En dáár gaat het goed.
Kindjes duidelijk laten beleven hoe een pup/hond communiceert en het dan gewoon heel veel tijd en ruimte geven.
Dan loopt het eigenlijk altijd gesmeerd. Kinderen en honden worden al honderdduizend jaar vrienden.

haha, ik ook. Hier stond 'Anna' ook nog op de lijst van mijn zoontje, zo heet zijn beste vriendinnetje. En daarna had hij 'Koekje' bedacht. Dochterlief zegt steevast 'Woef' als iemand vraagt hoe hij heet. Ik heb maar gezegd dat het prima is, wij noemen hem Waro maar ik dénk (...) dat hij uiteindelijk ook wel naar Koekje gaat luisteren
Hij ook al, ik snap niet hoe dat kan hoor. Hier zijn ze opgelucht als ze van buiten naar binnen komen: Kunnen ze gelukkig weer plassen en poepen op de bakPallas schreef: 09 mei 2022, 10:00 In de achtertuin gaat het prima (hij is overigens al goed zindelijk en gaat braaf bij de deur staan als hij moet!) maar voor op straat is er nog té veel te zien.
Waro heeft het goed met zichzelf getroffen jaPallas schreef: 09 mei 2022, 10:00 Mensen zijn er speciaal voor hem overigens, hij wéét hoe leuk hij is.

ja zeker! Kort lijntje loopt op de foto achter hem langs. Heb nu een ander lijntje en nog iets korter gemaakt, maar hij kan er echt niet uit springen.Zamunda schreef: 09 mei 2022, 20:18 Leuke update, heel veel plezier met Waro. Kijk hem staan in de bakfiets dan. Zit hij wel vast?

Hoe erg vind je het dat een nakomeling van een door jouw zorgvuldig gefokte hond met staande oren vliegtuigoren heeft?

Huhh, wiesda? Da's toch geen pupSirene schreef: 20 mei 2022, 20:09Heel erg!Maar ik heb me er al bij neergelegd. Er zijn er al meer.
![]()