Logi is er niet meer - bedankt voor alle medeleven
- Kruimel
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Logi is er niet meer - bedankt voor alle medeleven
Het was op. Het is goed zo.
Ik ben kapot van verdriet.
Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven.
Het ging inderdaad de laatste weken heel snel. Hij was sneller moe, trok zich meer in zichzelf terug, zijn bespiering verdween in rap tempo. Zijn buik werd snel dikker door de tumoren zodat hij niet lekker meer kon liggen en moeilijk diep slapen. Hij had geen lol genoeg meer, hij onderging het allemaal maar hij vond het niet meer leuk genoeg. Even blij en daarna weer klaar. Niet meer een Logi-waardig leven.
Voor alles wilde ik voorkomen dat hij in zou storten, echt een wrak zou worden. Dat vergde enige overreding van de dierenarts want ja, daar kreeg hij koekjes en die pakte hij nog graag aan, en hij vond de mensen daar aardig. Hij vond sowieso alle mensen aardig, alleen niet meer met het oude enthousiasme. Dan leek het nog heel wat. Gelukkig nam de da wel aan wat ik zei.
Ik dubde er natuurlijk al een tijd over, met medicijnen had hij nog een leuk genoeg leven maar dat zou een keer ophouden en wanneer dan. Nou, afgelopen weekend dus. Toen was me heel duidelijk dat we niet verder moesten. En dan ook maar snel, afscheid nemen had ik allang gedaan.
Brimi ook trouwens. Die heeft nog even aan hem gesnuffeld toen hij dood was, en toen was hij er klaar mee. Stapte naar buiten en de auto in, keek niet om waar de ouwe heer bleef. Kwam op schoot zitten als ik moest huilen maar vond het wel vreemd. Stapte thuis naar binnen alsof hij altijd al enigst hond was. Alleen met eten geven keek hij even zoekend om zich heen. En toen hij door een plas gebaggerd had vanochtend en een rondje wilde racen en Logi in zijn staart hangen.
Het is goed zo, voor ons allebei. En natuurlijk mis ik hem enorm en ben ik intens verdrietig. Maar ik mis niet de Logi van de laatste week maar de Logi van een jaar geleden. Die blij en energiek was, ondernemend en vrolijk. Die Logi was er niet meer.
Ik ben kapot van verdriet.
Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven.
Het ging inderdaad de laatste weken heel snel. Hij was sneller moe, trok zich meer in zichzelf terug, zijn bespiering verdween in rap tempo. Zijn buik werd snel dikker door de tumoren zodat hij niet lekker meer kon liggen en moeilijk diep slapen. Hij had geen lol genoeg meer, hij onderging het allemaal maar hij vond het niet meer leuk genoeg. Even blij en daarna weer klaar. Niet meer een Logi-waardig leven.
Voor alles wilde ik voorkomen dat hij in zou storten, echt een wrak zou worden. Dat vergde enige overreding van de dierenarts want ja, daar kreeg hij koekjes en die pakte hij nog graag aan, en hij vond de mensen daar aardig. Hij vond sowieso alle mensen aardig, alleen niet meer met het oude enthousiasme. Dan leek het nog heel wat. Gelukkig nam de da wel aan wat ik zei.
Ik dubde er natuurlijk al een tijd over, met medicijnen had hij nog een leuk genoeg leven maar dat zou een keer ophouden en wanneer dan. Nou, afgelopen weekend dus. Toen was me heel duidelijk dat we niet verder moesten. En dan ook maar snel, afscheid nemen had ik allang gedaan.
Brimi ook trouwens. Die heeft nog even aan hem gesnuffeld toen hij dood was, en toen was hij er klaar mee. Stapte naar buiten en de auto in, keek niet om waar de ouwe heer bleef. Kwam op schoot zitten als ik moest huilen maar vond het wel vreemd. Stapte thuis naar binnen alsof hij altijd al enigst hond was. Alleen met eten geven keek hij even zoekend om zich heen. En toen hij door een plas gebaggerd had vanochtend en een rondje wilde racen en Logi in zijn staart hangen.
Het is goed zo, voor ons allebei. En natuurlijk mis ik hem enorm en ben ik intens verdrietig. Maar ik mis niet de Logi van de laatste week maar de Logi van een jaar geleden. Die blij en energiek was, ondernemend en vrolijk. Die Logi was er niet meer.
Laatst gewijzigd door Kruimel op 11 mei 2022, 13:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Het duo Olie en Bol
Re: Logi is er niet meer
Ach gunst, dat was toch nog best plotseling? Sterkte in ieder geval
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Je mooie man. Sterkte
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Sterkte
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ach nee, wat verdrietig Hij was zo'n mooie en fijne hond. En hij heeft een mooi lang leven gehad, maar dat maakt het afscheid niet minder verdrietig. Heel veel sterkte
Ach jeetje, wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte met het verdriet om deze lieve knappe knuffelbeer.
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Oh nee, Logi, joh...
Je prachtige, lieve, evenwichtige, waardige, gezellige Logi ik vind het zo erg voor je.
Je prachtige, lieve, evenwichtige, waardige, gezellige Logi ik vind het zo erg voor je.
Heel veel sterkte met het verlies van Logi.
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Heel veel sterkte met het verlies van je mooie vent
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Je mooie ijsman. Wat een gemis. Heel veel sterkte
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Wat verdrietig. Heel veel sterkte.
- Pemba
- Welke: Tibetaanse terriër
Ach wat verdrietig, heel veel sterkte
-
- Welke: Grieks
wat naar...heel veel sterkte gewenst, wat zal je hem missen
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Ach, dat is toch nog snel gegaan. Heel veel sterkte.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Wat verdrietig en toch wel onverwacht.
Wens je heel veel sterkte.
Wens je heel veel sterkte.
Ons Portugese meisje Farah.
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Wat verdrietig. Je wist dat het eraan zat te komen, maar het blijft zo pijnlijk. Heel veel sterkte.
- runninggirl
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Heel veel sterkte!