Ally schreef: ↑17 mei 2022, 22:43
Ga je met haar fokken? Dan kun je MaPrika alvast reserveren.
Klaar.
Heb je haar nou al gekocht?
Overigens wil ik hebben dat je een pijp van een spijkerbroek knipt, er een tennisbal in doet en dan de beide kanten afknoopt. Dan heb je pas een herderpup.
mijke schreef: ↑17 mei 2022, 23:28
Jeses Bij Oor konden we tenminste altijd nog zeggen dat het geen traumatische gebeurtenis was geweest
Heb ik gedaan met de kat, op de nieuwe lichtblauwe stoffen bank. Hét moment waarop dieren tot mijn horreur gevoel bleken te hebben.
Toen zat ik onder het bloed in een hoekje te janken. Ook een Oor, maar ja, die had al een naam.
mijke schreef: ↑17 mei 2022, 22:21
Ik laat de keuze van een naam niet afhangen van hoe andere honden heten hoor
Het is wel een hele leuke naam, gewoon doen inderdaad!
Zegt degene die al voor de tweede keer een naam heeft afgestreept omdat hij al voorkwam op dit forum, dus luister vooral niet teveel naar mij.
Ik had dat met m'n overburen, die hadden een Freek. De enige honden-Freek die ik kende dus na lang wikken en wegen toch gedaan en guess what? Nu anderhalf jaar later zijn zij verhuisd. Had ik bijna voor niks de naam niet gedaan.
Zinodo schreef: ↑17 mei 2022, 23:30
Wat was er eigenlijk met haar oor gebeurd?
Bij de geboorte, toen mams het vlies er af knabbelde. Ging fout bij de laatste twee hondjes, die hondjes heetten toen vervolgens Oor,en Oors Spiegelbeeld
mijke schreef: ↑17 mei 2022, 23:12
Gaan jullie lekker
Ja we zijn de naam van je hond aan het bedenken. Helemaal out of the box op dinsdag na het eten.
Hoe is het met jou?
Ja, best goed eigenlijk. Nieuw huis, de meiden naar een nieuwe school, nieuwe pup en net in mijn nieuwe tuin ontbeten met poffertjes en aardbeien. Oh en de naam is inmiddels besloten
mijke schreef: ↑17 mei 2022, 23:28
Jeses Bij Oor konden we tenminste altijd nog zeggen dat het geen traumatische gebeurtenis was geweest
Heb ik gedaan met de kat, op de nieuwe lichtblauwe stoffen bank. Hét moment waarop dieren tot mijn horreur gevoel bleken te hebben.
Toen zat ik onder het bloed in een hoekje te janken. Ook een Oor, maar ja, die had al een naam.
Zinodo schreef: ↑17 mei 2022, 23:30
Wat was er eigenlijk met haar oor gebeurd?
Bij de geboorte, toen mams het vlies er af knabbelde. Ging fout bij de laatste twee hondjes, die hondjes heetten toen vervolgens Oor,en Oors Spiegelbeeld
Oeps
Mams had geen geduld meer voor de laatste 2
Nee precies. Opzich wel begrijpelijk, het waren 13 pups