Stille liefdes
- Johnny Jones
- Posts in topic: 34
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Re: Stille liefdes
Ik kreeg van de week deze foto's uit Roemenië.. allemaal op straat gevonden.
Coco
Perro
En Lulu... de foto's zijn niet zo best, maar zo op het filmpje te zien is ze heel apart
Coco
Perro
En Lulu... de foto's zijn niet zo best, maar zo op het filmpje te zien is ze heel apart
- Frootje
- Posts in topic: 13
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Die Coco.
Lulu is wel een hartendiefje inderdaad. Ik zie zoveel leuke puppy’s langskomen op dit forum de laatste tijd!
Lulu is wel een hartendiefje inderdaad. Ik zie zoveel leuke puppy’s langskomen op dit forum de laatste tijd!
- Zamunda
- Posts in topic: 38
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een bekkie die Coco .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Fenneke
- Posts in topic: 20
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat leuke hondjes Wat zou dit voor soort zijn? Is het allemaal uit één nestje?
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Amos en Buster
Coco!
- Johnny Jones
- Posts in topic: 34
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Nee, deze zijn van twee verschillende nesten. Coco en Lulu hebben ook nog twee broertjes, maar die zien er wat 'gewoner' uit (hoewel... eentje..). Ze zullen een flinke dosis villagedog hebben met nog iets anders waardoor ze die pluizige vachten hebben gekregen.
Perro is met een broertje ergens in de middle of nowhere gevonden. Het zou me niet verbazen als daar een beetje Mioritic in zit.
De stichting wordt momenteel overspoeld door hulpverzoeken ivm pups terwijl er momenteel maar weinig belangstelling is..
Overigens was de belangstelling voor deze wel overweldigend.
- Fenneke
- Posts in topic: 20
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat zijn dat mooie honden . Mioritic . Nog nooit van gehoord maar prachtig en lief begrijp ik
Groetjes Fenneke en Baloe
Amos en Buster
Amos en Buster
- Zamunda
Ik zat even te zoeken of ik hem ook op MP kon vinden (nieuwsgierig naar meer foto's) en toen kwam ik deze tegenGretha schreef: ↑05 mei 2022, 21:06 Ohh, deze vind ik leuk
https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... -schraard/
Die valt wel onder een stille liefde voor mij.
Een super lieve Rhodesian Ridgeback teef opzoek naar een lief baasje met voldoende tijd en aandacht.
Ze is nu 5 jaar oud. Heel lief character en hele mooie hond om te zien. Ze heeft ook een mooie correcte ridge. Ze is lekker sportief en luistert heel goed. Is gewend met kinderen en kan goed met andere honden spelen. Ook is ze best waaks wanneer dit nodig zal zijn.
We zoeken iemand met voldoende tijd en die ook opzoek is naar een iets oudere hond die gewoon al lekker luistert enzo. En liefs iemand met al enige ervaring met dit ras. Dan wordt dit zeker je nieuwe beste vriend(in).
Ze is verder helemaal gezond, in bezit van Stamboom en europees paspoort en heeft haar entingen gehad. En gechipt.
Ook is ze recentelijk nog ontwormd.
Na lang nadenken en overwegen hebben we toch besloten om haar een beter huisje te gunnen. Helaas wegens tijd gebrek en gezins uitbreiding hebben we deze keuze moeten maken.
Wij doen haar alleen weg als het voor ons ook prettig voelt.
Heeft u nog meer vragen dan hoor ik dat graag.
- Lothian
- Posts in topic: 23
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Oh Zamunda
Oh Zamunda, ja hoor! Echt een hond voor jou. Ze heeft jou nodig!!
- Zamunda
Ja, nee, ze moet maar een stille liefde blijven. Denk niet dat het wijs is. Maar het kriebelt wel, prachtig meisje met denk ik een fijn karakter en fijne opvoeding.
- Gretha
- Posts in topic: 14
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Dat is zeker een hele mooie dame!Zamunda schreef: ↑05 mei 2022, 21:53Ik zat even te zoeken of ik hem ook op MP kon vinden (nieuwsgierig naar meer foto's) en toen kwam ik deze tegenGretha schreef: ↑05 mei 2022, 21:06 Ohh, deze vind ik leuk
https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... -schraard/
Die valt wel onder een stille liefde voor mij.
Een super lieve Rhodesian Ridgeback teef opzoek naar een lief baasje met voldoende tijd en aandacht.
Ze is nu 5 jaar oud. Heel lief character en hele mooie hond om te zien. Ze heeft ook een mooie correcte ridge. Ze is lekker sportief en luistert heel goed. Is gewend met kinderen en kan goed met andere honden spelen. Ook is ze best waaks wanneer dit nodig zal zijn.
We zoeken iemand met voldoende tijd en die ook opzoek is naar een iets oudere hond die gewoon al lekker luistert enzo. En liefs iemand met al enige ervaring met dit ras. Dan wordt dit zeker je nieuwe beste vriend(in).
Ze is verder helemaal gezond, in bezit van Stamboom en europees paspoort en heeft haar entingen gehad. En gechipt.
Ook is ze recentelijk nog ontwormd.
Na lang nadenken en overwegen hebben we toch besloten om haar een beter huisje te gunnen. Helaas wegens tijd gebrek en gezins uitbreiding hebben we deze keuze moeten maken.
Wij doen haar alleen weg als het voor ons ook prettig voelt.
Heeft u nog meer vragen dan hoor ik dat graag.
Alleen zal onze volgende hond weer een reu worden. En de combinatie met een herder(achtige) vond ik wel interessant qua trainbaarheid.
- Zamunda
Ja ik snap wel dat je die combi interessant vindt, jammer dat er geen foto's van de ouders bij staan. Maar die RR was ook niet echt een tip, kwam haar toevallig tegen nav jouw stille liefde en ze doet me wel wat.
- Gretha
- Posts in topic: 14
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Hee @Alex
Oh wat een aandoenlijk bekkie
- Alex
- Posts in topic: 23
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Oh neeeee wat een heerlijk dier Was er net uit dat er alleen nog een kat zou komen na Saba maar…Die zou je toch zo halen!
Saba 23-05-24
Deze hoef je niet na Saba te halen. Saba gaat deze overleven
Dat zou best eens waar kunnen zijn.
En zeg nou zelf, met jouw ervaring @Alex . Waar vind zo'n hond nou anders nog zo'n perfecte plek.
Ach, nog zo'n bejaardje wie neemt hem even?
-
- Posts in topic: 7
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Inge O
- Posts in topic: 58
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Waarom zou een hond die alleen maar een leven kent van alleen op straat en alleen in een asiel het plots niet trekken als hij een aantal uur per week alleen is in een nieuw leven?