Best extreem, de wijsneus, de dopneus en de puntneus.
Re: Best extreem
Veel plezier met de racekip! Super dat ze zo kunnen opschieten samen. De kennelnaam zegt me niks…
- Nikki
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Wat leuk! Gefeliciteerd!
- Zamunda
- Posts in topic: 11
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat leuk! Heel veel plezier met Raya.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- annnie
- Posts in topic: 6
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Haha ja het past denk ik niet in het plaatje van de meeste mensen. Maar als Droef en Izzy er mee kun leven als kussen gebruikt te worden kunnen windhonden heel goed samen leven met alle types. Op IG volg ik iemand met een mops en greyhoundDesiree schreef: ↑04 mei 2022, 20:17
Haha daar had ik het nog meer Raya haar vorige baasje over. Ze vonden me al een beetje gek met Droef en Izzy samen en ik ga er van uit dat mensen me nu helemaal gek vinden.
Toen ik mijn moeder belde omdat partner moest werken en vroeg of ze me vandaag ff een handje in de auto zei ze gewoon ja. Toen pas vroeg je waarom en wat we gingen doen. Nou ik ga een Whippet halen. Ik heb nog nooit zo verbaasde maar harde lach gehoord van mijn ouders. Maar mijn moeder is wel al helemaal gek van haar nu, ze heeft de hele terug reis bij haar op schoot gelegen zo ongemakkelijk mogelijk. Ik wilde haar niet meteen een uur lang bij Droef en Izzy achterin stoppen maar daar dacht ze zelf anders over trouwens. Toen ik mijn moeder had afgezet heb ik haar achterin gedaan bij Droef en Izzy en met een zucht van opluchting ging ze tussen hen in liggen.
Ondertussen complimenteer ik alle mensen die tot 3 kunnen tellen en glimlach ik meewarig naar de mensen die zich er over verbazen dat ze allemaal van mij zijn.
Proficiat met Raya. Wat een knappe dame
Gaaf! Zwart is sowieso een kek kleurtje en zo te zien is het een vrolijk ding. Genieten.
Wat een blij ei ,veel plezier ermee
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat leuk!
Heel veel plezier samen!
Heel veel plezier samen!
- Ipanema
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een vrolijke, gekke dame ! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !
Wat is Droef trouwens veel kleiner dan ik verwacht had
Wat is Droef trouwens veel kleiner dan ik verwacht had
- Doyaquba
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Wat leuk en fijn dat ze het zo goed samen kunnen vinden. Gefeliciteerd en veel plezier samen!
Haha, ik moest lachen toen ik je topic las, dit had ik niet verwacht.
Wat een leukerd! Heel veel plezier en geluk met haar!
Wat een leukerd! Heel veel plezier en geluk met haar!
- Inge O
- Posts in topic: 24
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat een leuke springkip !
Ze lijkt me wel erg fors voor een whippetteefje (en dat bedoel ik zeker niet als kritiek want vind ik alleen maar een voordeel), het 'breekbaar-poppetjes-gehalte' is ongekend laag. Zou dat liggen aan de invloed van een racelijn?
Veel plezier hoef ik jullie niet eens te wensen, dat komt wel goed
Ze lijkt me wel erg fors voor een whippetteefje (en dat bedoel ik zeker niet als kritiek want vind ik alleen maar een voordeel), het 'breekbaar-poppetjes-gehalte' is ongekend laag. Zou dat liggen aan de invloed van een racelijn?
Wat leuk zeg! Fijn dat het direct zo goed lijkt te klikken ook
Heel veel plezier met de puntneus
Fijn ook dat ze al los kan, het is fantastisch om te zien als ze die volle spurten trekken!
Heel veel plezier met de puntneus
Fijn ook dat ze al los kan, het is fantastisch om te zien als ze die volle spurten trekken!
- Desiree
- Posts in topic: 68
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Whahaha! Nee ze is nog intact. Maar ik denk dat ik haar wel laat castreren na haar eerste loopsheid. Droef is ook intact en al zou ik het stiekem wel leuk vinden om pups van Droef te hebben zie ik het met zijn gezondheid niet zo zitten en hem castreren is mijn hoofd niet echt een optie omdat hij al minder mobiel begint te worden.
- Desiree
Haha Droef heeft een schoft van 53 cm, niet heel groot inderdaad. Alleen zwaar
Klopt ze is wat aan de maat inderdaad. Droef is met zijn 53 cm lager dat Raya, ik schat dat ze nu al rond de 56 cm zit qua schoft. Ik had haar kleiner dan Droef geschat want ik had begrepen dat whippet teefjes max 53 cm schoft hebben. Voor voor mij ook wel ff slikken soort van maar het went vanzelf en ik vind het inderdaad ook niet erg dat ze ietsje groter is.Inge O schreef: ↑05 mei 2022, 08:53 Wat een leuke springkip !
dat word iedere dag een filmpje of foto's plaatsen
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Desiree
Vooruit, een niet bewogen foto dan. Op de foto's lijkt ze best een intense kop te hebben maar in real life valt dat heel erg mee.
Kan ook goed zijn dat ze een Grippet is. Daarvan loopt er hier in de buurt ook eentje. Leuk beestje!
Ik moest ineens aan een peruaanse naakthond denken.