Veteranenhoek
- thom
- Posts in topic: 9
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Veteranenhoek
Is het de bedoeling dat hier ook een soort van 'besloten' veteranenhoek komt ?
Ons Portugese meisje Farah.
Re: Veteranenhoek
Dan wordt het nog wel interessant om te kijken wie er wel en wie niet in de Veteranenhoek mogen. Volgens mij was dat op het HF op basis van lengte lidmaatschap en mate van activiteit, dat is hier natuurlijk wat lastiger.
Ik zou het ook heel erg fijn vinden, waarbij het onderscheid "persoonlijk" en "hondgerelateerd" van mij ook niet zo hoeft.
Ik zou het ook heel erg fijn vinden, waarbij het onderscheid "persoonlijk" en "hondgerelateerd" van mij ook niet zo hoeft.
~Choose what helps your heart bloom~
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Dat onderscheid hoeft van mij ook nietEilfy schreef: ↑13 sep 2021, 11:29 Dan wordt het nog wel interessant om te kijken wie er wel en wie niet in de Veteranenhoek mogen. Volgens mij was dat op het HF op basis van lengte lidmaatschap en mate van activiteit, dat is hier natuurlijk wat lastiger.
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Vroegâh was er ook geen scheiding maar doordat de hond gerelateerde topics verzopen in de niet-hond gerelateerde topics is er besloten om ze te splitsen.
Tenminste, zoiets staat me bij.
Persoonlijk zou ik aankijken hoe dat hier gaat, als het in balans blijft gewoon één geheel laten en blijkt dat geen succes kun je altijd nog splitsen.
Tenminste, zoiets staat me bij.
Persoonlijk zou ik aankijken hoe dat hier gaat, als het in balans blijft gewoon één geheel laten en blijkt dat geen succes kun je altijd nog splitsen.
- Célie
- Posts in topic: 10
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik vind een veteranenhoekje ook wel fijn, kunnen we nu toch gewoon toelaten na aanmelding en dan straks pas na 5 maanden lid zijn en regelmatig posten.
- Sanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Ik zou dat ook fijn vinden inderdaad, maar de toelating is wellicht nu wat lastig inderdaad. Of kijken naar het lidmaatschap op het oude HF misschien? Hoe lang iemand daar actief lid was en of die toen ook in de veteranenhoek zaten? En voor nieuwe leden een normale aanmeldprocedure net als bij het oude HF?
- thom
- Eefsel
- Posts in topic: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Ja ik zou een veteranenhoek ook weer waarderen! Heb nu weer een hond waarbij ik mee kan doen aan SeSa, wat vorig jaar door t overlijden van Joep toch even wat anders werd
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- twinkeltje
- Posts in topic: 6
Leuk idee maar ik vind wel dat hier eigen regels voor moeten komen, het kan toch niet allemaal net als HF worden dat vind ik een gek idee.
Het is tenslotte een heel nieuw forum
- Anneke
- Posts in topic: 3
- Welke: Havanezer
Eens. En misschien ook een andere naam dan veteranenhoek. Dat voelt voor mij alsof je alleen toegang mag hebben als je vanaf het begin lid bent (wat nu natuurlijk voor veel mensen geldt )twinkeltje schreef: ↑13 sep 2021, 13:13 Leuk idee maar ik vind wel dat hier eigen regels voor moeten komen, het kan toch niet allemaal net als HF worden dat vind ik een gek idee.
Anneke en Bobbie
Haha nouja het is niet erg als het voor 95% hetzelfde wordt toch, voor de meeste mensen voldeed het HF op de meeste vlakken uitstekend. En de dingen die we niet tof vonden doen we gewoon anders. Beter goed gejat dan slecht bedachttwinkeltje schreef: ↑13 sep 2021, 13:13 Leuk idee maar ik vind wel dat hier eigen regels voor moeten komen, het kan toch niet allemaal net als HF worden dat vind ik een gek idee.
- twinkeltje
Ja dat kan je vinden ik vind het jammer
Oh ja goeie, dat ben ik met je eens! Het duurde op HF daardoor heel lang voordat ik me er voor aan durfde te melden, ik dacht dat dat echt voor oudgedienden was haha. En ik dacht daardoor ook dat er een soort tweedeling was in eersterangs en tweederands forummersAnneke schreef: ↑13 sep 2021, 13:51Eens. En misschien ook een andere naam dan veteranenhoek. Dat voelt voor mij alsof je alleen toegang mag hebben als je vanaf het begin lid bent (wat nu natuurlijk voor veel mensen geldt )twinkeltje schreef: ↑13 sep 2021, 13:13 Leuk idee maar ik vind wel dat hier eigen regels voor moeten komen, het kan toch niet allemaal net als HF worden dat vind ik een gek idee.
Misschien gewoon de privé-hoek noemen oid.
- thom
De nachtclub, nachtkroeg, privéclub.mijke schreef: ↑13 sep 2021, 13:55Oh ja goeie, dat ben ik met je eens! Het duurde op HF daardoor heel lang voordat ik me er voor aan durfde te melden, ik dacht dat dat echt voor oudgedienden was haha. En ik dacht daardoor ook dat er een soort tweedeling was in eersterangs en tweederands forummersAnneke schreef: ↑13 sep 2021, 13:51Eens. En misschien ook een andere naam dan veteranenhoek. Dat voelt voor mij alsof je alleen toegang mag hebben als je vanaf het begin lid bent (wat nu natuurlijk voor veel mensen geldt )twinkeltje schreef: ↑13 sep 2021, 13:13 Leuk idee maar ik vind wel dat hier eigen regels voor moeten komen, het kan toch niet allemaal net als HF worden dat vind ik een gek idee.
Misschien gewoon de privé-hoek noemen oid.
Ons Portugese meisje Farah.
darkroom
"Mijn geheim"
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ik persoonlijk ook. Nieuw forum mag anders.twinkeltje schreef:Ja dat kan je vinden ik vind het jammer
- twinkeltje
Ja, zou wel fijn zijn als er weer zo'n hoek komt. Ook met toelatingsregels, hoeven niet hetzelfde te zijn natuurlijk als op het andere forum. Misschien vooral dat je actief bijdraagt? Hoewel dat ook een ruim begrip is.
__Esmee
"Herkenning, troost en ontspanning, dat is wat de lezer vindt in Mijn geheim.
Het blad wil een vriendin zijn voor het grotendeels vrouwelijke lezerspubliek"
Het blad wil een vriendin zijn voor het grotendeels vrouwelijke lezerspubliek"