Speciaal voor EchoMira
Re: Speciaal voor EchoMira
Nee dat denk ik niet, al vind ik het wel een leuke naam, maar wij houden wel van iets ludiekers
- Floortje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ohhh
Veel plezier met je streepje!
Veel plezier met je streepje!
Nou, wat een mooi pupje!
Heel veel plezier en geluk samen! Het is echt zo leuk voor jullie om weer een eigen hond in huis te hebben, geniet ervan!
Heel veel plezier en geluk samen! Het is echt zo leuk voor jullie om weer een eigen hond in huis te hebben, geniet ervan!
- annnie
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Streepjespuppie! Veel geluk ermee
- runninggirl
- Doyaquba
- Welke: Boxers
Gefeliciteerd!
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat snoezigggg
Aaah wat een schatje
wat een heerlijkheid
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Foto's, eindelijk! Straks een nieuw huis mét pup. En wat voor eentje
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Wat mooi
Weten we nog niet precies. We verhuizen zaterdag de 28e, en dat is ook het weekend dat de pups uitvliegen. Dus we hebben afgesproken dat de pup nog even wat langer bij de fokker mag blijven, als we dan de ergste zooi een beetje aan de kant hebben gaan we haar halen. Hooguit een week later denk ik dus!
Ik vond het wel moeilijk kiezen hoor uit 11 pups, of tenminste dat dacht ik even. Dit nest was behoorlijke gelijkmatig, ze waren allemaal ongeveer even vrij, even nieuwsgierig en ondernemend, even snel herstellend van schrik etc. Er waren een paar die afvielen omdat ik ze net wat te schuw vond, of langer de tijd nodig hadden om te wennen, dat leek me niet handig met kleine kinderen en het past ook niet zo bij mij. De eerste hond waar mijn oog op viel was een reutje, en onze voorkeur was toch wel een teef, dus nog even verder gekeken. Vandaag waren ze op visite bij een andere fokster met een hele puppy speeltuin, dus dat was wel een mooi moment om te observeren. In eerste instantie was de omgeving voor de pups nieuw en spannend, toen kwamen ze wat los, aten ze wat, en vielen massaal in slaap onder een krukje De keer erna dat ze wakker waren waren ze dus al gewend en gedroegen ze zich gelijk heel anders, interessant om dat verschil te zien. Ik had de kinderen bij me en die zaten een beetje in het midden op krukjes te kijken en af en toe kwam er een pup buurten. Toen viel het me op dat pupje groen wel hele leuke interactie had met Livia. Even later had Evelien leuke interactie met een pupje... ja hoor, pupje groen. Later waren Livia en Evelien wat meer losgekomen en wat drukker aan het rondlopen, en er was één pupje die dat wel leuk en interessant vond en er ook heel rustig onder bleef. Drie keer raden.... pupje groen! Ook het spelen met de andere pups deed ze heel leuk en ze rende overal vrij en vrolijk tussendoor en och Daarna viel ze in slaap in mijn armen, nouja dan hoef je ook niet langer na te denken toch?
Wat een leuk ding ben benieuwd welke naam ze gaat krijgen. Succes met wachten
- Gretha
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Gefeliciteerd en veel geluk met haar
Oooh wat een snoetje