Sirene schreef: 20 mei 2022, 20:09Heel erg!Maar ik heb me er al bij neergelegd. Er zijn er al meer.
![]()
Gelukkig ook een heel aantal met prikkers
Sirene schreef: 20 mei 2022, 20:09Heel erg!Maar ik heb me er al bij neergelegd. Er zijn er al meer.
![]()

Nee, da's geen pup. Da's een kelpedoodleInge O schreef: 20 mei 2022, 21:03
Huhh, wiesda? Da's toch geen pup? (en iekkkkks, die lange gordijnen aan die oren
...)
Ik vind hem prachtig
ZE is later geplukt en kreeg daarna een prachtige vacht. Ik weet eigenlijk niet hoe haar oren nu zijn. Ik denk zoals hier want de meeste mensen vinden het leuk die eekhoornpluisjes
Dat valt voor mij niet meer onder eekhoornpluisjes, eerder onder een 'mammoetpruik'

Dat is precies Klets

Nietus, dit is Klets:

Nah, ik vind haar ondanks het extra haar toch veel van die mammoet weghebben. Maar ik moet haar gewoon nog een keer zien denk ik om het goed in te kunnen schatten

Heerlijk die discussie. Was gewoon on topic toch, ik begon zelf over zijn oren

Haha ja, ik heb nota bene puppycursus gegeven dus dit was even mijn beeld aanpassen. Heb gisteren een halve dag zitten malen hoe ik hem buiten beter kan bereiken totdat de realiteit weer even landde: het is een pup van elf weken. De juf in mij zei tegen mezelf: "geef het tijd en ga eerst weer even een stapje terug."Zamunda schreef: 28 mei 2022, 07:03 Wat gaat het lekker met het knappe mannetje. Die pupcursus haha, ik vond het onwijs leuk om te doen maar af en toe flink pittig hoor, ik had al heel vaak pupcursus gedaan maar nooit met een pup en ik heb gemerkt dat dat héél anders is
.
nee, alles is aan de lijn en in principe geen contact tussen de pups. Hij zou het wel graag willen hoor!Smoushond schreef: 28 mei 2022, 07:06 Wat een heerlijk guitig koppie heeft hij. Knap dat hij zelf zijn rust al neemt. En ohja puppycursusveel afleiding is moeilijk mogen ze ook los spelen?

Grappig hoe je het bij een ander precies weet te duiden en als je er zelf in zit even geen idee meer kunt hebben. Maar inderdaad, lekker een stap terug en genieten van hoe die kleine druktemaker zijn rust pakte midden in de verjaardagsvisitePallas schreef: 29 mei 2022, 08:37Haha ja, ik heb nota bene puppycursus gegeven dus dit was even mijn beeld aanpassen. Heb gisteren een halve dag zitten malen hoe ik hem buiten beter kan bereiken totdat de realiteit weer even landde: het is een pup van elf weken. De juf in mij zei tegen mezelf: "geef het tijd en ga eerst weer even een stapje terug."Zamunda schreef: 28 mei 2022, 07:03 Wat gaat het lekker met het knappe mannetje. Die pupcursus haha, ik vond het onwijs leuk om te doen maar af en toe flink pittig hoor, ik had al heel vaak pupcursus gedaan maar nooit met een pup en ik heb gemerkt dat dat héél anders is
.
In de tuin oefenen dus! Ondertussen heeft hij gisteren mijn hele familie ingepakt door zoet te gaan slapen tijdens de verjaardagsvisite.

Mo-yi schreef: 29 mei 2022, 16:34 Wat een leukerd!
Ik heb vast en zeker een topic ergens gemist, maar wat is het voor hondje, of wat zit er in?