
Welke is nou eigenlijk de pup die blijft?
Het is weer veilig voor mij om te reageren wetende dat ze allemaal een baasje hebben
Ik vond en vind ze echt geweldig, je hebt echt een mooi en leuk nest gefokt.
Ik vond en vind ze echt geweldig, je hebt echt een mooi en leuk nest gefokt.
Wat zijn ze leuk zeg. Ik vind het echt stom dat er geen pup op het forum blijft!
Ik vind ze zo leuk
Wat zijn ze onwijs leuk die foto’s tussen de madeliefjes echt heel schattig
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Welke: Australian kelpies
Ze houdt er toch zelf 1...
Dankje voor de reacties! Haha, ja, eentje blijft er wel op het forum, de kleine Celie. Als de pups zijn uitgevlogen zal ik een topic aanmaken over hoe het straks gaat hier in de roedel. Ze blijft in ieder geval nog hier totdat ik alle rust heb kunnen beslissen of ik haar ga aanhouden of dat ik een goed plekje voor haar ga zoeken.
Even mijn topic uodaten. Mijn telefoon camera is dus stuk (glas van lens gebroken); maar als het goed is komt er deze week een nieuwe lens dus dan kan ik net op het nippertje nog fatsoenlijke foto's maken. Nog steeds geen foto's gemaakt met mijn spiegelreflex... wat erg. Maar als ik met de pups bezig ben heb ik telkens geen zin om een lens voor mijn neus te houden. Dan ben ik toch weer met andere dingen bezig dan lekker met de pups spelen of de boel observeren.
De laatste week gaat alweer in! Vanaf aankomende vrijdag vliegen ze uit. Deze laatste weken vind ik eigenlijk het leukst, ze zijn langer wakker zodat de uitstapjes wat langer kunnen zijn en ik leer ze steeds beter kennen omdat ik zie hoe ze in verschillende situaties reageren.
Het witte pupje, daar had ik niet zoveel mee, maar ze is nu een van mijn favoriete pupjes. Wat een super leuk karakter heeft ze! Alles is één groot feest voor haar, en ze zoekt ook steun bij me wanneer ze iets lastig vind. Ze is zo grappig, rent overal maar met een lachebekje tussendoor, heel speels en heel knuffelig, likt mijn gezicht af wanneer ik haar in de armen heb. Ik ga haar wel missen straks.
Het reutje Slinger ga ik ook ontzettend missen, wat een lieverd is hij. Een allemansvriendje, een knuffelbeer, en heel relaxed wanneer hij nieuwe dingen meemaakt.
De laatste dagen dat ze hier zijn gaan we vooral maar lekker buiten spelen en ik ga straks even naar de dierenwinkel voor nieuwe kluifjes. De konijnenoren vallen zeer goed in de smaak hier.
De groep bij elkaar is zo leuk! Op wat bekvechten na is het een heel hechte leuke en grappige groep pups die graag dollen en stoeien en hun trekspelletjes doen.
De eigenaar van de dekreu vroeg of ik nog eens een herhaling wilde doen van deze combi, maar ik blijf erbij dat dit mijn eerste en laatste nestje ooit is. Ik ben zo blij dat alles gezond is en goed is gegaan. Het is mooi zo en de komende dagen nog maar flink knuffelen met het kleine spul.
Hier wat crappy foto's en wat foto's die mijn schoonzus heeft gemaakt.
Even mijn topic uodaten. Mijn telefoon camera is dus stuk (glas van lens gebroken); maar als het goed is komt er deze week een nieuwe lens dus dan kan ik net op het nippertje nog fatsoenlijke foto's maken. Nog steeds geen foto's gemaakt met mijn spiegelreflex... wat erg. Maar als ik met de pups bezig ben heb ik telkens geen zin om een lens voor mijn neus te houden. Dan ben ik toch weer met andere dingen bezig dan lekker met de pups spelen of de boel observeren.
De laatste week gaat alweer in! Vanaf aankomende vrijdag vliegen ze uit. Deze laatste weken vind ik eigenlijk het leukst, ze zijn langer wakker zodat de uitstapjes wat langer kunnen zijn en ik leer ze steeds beter kennen omdat ik zie hoe ze in verschillende situaties reageren.
Het witte pupje, daar had ik niet zoveel mee, maar ze is nu een van mijn favoriete pupjes. Wat een super leuk karakter heeft ze! Alles is één groot feest voor haar, en ze zoekt ook steun bij me wanneer ze iets lastig vind. Ze is zo grappig, rent overal maar met een lachebekje tussendoor, heel speels en heel knuffelig, likt mijn gezicht af wanneer ik haar in de armen heb. Ik ga haar wel missen straks.
Het reutje Slinger ga ik ook ontzettend missen, wat een lieverd is hij. Een allemansvriendje, een knuffelbeer, en heel relaxed wanneer hij nieuwe dingen meemaakt.
De laatste dagen dat ze hier zijn gaan we vooral maar lekker buiten spelen en ik ga straks even naar de dierenwinkel voor nieuwe kluifjes. De konijnenoren vallen zeer goed in de smaak hier.
De groep bij elkaar is zo leuk! Op wat bekvechten na is het een heel hechte leuke en grappige groep pups die graag dollen en stoeien en hun trekspelletjes doen.
De eigenaar van de dekreu vroeg of ik nog eens een herhaling wilde doen van deze combi, maar ik blijf erbij dat dit mijn eerste en laatste nestje ooit is. Ik ben zo blij dat alles gezond is en goed is gegaan. Het is mooi zo en de komende dagen nog maar flink knuffelen met het kleine spul.
Hier wat crappy foto's en wat foto's die mijn schoonzus heeft gemaakt.
Het pupje dat tegen de bank omhoog staat bij Feta is trouwens Celie. Ze lijkt een beetje op Feta maar dan in de uber stoere versie, ze een robbedoes, een avonturier en verder heel chill eigenlijk. Laat dingen soms over zich heenkomen terwijl ze rustig alles in zich opneemt.
Ze vind knuffelen fijn, maar staat niet meteen vooraan om aangehaald te worden. Ze is eerst bezig met andere dingen in de omgeving en komt dan even naar mij, dit combineert hopelijk met Lanai want zij staat wel altijd vooraan in de rij voor mijn aandacht.
Ze vind knuffelen fijn, maar staat niet meteen vooraan om aangehaald te worden. Ze is eerst bezig met andere dingen in de omgeving en komt dan even naar mij, dit combineert hopelijk met Lanai want zij staat wel altijd vooraan in de rij voor mijn aandacht.
Jeetje wat zijn ze alweer gegroeid en veranderd! Ze beginnen nu echt heel duidelijke terrierkopjes te krijgen, lekker fanatieke blik in de oogjes!
Celie lijkt erg veel op Feta . Haar uiterlijk dan ,leuk hoor
Dat witje heeft een heel lief snoetje gekregen
Maar ik vind ze allemaal leuk
Gelukkig kunnen we Celie voorlopig volgen
Dat witje heeft een heel lief snoetje gekregen
Maar ik vind ze allemaal leuk
Gelukkig kunnen we Celie voorlopig volgen
- Frootje
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Huh, ze ogen ineens allemaal een stuk minder puppyachtig! Dat is hard gegaan! Ze zijn wel heel erg mooi allemaal. Ik vind ze allemaal heel erg leuk!
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuke foto's weer, hun vachtjes zijn zo leuk ook .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥