Speciaal voor EchoMira
- HillieS
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Speciaal voor EchoMira
Wat een dotje! Alvast heel veel plezier met haar!
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ohhh van harte!!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Ahhh, die voelt zich al helemaal op haar gemak bij jou
- Vicky
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Wat een lekker droppie Veel plezier met haar. Uit nieuwsgierigheid: waarom gaat je voorkeur uit naar een teef? Wat zat er in dit nest qua reuen en teven?
Bo en de honden
-
- Welke: Grieks
wat een leukerdje
Ja, ik heb niet echt een hele goede reden voor die voorkeur denk ik, het is meer een gevoel. Ik ken wel veel reuen die ik erg sullig/sukkelig vind, en daar hou ik echt niet van. Bij teefjes ben ik dat nog niet tegengekomen op die manier. Maar er zijn ook genoeg reuen die ik erg leuk vind dusja, ik zou het ook echt niet helemaal uitsluiten hoor. Stel dat ik echt straalverliefd was geworden op een reu, dan had ik die gewoon genomen natuurlijk. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar een teefje, dat is altijd al zo geweest. Plus ik vind het vervelend dat die piemel zo in de weg zit met buikje aaien
Er zaten 4 reuen en 7 teefjes in dit nest, dus ik had ook genoeg te kiezen.
- Yvette
- Posts in topic: 4
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat een leuk vooruitzicht! Gefeliciteerd!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
Ach, wat een droppie leuk dat er een pup tussen zit waar je dan toch net wat meer klik mee hebt.
En leuk dat je bijna weer actief mee mag schrijven
En leuk dat je bijna weer actief mee mag schrijven
Je eigen gevoel met " uitkiezen" van een pup is heel belangrijk, leuk en fijn wanneer een fokker mee denkt, die kent ( als het goed is) de puppen toch het best, die ziet ze nl elke dag ( en nacht)
Maar een pup toegewezen krijgen waar je of geen gevoel of geen goed gevoel bij hebt kan voer zijn voor ellende,
Ik heb wel eens pupkopers gehad die alleen 1 bepaalde pup wilde. Helaas voor hun, die hield ik zelf, ze wilde dan best een ander, maar eigenlijk vonden ze die niet leuk. Die hebben dus geen pup bij mij kunnen kopen. Alles wat dan zwaar of lastig is met en aan de pup wordt een last en een " Ja we vonden haar al niet zo leuk"
Dus lekker je gevoel volgen
Maar een pup toegewezen krijgen waar je of geen gevoel of geen goed gevoel bij hebt kan voer zijn voor ellende,
Ik heb wel eens pupkopers gehad die alleen 1 bepaalde pup wilde. Helaas voor hun, die hield ik zelf, ze wilde dan best een ander, maar eigenlijk vonden ze die niet leuk. Die hebben dus geen pup bij mij kunnen kopen. Alles wat dan zwaar of lastig is met en aan de pup wordt een last en een " Ja we vonden haar al niet zo leuk"
-
- Posts in topic: 12
- Welke: Whippet en Lurcher
Jaaaaa! Nou mag je blijven.
Wat een schatje!
Wat een schatje!
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel lastig vond om in zo'n relatief korte tijd uberhaupt een gevoel te krijgen bij de pups hoor. Zeker bij zo'n groot nest van 11 pups die ook nog eens zowel in uiterlijk als in karakter heel dicht bij elkaar liggen. Dus ik was wel blij dat we eigenlijk gewoon min of meer uitgekozen zijn door pupje groen Dat maakte het wel lekker makkelijk en duidelijk haha. En dat gevoel, dat groeit vanzelf als ze daadwerkelijk bij ons komt wonen, neem ik aan. Ik zat bij mn eerste kind ook niet direct op die roze wolk en dat is ook helemaal goed gekomenNoor schreef: ↑14 mei 2022, 22:21 Je eigen gevoel met " uitkiezen" van een pup is heel belangrijk, leuk en fijn wanneer een fokker mee denkt, die kent ( als het goed is) de puppen toch het best, die ziet ze nl elke dag ( en nacht)
Tuurlijk is dat lastig, wat je ook zegt, zeker met een groot nest, en ik weet ook niet hoe vaak jullie ze hebben gezien.
Ik bedoelde ook mee, dat het erg belangrijk is, dat jullie een goed gevoel bij de pup hebben, of de pup jullie nou heeft uitgekozen of andersom.
Vergelijking met een kind...uh. nee. Daar heb je het idd maar gewoon mee te doen.
Ik bedoelde ook mee, dat het erg belangrijk is, dat jullie een goed gevoel bij de pup hebben, of de pup jullie nou heeft uitgekozen of andersom.
Vergelijking met een kind...uh. nee. Daar heb je het idd maar gewoon mee te doen.
Wat een leukerd!
Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van pupje groen, als dat wij van ons pupje groen doen
Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van pupje groen, als dat wij van ons pupje groen doen