Ramble en schapen

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Plaats reactie
jenn90
Posts in topic: 3

Ramble en schapen

Bericht door jenn90 »

Vorige week mocht Ramble kennismaken met schapen en hij heeft zeker interesse :I: hij vond het wel spannend (hoor je ook aan zijn geblaf) maar netjes er omheen en na iedere sessie rende hij zelf weer naar de pen toe om te willen beginnen. Over een paar weken mag hij weer :D

Hij mocht eerst buiten de pen en ik binnen de pen nou super interessant wat daar binnen gebeurt :LOL:

Afbeelding
Frootje
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Re: Ramble en schapen

Bericht door Frootje »

Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het er goed uitzien. Knappe Ramble. :F:
Fabiola17
Honden: 3
Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]

Bericht door Fabiola17 »

Cool!
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Wat leuk, super!
Afbeelding
Kruimel
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Zeker leuk !
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
jenn90

Bericht door jenn90 »

Frootje schreef: 29 mei 2022, 18:00 Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het er goed uitzien. Knappe Ramble. :F:
Ik was er zelf heel blij mee dat hij uit zichzelf al om de schapen heen cirkelde in plaats van dat hij de groep in dook en hij bleef na iedere sessie bereikbaar dat het ‘klaar’ was. En hij bleef enthousiast om na iedere sessie te willen gaan :I: (dit zegt natuurlijk niks over een aantal sessies verder) maar ik was zo bij een eerste kennismaking heel tevreden.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 2
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

jenn90 schreef: 29 mei 2022, 19:16
Frootje schreef: 29 mei 2022, 18:00 Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het er goed uitzien. Knappe Ramble. :F:
Ik was er zelf heel blij mee dat hij uit zichzelf al om de schapen heen cirkelde in plaats van dat hij de groep in dook en hij bleef na iedere sessie bereikbaar dat het ‘klaar’ was. En hij bleef enthousiast om na iedere sessie te willen gaan :I: (dit zegt natuurlijk niks over een aantal sessies verder) maar ik was zo bij een eerste kennismaking heel tevreden.
Mooi om te lezen wat dan de dingen zijn waar je op let, meteen ook superlogisch natuurlijk nu ik het lees, maar ik had er zelf niet direct aan gedacht.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
jenn90

Bericht door jenn90 »

Zamunda schreef: 30 mei 2022, 10:03
jenn90 schreef: 29 mei 2022, 19:16
Mooi om te lezen wat dan de dingen zijn waar je op let, meteen ook superlogisch natuurlijk nu ik het lees, maar ik had er zelf niet direct aan gedacht.
Volgens de trainster komt het ook prima goed als de hond dat wel doet in het begin, maar voor nu vind ik het meer dan prima dat hij dat juist niet doet :I: en het had natuurlijk ook zo maar gekund dat er bijv geen interesse in zou zijn en dat hij zo onder de indruk zou zijn van de schapen dat hij liever weg zou willen uit de pen maar heel blij dat hij zoveel plezier erin had deed mij weer veel plezier! :D
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 2
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Ja het is natuurlijk heel erg leuk als je jonge hond interesse toont voor wat jij leuk vindt om samen te doen!
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Ha, lekker enthousiast blij werkend zo te zien!
En bereikbaar... wow.. dat was bij Kika wel "ietsje" anders.

Hele fijne start zo, benieuwd hoe het verder gaat!
Plaats reactie